Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Stroeve throttle

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    12

Stroeve throttle

Ik heb gisteren de Oxford HotGrips geďnstalleerd op mijn Versys en ik vrees dat wat overtollige superlijm tussen de nylon throttle en de handlebars is gegaan want mijn throttle beweegt niet vlot meer.

Ik kan hem nog volledig open en dicht draaien, maar hij draait niet meer vanzelf dicht nadat ik hem open draai..
    Vrij irritant en waarschijnlijk zelf gevaarlijk tijdens het rijden.

Iemand die tips heeft om hier iets aan te doen? Ik heb al met een spuitje wat dissolvant gespoten in de openingen maar dat heeft nog niet veel opgebracht.
    Is er een manier om de volledige throttle af te halen (met de heated grips er nog aan?)

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    je hendel er terug afhalen en eens kijken wat het probleem is kan helpen.

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    200
    Het handvat zelf klemt toch niet tegen het deel van de schakelaar?
    Meestal zit er een dunne kunststof ring tussen het handvat zelf en de schakelaar,om dat te voorkomen.
    Anders schroefjes onderaan losmaken en alles demonteren om te zien of er ergens lijm tussen zit.
    Het kan zijn dat je de kabels meer speling moet geven door de regelschroeven te lossen,om alles uit mekaar te krijgen.
    BOCHTJES PIKKEN

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    12
    Net een ritje gedaan (ongeveer 80km) en de throttle is ondertussen al veel losser gekomen. Nog niet zoals stock, maar ik denk dat ik er nog even zo mee ga rijden om te kijken of het probleem zichzelf oplost, zo hoef ik nog niet onmiddellijk m'n handvat er weer afhalen

Wel zeer tevreden van de warmte die de Oxford HotGrips genereren!

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten