Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Thomas

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    8

Thomas

Hallo iedereen,

Ik ben Thomas, 26 jaar oud en uit de streek van Kortrijk.
    Ik rijd sinds kort rond met en Kawasaki Versys 650 en ben nauwelijks van dat ding af te slaan .

Als er mensen zijn van de streek (of iets daarbuiten) die net als mij op zoek zijn naar een paar nieuwe motorvrienden om samen mee te rijden, dan mag je mij zeker iets laten weten
    Ik houd ook zeker de Events en Meet&Greets secties in de gaten!

Groeten!

versys650.jpg

2. The Following User Says Thank You to Hexabytes For This Useful Post:

V GS (26-10-2018)

Registratie
    Sep 2017
    Thanks
    255
    Dag Thomas, welkom op 2fast4u!
    “Be yourself; everyone else is already taken.”

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    67
    Hallo, Thomas, welkom. Ik ben wel van de streek, maar ik kan jou zeggen : voor 't merendeel van de ritten die hier worden gepost, moet je eerst tot in Limburg rijden ... om pas dáár aan de "dagrit" te beginnen. Ik zie zoiets niet zomaar zitten, temeer daar die ritten meestal in de weekends zijn. Daarentegen, als 't ne keer mooi weer is, tijdens de week, dan ben ik zeker te vinden voor een dagrit tot in Picardië (N-Frankrijk).

Anders valt dat niet zo heel goed mee in onze streken, vind ik. Teveel van alles : verkeer, snelheidsbeperkingen, flitscamera's, ..., ... Te weinig van alles anders : technische bochten, bergen, ..., ... De sjouwer in Aalbeke is nu niet bepaald wat ik een "berg" noem, nee. Laat staan dat je er veel techniek voor zou moeten hebben
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't Č nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    ...
    Bedankt voor het aanbod! ik rijd momenteel nog met mijn voorlopig rijbewijs waardoor ik "strict genomen" niet buiten België mag rijden, maar ik voorzie dat dit ook niet lang meer 't geval zal zijn

Voor het technische bochtenwerk pas ik nog even. Ik heb nog maar 2000km ervaring in 3 ŕ 4 weken tijd, maar ik geniet van elk moment op de motor. Hopelijk blijven de weergoden ons nog even gunstig

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten