Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 49

Onderwerp: 2fast4u kalender 2019

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    255
    Oké bedankt. Ik denk dat ik me dan maar inschrijf. Doe ik dat binnenkort hier op het forum?
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    De eerste niveau 1 en 1+ cursus gaat door op 29 april, de volgende op 24 mei.
    Als we 10 man bij elkaar krijgen dan kunnen jullie via ons inschrijven en betalen jullie 140€.
    29 april is een maandag, het spreekt me wel sterk aan.
    Ik heb eigenlijk nog nooit een circuitcursus gevolgd, maar heb wel al een keer of tien op circuit gereden, gespreid over 20 jaar Vorig jaar nog drie dagen achter elkaar in Valencia, 18 sessies bij elkaar, dat was dikke fun, een vlot sturend circuit, met een klein TRXje toch, veel tijd en ruimte om foutjes te maken en knietjes tegen de grond te rijden. Zou ik dan de 1+ durven volgen?

Paul

3. The Following User Says Thank You to Muug For This Useful Post:

SuperDuke08 (15-01-2019)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    255
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
    Ik heb eigenlijk nog nooit een circuitcursus gevolgd, maar heb wel al een keer of tien op circuit gereden, gespreid over 20 jaar Vorig jaar nog drie dagen achter elkaar in Valencia, 18 sessies bij elkaar, dat was dikke fun, een vlot sturend circuit, met een klein TRXje toch, veel tijd en ruimte om foutjes te maken en knietjes tegen de grond te rijden. Zou ik dan de 1+ durven volgen?

Paul
    Ik ken er zeer weinig van, maar ik heb gelezen dat niveau1+ op jou van toepassing is.
    "NIVEAU 1+ ZOLDER
    Zelfs al kan je na niveau 1 een beetje sportiever met je motor over het circuit, dan nog voelen de meeste zich niet helemaal op hun gemak om deel te nemen aan het vrij rijden. Het niveau 1+ is daarom DE ideale voorbereiding op het vrij rijden. Het concept is gebaseerd op dat van niveau 1 maar het tempo wordt wat opgetrokken.
    Ook hier zijn er 5 circuitsessies voorzien die ook hier worden afgewisseld met 3 theoriesessies. Op het niveau1+ worden de eerste 3 sessies gereden MET instructeur en de laatste 2 sessies ZONDER instructeur… dus echt vrij rijden. De instructeurs blijven uiteraard wel de ganse dag ter beschikking van alle rijders.
    Voor de cursus niveau 1+ gaan we ervan uit dat iedere deelnemer de basisbeginselen van het circuitrijden zoals aangeleerd tijdens niveau 1 onder de knie heeft.
    Tijdens het niveau 1+ leggen we de nadruk op het bijschaven van de rijlijnen, het focussen op de rempunten en het inhalen van andere deelnemers."

Volgens deze omschrijving val je hier deels wel onder. Alleen heb jij al heel vaak aan vrij rijden gedaan. De surplus voor jou is misschien dat ze je wat meer vertellen over de rijlijnen, rempunten en inhalen?
    2002 Kawasaki ZZR 1200

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3388
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Ah 29 april! Ik vraag mij nu af of het verstandig is om twee dagen voor de reis hier aan mee te doen. De kans is mijn inziens klein dat er iets gebeurt op het circuit, maar ik weet er eigenlijk niet zo veel van. Wat denken jullie? De 29ste gaan of een ander moment zoeken?
    Als je gewoon als kennismaking voor de fun gaat en op't gemak opbouwd, dan is de kans idd klein.
    Als je direct grote stappen probeert te zetten, dan kunnen er ook grote verassingen komen (en de foute reflexen).
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3871

Paul
    Met jou rijervaring zou ik sowieso voor de niv 1+ gaan, want ge gaat u steendood vervelen bij niv 1 peins ik.
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

7. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

Muug (16-01-2019)

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    623
    Vorig jaar nog drie dagen achter elkaar in Valencia, 18 sessies bij elkaar, dat was dikke fun, een vlot sturend circuit, met een klein TRXje toch, veel tijd en ruimte om foutjes te maken en knietjes tegen de grond te rijden. Zou ik dan de 1+ durven volgen?

Paul
    Absoluut, niet twijfelen
    Road: KTM Superduke 1290 R '19
    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

9. The Following User Says Thank You to SuperDuke08 For This Useful Post:

Muug (16-01-2019)

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    623
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Wat denken jullie? De 29ste gaan of een ander moment zoeken?
    Gewoon doen, is niet gevaarlijker dan de 2fast4u Ardennenrit
    Laatst gewijzigd door SuperDuke08; 16-01-2019 om 00:34.
    Road: KTM Superduke 1290 R '19
    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    255
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Als je gewoon als kennismaking voor de fun gaat en op't gemak opbouwd, dan is de kans idd klein.
    Als je direct grote stappen probeert te zetten, dan kunnen er ook grote verassingen komen (en de foute reflexen).
    Ik ga gewoon de voorrijder volgen en daar plezier in hebben. Zotte stoten ga ik daar niet doen.
    2002 Kawasaki ZZR 1200

12. The Following User Says Thank You to coohhooc For This Useful Post:

Schussboelie (16-01-2019)

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Met jou rijervaring zou ik sowieso voor de niv 1+ gaan, want ge gaat u steendood vervelen bij niv 1 peins ik.
    Ja daar ben ik wel vrij zeker van.
    Jaaaaaaaaaren geleden heb ik wel zo'n beginnerssessie gevolgd, met Aktief, en "one gear no break"-dinges gedaan en wat vrij rijden en zo.
    Maar dat niveau ben ik wel wat voorbij nu.
    Maar mijn rechterbochten zijn bvb een ramp, dat heb ik mogen merken in Valencia. Links was cool en de max en plat platter platst, rechts een ramp.
    Fijn, het is een maandag, sowieso geen "feestdag", dus ik ga daar een dagske congé pakken, de remork van ne maat lenen, en dan kom ik af!
    Mijn droom is eigenlijk eens om zo'n geheel begeleid raceweekend of raceweek te volgen, bij Zeelenbergracing bvb. Dat lijkt me echt een leerschool waar je op korte tijd ENORM kan groeien. Niet zo goed voor de bankrekening wel.

14. The Following User Says Thank You to Muug For This Useful Post:

Tam-Ara (16-01-2019)

Registratie
    May 2014
    Thanks
    2
    is er al een definitieve datum geprikt voor de Luxemburg rit? Dan kan ik ze nu al reserveren in men agenda, want deze begint in snel tempo vol te geraken.
    TDM850; Vstrom100,KTM SMT, Husqvarna Nuda R, Ktm 1190 Adventure R

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten