Resultaten 1 t/m 8 van 8

Onderwerp: Grote tanktas met magneten max 10cm hoog

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    161

Grote tanktas met magneten max 10cm hoog

Al enkele maanden ben ik op zoek naar een tanktas met magneten. Mijn huidige tanktas is een oude Fazer600 tanktas die echt aan vervanging toe is. Dit was de perfecte tanktas voor mij : het was lang en breed, maar niet zo heel hoog. (Je kan het met een rits open te doen wel hoger maken) Ik heb enkel een motor en het is handig als er een tweeliter fles in kan. Ook neem ik o.a. mijn schoenen (maat 47) steeds in de tanktas mee naar het werk.
    Het probleem is dat mijn zoektocht tot nu toe niks oplevert die ongeveer dezelfde hoogte heeft als mijn fazertanktas. Ik vind enkel heel hoge tanktassen, waardoor het zicht op mijn gps wat verstoord wordt.
    Heeft er iemand een idee van een tanktas met magneten die ongeveer de afmetingen heeft van maximaal 10cm hoog en een capaciteit van een 28l? Heb al heel wat afgezocht op het internet maar vind enkel zeer hoge (20 tot 30cm) tanktassen.
    Misschien dat er hier iemand een idee heeft van zo'n tanktas of nog beter dat iemand weet of er nog fazertanktassen te koop zijn? Dat laatste zal wel teveel van het goede zijn vermoed ik, maar wie niet waagt, wie niet wint!
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend. Albert Camus

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    421
    Heb hier nog een tanktas liggen waarbij het bovenste deel afritsbaar is.

Is er een van Kappa met magneten.

Als je eens in de buurt van Hasselt bent kan je eens langskomen en spullen meenemen die erin zouden moeten passen? Voor 20 euro wisselt hij van eigenaar.

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    161
    Welke hoogte heeft de tanktas met het bovenste deel eraf geritst en hoeveel liter bedraagt de inhoud dan?
    Persoonlijk zou ik graag een tanktas hebben die uit 1 deel bestaat. Maar het aanbod is beperkt waardoor ik uw mogelijkheid open hou.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend. Albert Camus

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    421
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Welke hoogte heeft de tanktas met het bovenste deel eraf geritst en hoeveel liter bedraagt de inhoud dan?
    Persoonlijk zou ik graag een tanktas hebben die uit 1 deel bestaat. Maar het aanbod is beperkt waardoor ik uw mogelijkheid open hou.
    Even nagemeten het is 14 a 15cm, wat al vrij laag is. Zeker voor wat je erin wil stoppen. Hoe je aan 10cm komt is me eigenlijk een raadsel, tenzij voor een minitanktas

Het type staat er niet op, de merknaam een keer of twintig

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    63
    Ik heb deze, inclusief nog riemen voor niet magnetische tanken:

https://www.rad.eu/nl/c/p/39418-givi...-40l-ea103.htm

Mag ook weg
    ------------------------------------------------
    Kawasaki Z1000 ABS (2015)
    Ducati Monster 796 ABS (2010) - SOLD
    ------------------------------------------------

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    67
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    Even nagemeten het is 14 a 15cm, wat al vrij laag is. Zeker voor wat je erin wil stoppen. Hoe je aan 10cm komt is me eigenlijk een raadsel, tenzij voor een minitanktas
    ...
    Bovendien : waarom houd je vast aan magnetische tanktassen ? Ik denk dat je meer kans hebt om er één naar jouw wensen te vinden als je bovendien ook tanktassen met een ring in jouw keuzeselectie meeneemt ? Zo heb ik onlangs, na een 4- tal weken de tweedehandssites in de gaten te hebben gehouden, voor de helft van de nieuwprijs net dát type (zelfs nog ongebruikte) Givi-tanktas op de kop kunnen tikken die ik voor ogen had ... (nu nog hetzelfde presteren met een kofferset )
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't Č nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    421
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Bovendien : waarom houd je vast aan magnetische tanktassen ? Ik denk dat je meer kans hebt om er één naar jouw wensen te vinden als je bovendien ook tanktassen met een ring in jouw keuzeselectie meeneemt ? Zo heb ik onlangs, na een 4- tal weken de tweedehandssites in de gaten te hebben gehouden, voor de helft van de nieuwprijs net dát type (zelfs nog ongebruikte) Givi-tanktas op de kop kunnen tikken die ik voor ogen had ... (nu nog hetzelfde presteren met een kofferset )
    Tanktassen met een ring zijn ideaal, behalve dat ze 'hoger bouwen'. Oftewel, als je een lage tanktas zoekt zijn er twee mogelijkheden: magnetisch of een tas op de duozit monteren.

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    161
    Ik heb echt gemeten en het is 10cm hoog. Maar het bovenste deel is heel soepel waardoor het de vorm aanneemt van wat je erin stopt. De breedte en lengte is vrij groot voor een tanktas. De inhoud is 20l zonder het bovenste deel. Dat gebruik ik uitzonderlijk als het niet anders kan, omdat ik anders mijn gps niet kan zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gokke Bekijk Berichten
    Ik heb deze, inclusief nog riemen voor niet magnetische tanken:

https://www.rad.eu/nl/c/p/39418-givi...-40l-ea103.htm

Mag ook weg
    Hele mooie tanktas, maar veel te hoog.

Tanktassen met een ring zijn ideaal, behalve dat ze 'hoger bouwen'. Oftewel, als je een lage tanktas zoekt zijn er twee mogelijkheden: magnetisch of een tas op de duozit monteren.
    Inderdaad en die tas op een duozit zie ik niet zo zitten.
    2002 Kawasaki ZZR 1200

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten