Gisteren eindelijk nog eens een Moezelritje met scarver!
Veel te vroeg opgestaan wegens zomerse gewoonte om vroeg te vertrekken. Maar ik had dus wat tijd over, dus thuis al ontbeten en op naar Remouchamps in plaats van Huldange. Daar nog altijd te vroeg, dus tank al volgegooid en toen kwam de andere eerste vroege vogel in de vorm van scarver
Stipt om 9uur kwam de laatste deelnemer aan en waren we compleet. Groepje met vier dus, want tussenin waren we nog versterkt met een derde. Een Superduke, racelijn uitlaat, zonder DB killer. Wij mochten het nog horen gedurende de dag, en hij ook van ons![]()
Eenmaal onderweg bleek dat de ochtend tricky zou worden. De eerste de beste bocht al een tweewiels-slide wegens belachelijk koude banden en licht vochtig asfalt. Die banden kregen we iets of wat op temperatuur, maar die ondergrond niet direct. Enorm leuk en afwisselend wat mij betreft, behalve de bijbehorende temperatuur, 5graden is toch wat te weinig naar mijn zin.
Paar uur later, aangekomen in Manderscheid bij het kasteel hadden we het lastigste gehad maar besluit dirjax dat het voor hem genoeg geweest is. Alle respect, liever zo dan iemand oprapen. Maar boy.. die had ongelijk. Daarna werd het met de minuut sneller (want betrouwbaarder) asfalt.
Na de inwendige mens te versterken met een ' Schlemmerburger' aan de Moezel en wat plagerij dat het op de GS precies toch niet vooruit gaat... werd er precies een warp aan toegevoegd. FUN![]()
In de avond nog afgesloten met een terrasje in Spa waar E.M. ons nog kwam vervoegen, was aangenaam.
Laat vertrekken betekent laat thuis. Maar het was meer dan de moeite. Mooie afsluiter van het lange-dag-rit-seizoen!
Bladwijzers