Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 2345
Resultaten 41 t/m 47 van 47

Onderwerp: de 2fast4u lidkaart 2019 is nu beschikbaar!

Registratie
    Jun 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVG Bekijk Berichten
    *minimum 10km lang

Registratie
    May 2016
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    fixed it for you
    Met 5% zou ik al heel tevreden zijn Tam-Ara !
    In Belgiê nog geen enkel stuk gevonden dat in het lijstje mag komen. Perfect wegdek is al een aspect waar 80% van de wegen hier op moet afhaken...
    Dan zwijgen we nog over nauwelijks verkeer, minimum 10km bochten,...
    Luxemburg is een ander verhaal, daar is op de meeste plaatsen het wegdek dik in orde.
    Daarom ook ben ik benieuwd naar de routes van E.M. omdat hij ook bepaalde criteria in acht heeft genomen.

Registratie
    May 2016
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk Berichten
    Misschien moet je het nog eens lezen Nobilta, kan zijn dat je het dan wel begrijpt
    Het is de bedoeling om in basecamp een verzameling van wegen bij te houden die aan mijn criteria voldoen (die ik dus geweldig vind om te rijden) waarmee ik later (als ik een grotere verzameling heb van deze wegen),een voor mij perfecte route kan samenstellen in eigen land of wanneer ik ergens een vakantie in het buitenland heb geboekt.
    Het gaat me dan puur om het rijplezier. Dat ik hier al eens geweest ben en het smalle straatje met zijn mooie uitzicht links laat liggen bv. zal me worst wezen.
    Regelmatig organiseer ik een tocht of verblijf in het buitenland met vrienden en ik denk op deze manier tot mooie routes te kunnen komen.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3337
    Op zich een nobel doel, maar je zal er niet komen met enkel de leukste stukken bij te houden (en die zijn er in de Ardennen ook hoor).
    Het moeilijke wordt om deze te verbinden.

Hoe ik tot mijn routes kom: scouting! Constant met de Gopro op rijden, nadien per baan (kruispunt tot kruispunt) een filmpje maken en scoren op 5 criteria. De totaalscore dan met een kleurcode op Basecamp zetten. En nadien routes maken over deze scouting mappen.
    8 uur rijden = 10 uur bezig met de scores en scoutingmap.
    En zelfs met deze mappen is het nog moeilijk en tijdsconsumerend + banen worden vernieuwd of verslechteren.

De scoutingmap bevat ondertussen bv al +58000 banen in Duitsland en ik heb nog maar een fractie gedaan.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

5. The Following 2 Users Say Thank You to E.M. For This Useful Post:

coohhooc (09-08-2019),MVG (09-08-2019)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    75
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    ...
    8 uur rijden = 10 uur bezig met de scores en scoutingmap.
    En zelfs met deze mappen is het nog moeilijk en tijdsconsumerend + banen worden vernieuwd of verslechteren.
    ...
    Kan IT hierbij helpen ? Ik speelde ooit eens met het gedacht om mijn dashcamstreams met de verticale acceleratie-gegevens te gebruiken voor het aanleggen, op een automatische wijze, van een database met een indicatie van de staat van het wegdek. Want mijn dashcam (die ik nu niet meer gebruik wegens totaal onbetrouwbaar) bevatte een stream met deze verticale acceleratie-gegevens, en die geven mijns inziens een héél goede indicatie van de staat van het wegdek.

Misschien een idee voor een sub-project ? Mocht je overwegen om daarvoor een (java, ..., ...) programma ter beschikking te willen hebben, dan wil ik daar best een (gratis uiteraard) "efforke" voor doen... Het probleem is om aan die (grote hoeveelheid aan) streamgegevens te geraken... Mensen die zo'n verticale acceleratie-gegevens ter beschikking hebben, afkomstig van diverse fabrikanten, zouden die mij kunnen opsturen, zodat er eventueel op die manier een automatische indicatie kan worden bekomen...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

7. The Following User Says Thank You to flupp For This Useful Post:

Schussboelie (09-08-2019)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3337
    Heb een tijd testjes gedaan met een accelerometer om vibraties te triggered, maar was wat te moeilijk om conclusies uit te trekken. Vibraties die ik storende vond gaven minder verschil op de vibratie hart dan minder storende vibraties.
    Het meeste tijd steekt in het bepalen vd fun factor. Wegstaat is gemakkelijk te bepalen, maar een 5 of 6 of 7 of 8 etc kwa fun factor is moeilijker om consistent te krijgen met al je voorgaande scores.

Zicht heeft veel met fun te maken, dat is ook waarom weiswampach clervaux fun is, maar er op de map nogal saai uitziet.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

Registratie
    Apr 2018
    Thanks
    41
    Mijn moto staat bijna naar mijn zin en dan ga ik een foto shootje laten doen door een kennis

Enkel de forum sticker van het forum ontbreekt nog . Waar blijft hij mods?
    KTM Duke 125 2010 rip
    KTM Duke 390 2017 sold
    KTM Duke 690 2018 Braaaaap

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten