Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 17 van 17

Onderwerp: Startmotor blijft draaien

Registratie
    Mar 2015
    Thanks
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Neen,want als uw contact af staat heb je geen ontsteking.
    Luc, ik bedoelde als het contact nog aan staat. Starter blijft dan draaien, maar de motor slaat niet aan. (Ook als er iets mis zou zijn met de startrelais dan zou de motor toch moeten aan slaan he.)
    Om de startmotor te laten stoppen zet ik dan het contact af, sleutel er af dus, en zelfs dan blijft de startmotor draaien. Blijkbaar blijft er dan toch nog stroom op dat circuit staan.

Registratie
    Feb 2009
    Thanks
    9
    Suzuki M1800R - no rules great fun

3. The Following User Says Thank You to Hunter Guy For This Useful Post:

Croozer (27-10-2018)

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    193
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laagvlieger Bekijk Berichten
    Luc, ik bedoelde als het contact nog aan staat. Starter blijft dan draaien, maar de motor slaat niet aan. (Ook als er iets mis zou zijn met de startrelais dan zou de motor toch moeten aan slaan he.)
    Om de startmotor te laten stoppen zet ik dan het contact af, sleutel er af dus, en zelfs dan blijft de startmotor draaien. Blijkbaar blijft er dan toch nog stroom op dat circuit staan.
    Maar begint de starter te draaien vanaf het moment dat je het contact opzet,of gewoon na op de startknop te drukken?
    En blijft hij dan draaien?
    BOCHTENPIKKERS.BE

Registratie
    Mar 2018
    Thanks
    4
    Bij mij bleef de startmotor draaien tot de accu volledig leeg was. Wat wel gebeurde was dat als het contact aan stond, dan draaide de motor. Bij afleggen van het contact bleef de startmotor draaien maar sloeg de motor niet aan ( onderbreken van de ontsteking ) zodra het contact terug aangezet werd starte de motor weer.

Registratie
    Mar 2018
    Thanks
    4
    Hello allemaal, hier ben ik weer. Gisteren startrelais geplaatst, alles in orde, wat blijkt deze morgen, dat mijn startknop het heeft begeven. Iemand een idee of je die kan uitbouwen of is het een heel nieuw stuk ( gashendel e.d. ) dat je dan moet plaatsen?

Registratie
    Feb 2009
    Thanks
    9
    voor 20 a 25 euro heb je en compleet nieuw https://www.quad-company.de/roller/e...-bremspumpe-vo

Nr:. MB-1788356
    Suzuki M1800R - no rules great fun

Registratie
    Mar 2018
    Thanks
    4
    Ja het zal dus een nieuwe worden. Heb heel da ding is open gehaald. Die switch is eigenlijk iets simpel en werkt nog wel, maar eens terug gemonteerd raken de 2 connectors elkaar niet meer waardoor hij dus niet meer start.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten