Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 t/m 30 van 30

Onderwerp: Brno: wie gaat in 2019 en met welke organisatie?

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    1
    Beste 2faster's,

Misschien handig voor diegenen die overwegen om met Circuitschool (NL) naar Brno te gaan.

De hollandse heren waren compleet niet aanwezig... Zo hadden we het totaal niet begrepen.

Zij hadden enkel 4 inschrijvingen overgenomen van Valentinos om veronderstel ik, een stuk commissie erop te krijgen. Communicatie hieromtrent was bijzonder armtierig gezien we van niets wisten. Enkel nog 2 jongens uit NL waren er aanwezig, zij zijn tot dezelfde conclusie gekomen.

Valentinos racing, de echte organisatie dus, vond ik als vrij rijder geen aanrader. Weinig rijtijd en vooral gericht op het racen. Als je dan zelf niet deelneemt aan de amateur races (vrijwillig), dan schiet er maar heel weinig over. Zeer gemengd publiek uit heel europa, allemaal snelle rijders. Ik rij in België bij Advanced / Expert, daar was ik zeker van de traagste.

Ik denk dat ik uiteindelijk op 2 dagen 5 sessies gereden heb en 1u endurance gedeeld met men maat. Door autopech hebben we de 1e dag moeten skippen.

Voila, hopelijk heeft iemand hier iets aan.

Brno vond ik wel vet, ondanks het asvalt die wel heel erg aan de banden vreet. Nu, binnen een straal van +- 1200 km zijn er nog zoveel andere circuits te verkennen, heb persoonlijk de voorkeur andere circuits te ontdekken. Italië (postcorona), Portugal, UK en Spanje zou ik graag nog gaan rijden in dit mensenleven.

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4475
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smlovver Bekijk Berichten
    Beste 2faster's,

Misschien handig voor diegenen die overwegen om met Circuitschool (NL) naar Brno te gaan.

De hollandse heren waren compleet niet aanwezig... Zo hadden we het totaal niet begrepen.

Zij hadden enkel 4 inschrijvingen overgenomen van Valentinos om veronderstel ik, een stuk commissie erop te krijgen. Communicatie hieromtrent was bijzonder armtierig gezien we van niets wisten. Enkel nog 2 jongens uit NL waren er aanwezig, zij zijn tot dezelfde conclusie gekomen.

Valentinos racing, de echte organisatie dus, vond ik als vrij rijder geen aanrader. Weinig rijtijd en vooral gericht op het racen. Als je dan zelf niet deelneemt aan de amateur races (vrijwillig), dan schiet er maar heel weinig over. Zeer gemengd publiek uit heel europa, allemaal snelle rijders. Ik rij in België bij Advanced / Expert, daar was ik zeker van de traagste.

Ik denk dat ik uiteindelijk op 2 dagen 5 sessies gereden heb en 1u endurance gedeeld met men maat. Door autopech hebben we de 1e dag moeten skippen.

Voila, hopelijk heeft iemand hier iets aan.

Brno vond ik wel vet, ondanks het asvalt die wel heel erg aan de banden vreet. Nu, binnen een straal van +- 1200 km zijn er nog zoveel andere circuits te verkennen, heb persoonlijk de voorkeur andere circuits te ontdekken. Italië (postcorona), Portugal, UK en Spanje zou ik graag nog gaan rijden in dit mensenleven.
    ja ik wist wel dat de meeste BE en NL organisaties die er rijden, samenwerken met Valentinos en de reden waarom ik er tot nu toe nog niet gaan rijden ben, is om exact die reden. Jammer wel, want ik zou er heel graag es een keer gaan rijden...
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Registratie
    May 2008
    Ergens rond Antwerpen. Maar afkomstig van Everberg (midden Brabant!)
    Thanks
    150
    Met speer racing gaan is een optie?
    carpe diem!
    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
    VIRUS (straatripper)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    403
    Ik ben er elke keer met Speer of één van de dochter organisaties geweest.
    3 dagen open rennerskwartier met 40max45 man op de baan..
    Super goed georganiseerd.
    Je kan vrij blijvend meedoen aan de sprintraces.
    De baan zelf vind ik supervet, zeer speciaal aangezien ze voor 60a65% bergaf loopt 5a10% stijl bergop en de rest vlak.
    Vraagt een speciale veerafstelling om snel te gaan..
    Zeer de moeite, moest ik ooit 1 keer terug rijden op het circuit staat Brno bovenaan mijne lijst..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    275
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    Ik ben er elke keer met Speer of één van de dochter organisaties geweest.
    3 dagen open rennerskwartier met 40max45 man op de baan..
    Ik denk dat dat heel tof is als je zeer snel bent,want dit soort dagen trekt zeer snelle rijders.
    Dat is juist het probleem dat smlover had lijkt mij,als hij hier advanced of grens expert rijder is,zal hij daar te langzaam zijn.
    Voor mij was dat ook de reden om nooit zo'n dagen te boeken.
    Ik was hier ook een vrij snelle advanced rijder,in Spanje met FE zat ik altijd in de traagste groep,al hoorde ik daar dan wel bij de snellere rijders.
    @smlover : FE is een aanrader,zeer scherpe prijzen,streng op veiligheid,altijd minstens 3 groepen en niet te veel volk op de baan.
    BOCHTENPIKKER

6. The Following User Says Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

Tam-Ara (20-04-2020)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    403
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Ik denk dat dat heel tof is als je zeer snel bent,want dit soort dagen trekt zeer snelle rijders.
    Dat is juist het probleem dat smlover had lijkt mij,als hij hier advanced of grens expert rijder is,zal hij daar te langzaam zijn.
    Ik was hier ook een vrij snelle advanced rijder,in Spanje met FE zat ik altijd in de traagste groep,al hoorde ik daar dan wel bij de snellere rijders.
    @smlover : FE is een aanrader,zeer scherpe prijzen,streng op veiligheid,altijd minstens 3 groepen en niet te veel volk op de baan.
    idd da klopt wel dat er naar zo een dagen veel snelle rijders komen maar ik merkte toch dat er ook heel wat tragere rijders waren, trouwen wil je iets bijleren of sneller worden kan dat (volgens mij) enkel met snellere rijders..
    Aangezien het open rennerskwartier was, maar toch maar met 40a45 man max op een circuit van meer dan 5km en 13m breed had je van de tragere rijders echt geen last..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    May 2008
    Thanks
    150
    Focused Events inderdaad ook altijd héél goed meegevallen. Top.
    Maar die doen Brno niet dacht ik..
    carpe diem!
    insanus sanus est..

VIRUS (straatripper)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Thnx. FE wil ik zeker proberen, tot zover positieve ervaringen opgevangen. Met name Portimão lijkt me ideaal om met hen te doen.

Voorlopig zit ik tussen circuitmotoren in, mocht iemand laatste generatie Daytona 675 zoeken voor circuit... Ik wil het proberen op naked o.w.v. rugklachten...

Wellicht weinig tot geen nationaal circuit seizoen 2020, ik hou rekening met eventueel buitenlands circuit november-februari 2021 o.w.v. corona, zal afhangen van motor status, tijd en centen.

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    275
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smlovver Bekijk Berichten
    Thnx. FE wil ik zeker proberen, tot zover positieve ervaringen opgevangen. Met name Portimão lijkt me ideaal om met hen te doen.
    Almeria (en Andalucia) ook,dat is hun thuisbasis waar je kan rijden aan onklopbare prijzen.
    BOCHTENPIKKER

Registratie
    May 2008
    Thanks
    150
    Portimao was idd zeer vet, maar wind jong! In de laatste rechtse schepte die de moto altijd serieus op zenne!
    Almería was enorm plezant.
    Cartagena nog veel plezanter: zoals Ecuyers maar 5 keer zo groot.
    En de top vond ik bilsterberg. Da’s echt een rollercoaster op asfalt!
    carpe diem!
    insanus sanus est..

VIRUS (straatripper)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Metallica 16 juni 2019: wie gaat er nog?
    Door Tam-Ara in forum Off-Topic
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 14-05-2019, 20:29
  2. Reacties: 47
    Laatste bericht: 02-04-2019, 16:16
  3. Trainingslessen volgen voor competitierijders, welke organisatie.
    Door kennethR6 in forum Circuitrijden Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 02-08-2014, 14:28
  4. welke organisatie fotografeerde ??
    Door lode46 in forum Circuitrijden Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 08-08-2011, 21:42
  5. Francorchamps met welke organisatie ?
    Door kurttt in forum Circuitrijden Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11-01-2010, 22:19

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten