Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 16 van 16

Onderwerp: KTM 990 SMT gezocht

Registratie
    Aug 2014
    Thanks
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico_VDB Bekijk Berichten
    Ik ben van plan de SMR te koop te zetten.
    Wel wat minder windbescherming dan de SMT, en kleinere tank.
    Verder wel gelijkaardig.

Geen ABS, maar wel gesmede marchesinis en een volledige akra lijn...

Goed onderhouden. En altijd mee gereden gelijk een oud vrouwke uiteraard...
    Prijs nog te bepalen.
    Inderdaad, "minder windbescherming" is één van de redenen waarom geen SMR.
    En, ja. Die kleinere tank. Dan moet ik een jerrycan meenemen op de bagagedrager.

Als je die volledige AKRA-lijn appart verkoopt? Eventueel interesse. Dat zou andere perspectieven openen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy Bekijk Berichten
    Ah, en BTW. ABS zit erop vanaf model 2011 en 2012 zoals TS zelf aanhaalt. Zijn dan ook meteen de modellen met de gekleurde tank. Tot 2010 was het steeds met zwarte tank.

Maar in ieder geval heb ik de ABS op nog geen enkel moment gemist. Wss ook omdat ik nog nooit ABS op ne moto heb gehad :-)
    Deze advertentie staat tussen mijn "bewaarde zoekertjes". Maar omwille van "geen ABS" nog niet gecontacteerd.

En inderdaad, heb op de weg ook nog geen ABS nodig gehad. Ik heb heb één keer gevoeld, en dat was tijdens een slechte oefening van een noodstop.

En wat het "overprized" betreft. Dit is niet alleen hier, maar naast de moto zakt de prijs vrij snel.

Vanaf de 24ste terug wat tijd. Tegen dan weer een paar afspraken maken.

Maar als jullie iets weten, dat nog niet op de meest courante websites staat, just let me now!!

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    241
    Voor die windbescherming zit er bij de mijne zelfs een hoog touringscherm. Mss compenseert dat de ABS Maar staat nu het gewone lage op omdat ik dat mooit vindt.
    Ik wilde in 2012 ook nen 2011 hebben omwille de ABS en bij Erckens net nen occasie naast mijn neus zien vliegen.

Continu de websites afgelopen en geen 2011 meer te vinden met touringpakket, want dat wilde ik er absoluut bij. Dan werd ik gecontacteerd door een foumlid van B4B die er nog eentje had staan van 2010, maar aangekocht in 2011 met weinig kms. Hij reed BMW en wilde een SMT, maar na een paar maanden snakte hij terug naar een BMW. Dus heb ik deze gekocht. Van al mijn moto’s de zaligste moto, maar kan wel niet vergelijken met een 2011 model.

De enige reden is dan ook tijdgebrek en ook mijn passie gevonden in fietsen. Gemerkt dat ik mijn gewichtbdaarmee meer onder controle heb

Moest het u toch interessere, stuur maar pm. Mss dat de bodemprijs u toch wel bevalt. En qua km stand is hij nog maar juist ingereden
    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Registratie
    Aug 2008
    Thanks
    29
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BennyMV Bekijk Berichten
    Inderdaad, "minder windbescherming" is één van de redenen waarom geen SMR.
    En, ja. Die kleinere tank. Dan moet ik een jerrycan meenemen op de bagagedrager.
    Of gewoon tankstops inplannen op 180km...
    Ik ben er 1 keer zonder naft mee gevallen, en toen kon ik nog net bollen tot aan t tankstation.
    Wel een aantal keren heel erg spannend geweest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BennyMV Bekijk Berichten
    Als je die volledige AKRA-lijn appart verkoopt? Eventueel interesse. Dat zou andere perspectieven openen.
    heb de originele uitlaat er niet van, en zonder verkopen gaat wat lastig zijn vermoed ik...
    Dus ga ik die er toch maar op laten steken...
    Ready to

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    241
    Benny,
    Ik had uw bericht ontvangen en beantwoord, maar in mijn 'verzonden berichten' komt er blijkbaar geen enkel bericht te staan, waardoor ik dus niet weet of er effectief berichten verzonden zijn

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1144
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy Bekijk Berichten
    Benny,
    Ik had uw bericht ontvangen en beantwoord, maar in mijn 'verzonden berichten' komt er blijkbaar geen enkel bericht te staan, waardoor ik dus niet weet of er effectief berichten verzonden zijn
    Dat moet ge aanvinken of ge het wilt bijhouden in verzonden items,
    ​Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage: 1290 Super Duke GT '19

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    241
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Ace Bekijk Berichten
    Dat moet ge aanvinken of ge het wilt bijhouden in verzonden items,

Dan moet ik dat eens bezien. Wel raar dat da vanzelf zou veranderen, want er staan heel wat 'verzonden' berichten van vroeger in, maar deze laatste berichten komen er niet bij.

Thanx for the tip.

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten