Mag ik me even voorstellen, mijn naam is Robert, ben getrouwd heb 2 kinderen en woon in het Waasland. Ik werk bij een bedrijf dat 3D scan en print service levert. Super leuk!
Ik ben nu 60 en heb me na 15 jaren terug een motor gekocht. Een TDM850 van 1996 ditmaal.
Het is een oude beest maar ziet er nog goed uit. Hij rijdt nog goed maar er was wel nog wat werk aan de winkel. De voorvork was lek aan één kant, hoofdballager stond los, voorste tandwiel en achterband versleten, lampjes stuk, koppeling slipt en alle onderhoud moest nog gebeuren.
Het meeste heb ik al gefikst. Nu nog band, tandwiel, achterbrug smeren, carburators synchroniseren, klepspeling nameten en nieuwe koppelingsveren steken. Er zal ongetwijfeld nog wat meer bovenkomen. Dat is de uitdaging van een oude beest te hebben he! ;-)
Desalniettemin heb ik toch al 200 km gereden in de regen en koude van de laatste dagen. Heerlijk toch al kijk ik er naar uit om eens in goede weercondities te rijden.
Voor degenen die het interesseert, ik heb het altijd voor Yamaha gehad, van mijn RD50M brommertje en Thundercat, beiden nieuw gekocht tot mijn XT500, RD350LC, XT350 die bijna klaar waren voor het stort toen ik ze kocht.

My bikes: https://photos.app.goo.gl/rL1jQ6xBnLiufF7LA

Ik volg jullie forum al een weekje en kijk er naar uit eens mee te toeren.
Tot in den bocht!
Rober