Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 2345
Resultaten 41 t/m 49 van 49

Onderwerp: BMW R1250GS

Registratie
    Jun 2007
    Thanks
    0
    De voetsteunen klappen toch in als je er mee aan de grond komt dus is er toch geen probleem.

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
    Ik heb van Jimmy al onder mijn vijs gehad voordien (rechter valbaar geschraapt )
    Welke banden heb je opgelegd?
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1253
    De van fabriek af anakee adventure hebben er ~6500km op gelegen en toen was er het beste wel af.
    Na die 6500km had ik een nogal druk weekend voor de boeg anders had ik er wellicht nog een goei 500km mee gedaan.

Het is met deze banden geweest, toen er nog genoeg profiel in het midden zat, dat ik de valbeugel een ruwheidsonderzoek van het baanvak heb laten uitvoeren. Dit was nu wel in een off-camber bocht (net voor je onder een brugje gaat naar lierneux) met twee op de motor en iets te enthousiast aan de bocht begonnen .

Nu liggen de Angel GT2 er op, rijd ik mooi rond, maar ik betrap ze er precies op dat ze op de randjes al eens makkelijk durven schuiven als je een dot gas geeft in de bocht, een kleine waarschuwing meer niet.

Van beide banden wel tevreden tot nu toe, 6500km vind ik persoonlijk wat weinig, maar voor het najaar/winter offensief wellicht de betere optie.
    De Angels gaan hopelijk terug ~10k halen, maar dat zullen we over een goede 8k kms weten zeggen

4. The Following User Says Thank You to dirjax For This Useful Post:

Mister_Ace (24-09-2019)

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1253
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk Berichten
    De voetsteunen klappen toch in als je er mee aan de grond komt dus is er toch geen probleem.
    Als je je voet er afhaalt schuur je inderdaad die hele onderkant gelijkmatig af, dat zal wellicht beter ogen

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Ja veel meer kmters gaan die banden ni mee op ne GS, voorband gewoonlijk eerder weg dan achterband.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
    Het is met deze banden geweest, toen er nog genoeg profiel in het midden zat, dat ik de valbeugel een ruwheidsonderzoek van het baanvak heb laten uitvoeren. Dit was nu wel in een off-camber bocht (net voor je onder een brugje gaat naar lierneux) met twee op de motor en iets te enthousiast aan de bocht begonnen .
    How zekers, waarschijnlijk was je verschoten door een wandelaar die dat kapelleke als toilet gebruikte, kapelleke staat vlak aan brugske
    Binnenkort eens testen de 1250
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk Berichten
    Of dat nu veiliger is dan vaste voetsteunen durf ik niet zeggen.
    In de racerij zijn dichtklapbare voetsteunen niet toegestaan, correct me if i'm wrong, maar bij mijn weten primeert in de racerij toch de veiligheid..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Weet iemand het verschil tussen dynamic en dynamic pro
    Comming soon, new trips

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1253
    In de pro modus kan je zelf instellen hoe snel de tractiecontrole ingrijpt en de reactie op de gashendel is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ingesteld heb, en niet meer naar kijk, maar ik ben nog niet te fel bezig met wheelies

Als het weer het toelaat wil ik nog wel is wat vergelijken, maar dan zal ik wellicht wat meer on-road enduro pro testen

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Mercikes voor de info 😁
    Comming soon, new trips

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten