Gezien het gebrek aan zin om naar een startpunt te rijden dat een tankbeurt ver ligt ga ik het vandaag dichter bij huis houden.
rit: Paasrit 2016
starttijd: 13u00
tempo: vlot en daarvoorbij
startplaats: motocare
Gezien het gebrek aan zin om naar een startpunt te rijden dat een tankbeurt ver ligt ga ik het vandaag dichter bij huis houden.
rit: Paasrit 2016
starttijd: 13u00
tempo: vlot en daarvoorbij
startplaats: motocare
Veel plezier gewenst
Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
dirjax (04-11-2018)
Ik ga een klein rondje Eifel doen.
4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.
Ik zal er ook zijn.
formerly known as CrazyGoudvis
dirjax (04-11-2018)
Wou den tuf namiddag eens kuisen maar daar ik liever rij kom ik ook af.
dirjax (04-11-2018)
Wij gaan proberen ook te kolen
Zijn wij er niet vertrek dan maar.
Gr Gerhor en panic
oude nickname = Pascal Geraerts
Grmbl, eigenlijk moet ik nog teen en tander afmaken voor het werk voor morgen ...
Maar ik denk dat ik toch eerst een stukske kom meebollen![]()
![]()
Road: KTM Superduke 1290 R '17
StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)
GVD, moet dat lukken. Ik moet jullie gezien hebben ! Een geel (metallic ?) naked (dit moet dirjax geweest zijn ?), en in de buurt was er een FJR aan de andere kant van de baan. Ik ben daar, hoe toevallig kan het zijn als Westvlaming, rond dat uur (12u50 ongeveer) gepasseerd. Dirjax, niet in de gaten gehad dat er een blauwe Volvo V40 ... jou (jouw moto, eerder) in de gaten had ? Want je was naar 't verkeer aan 't kijken terwijl je aan 't wachten was...
Ik vervoehe ja en nin. Joak.
Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
't È nie moeilik. Nint.
Verstoa j 't nie ? Nieg ?
Ik heb niet gelet op wie allemaal mij aan het bekijken was toen ik daar aan het wachten was, maar ja dat was ik
Zowat elke auto die langsreed keek naar ons, het grappigste was de bus naar diest die allemaal aan het raampje hingen![]()
Bladwijzers