Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 15 van 15

Onderwerp: Grote tanktas met magneten max 10cm hoog

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    484
    Deze heb ik nog liggen, ong 15hoog maar kan ong 5 cm hoger. Soepele bovenzijde; overige afmetingen ong 30 op 40 cm.

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    186
    De 15cm is op het randje, maar voorlopig de beste die ik gezien heb : redelijk laag, goed breed en lang. Wat vraag je er voor?
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    484
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    De 15cm is op het randje, maar voorlopig de beste die ik gezien heb : redelijk laag, goed breed en lang. Wat vraag je er voor?
    Heb er deze ochtend, tijdens het mototripje naar het werk, even over nagedacht. Zo'n bmw r nine t zou ni misstaan in mijn garage

Mag je hebben joh, ligt hier niets te doen. Desnoods knip je de magneetflappen eraf en laat je ze op de jouwe stikken.

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    186
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senshiri Bekijk Berichten
    Heb er deze ochtend, tijdens het mototripje naar het werk, even over nagedacht. Zo'n bmw r nine t zou ni misstaan in mijn garage

Mag je hebben joh, ligt hier niets te doen. Desnoods knip je de magneetflappen eraf en laat je ze op de jouwe stikken.
    Met de BMW r nine t ben ik niet helemaal mee of je moest bedoelen dat hij ook redelijk laag, maar breed en lang is!

Haha, mijn magneetflappen zijn flappen (bijna) zonder magneten. Mijn tanktas is echt in erbarmelijke staat. Geweldig dat ik je tanktas mag hebben voor noppes. Als je eens tijd hebt, kom ik langs om eens te passen. Even kijken dan of hij niet voor mijn gps komt te staan.

Alvast hartelijk bedankt Senshiri!
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Jul 2012
    Thanks
    54
    da's eentje van een 10-tal jaar geleden uit den aldi. Ik heb die ook nog liggen, en gaat ni stuk. Ge kunt diene bovenkant er volledig afhalen, zodat ge onderaan enkel een plasticske hebt, om bvb een kaart in te steken

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten