Pagina 53 van 59 EersteEerste ... 34350515253545556 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 t/m 530 van 588

Onderwerp: Wat heb ik vandaag gekocht 2019

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    545
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummer Bekijk Berichten
    Hadden ze bij Peugeot een benzine uitvoering voor de partner gehad, had die hier nu waarschijnlijk gestaan. ( Alhoewel de prijs ook wel meespeeld natuurlijk )
    Maar voor 13.000€ rij ik nu met een iets minder mooie Kangoo
    Who Cares het rijd, kan veel laden, trekt men aanhangwagen met moto vlotjes naar Luxemburg.
    Mijn 2 fietsen kunnen erin, heb Airco, radio met BT en handsfree kit.
    Meer moet da ni zijn.

Peugeot heeft toch ook een benzineversie..?

13000€ is idd een mooie prijs voor een camionette, zeker niet verkeerd met airco.
    Maar ik overweeg om zo'n ding als enig vervoer te gebruiken en dan mag het wat meer hebben....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    "Goed uitgerust" is natuurlijk moeilijk te bepalen.
    Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe Caddy gekocht omdat ik zoveel korting kreeg,dat ik mijn plan om een tweedehands te kopen heb laten vallen.
    Nu heb ik geen extreme opties gekozen,en ik vond dat de prijs goed mee viel,in elk geval een HEEL groot verschil met de prijs die jij hier noemt.
    Prijs gaan vragen en niet alleen voortgaan op korting op de website is wel nodig,en ook een paar garages vergelijken.
    Ik had een prijsverschil van €2000 tussen 2 garages,voor exact dezelfde uitvoering!

Moet zeggen dat ik bij VW nog niet ben gaan kijken, benieuwd naar de kortingen die je daar kan krijgen... In de configurator zit ik snel boven de 30K.
    Heb jij daar dan veel korting gekregen?
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Hier ben ik het toch niet eens, het is een camionette en het blijft een camionette... Zithouding, afwerking etc staan nooit op hetzelfde peil als een personenwagen. Hoe mooi ze 'm mogen aankleden en uitrusten met snufjes.
    Maar uiteraard hoeft niemand het hier eens mee te zijn, dit is mijn gevoel.
    Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar gewoon ter referentie, de huidige Jumpy (en dus ook Peugeot Expert en Toyota Pro Ace) staan op het "onderstel" dat ook gebruikt wordt voor de Peugeot 308 & 3008 dus qua rijden zijn er toch verschillen met een Berlingo van 12 jaar oud
    Zithouding zal trouwens afhangen van welk model je koopt. Onze 3-zit heeft minder mogelijkheden dan een exemplaar met dubbele cabine met 2 stoelen voor en bank van 3 stuks achteraan maar dat er geen Recaro zetels in zitten spreekt vanzelf.
    Afwerking is ook zo'n verhaal. De basisversie die gekocht wordt door bedrijven die er mee door het land snorren om huis-aan-huis te leveren gaan iets andere aankleding kiezen dan een particulier die hem koopt voor eigen gebruik. Maar inderdaad, ook daar heb je geen lederen salon zoals in een BMW M3 .
    Maar zoals je zegt, het blijft een camionette

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummer Bekijk Berichten
    En volgende week vertrekken we ermee naar Ierland.
    Veel plezier gewenst
    Denk er wel aan dat ze daar aan de verkeerde kant van de weg rijden
    Ik heb hen dat in 2015 ook al proberen duidelijk te maken maar ze schijnen het nog altijd niet begrepen te hebben .
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    545
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar gewoon ter referentie, de huidige Jumpy (en dus ook Peugeot Expert en Toyota Pro Ace) staan op het "onderstel" dat ook gebruikt wordt voor de Peugeot 308 & 3008 dus qua rijden zijn er toch verschillen met een Berlingo van 12 jaar oud
    Zithouding zal trouwens afhangen van welk model je koopt. Onze 3-zit heeft minder mogelijkheden dan een exemplaar met dubbele cabine met 2 stoelen voor en bank van 3 stuks achteraan maar dat er geen Recaro zetels in zitten spreekt vanzelf.
    Afwerking is ook zo'n verhaal. De basisversie die gekocht wordt door bedrijven die er mee door het land snorren om huis-aan-huis te leveren gaan iets andere aankleding kiezen dan een particulier die hem koopt voor eigen gebruik. Maar inderdaad, ook daar heb je geen lederen salon zoals in een BMW M3 .
    Maar zoals je zegt, het blijft een camionette

Ik ben het niet volledig oneens met je, maar bekijk het misschien net iets anders. De stap van een perfect op maat zittende Mazda 3 naar een camionette is toch wel een heel grote stap.

Dat zo'n Berlingo of Jumpy van 2018 niet meer te vergelijken zijn met hun voorgangers van <2010 is zeker een feit!

De afwerking die gekozen wordt door bedrijven of door particulieren kan ook anders zijn, maar verder dan een hele boek opties die gewoon standaard zijn in een personenwagen, een lederen stuurwiel en iets of wat comfortabelere zetels kom je niet. De materialen van het dashboard, de deuren, de schuifdeuren etc. zijn identiek, of je nu een basisversie of een luxeversie koopt.

En als je dan (om bij Citroën te blijven) zo'n Jumpy (of Berlingo) gaat vergelijken met een C5 Aircross om maar wat te noemen, dan kunnen we niet anders dan toegeven dat zo'n (aangeklede camionette) toch nog steeds een camionette is.

Ga je naar de personenversie van de Berlingo of Jumpy zal het iets minder hard opvallen, daar wordt ook wat meer aandacht geschonken aan geluidsisolatie en binnenbekleding... maar zelfs dan...

Soit, ik heb me daar wel bij neergelegd hoor, en kan er mee leven dat ik qua comfort (sportiviteit vooral denk ik) moet gaan inboeten. Heb alleen een beetje moeite met de hoge prijzen die eraan vasthangen.

Vanmiddag bij Ford geweest. Inclusief fleetkorting van 20.5% zat ik nog op 21 000€ ex BTW.

Het zal aan mij liggen...

We zullen het posten maar overlaten aan degene die effectief iets gekocht hebben zeker?
    Laatst gewijzigd door adventurer; 12-08-2019 om 16:53.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3386
    Aankoop is duurder, maar eens je op reserve of vervang onderdelen begint te zoeken zijn deze goedkoper dan een gewone wagen.
    Het zijn werk voertuigen en ze zijn vaak robuuster en degelijker gebouwd. Bedoelt om resistant te zijn tegen misbruik en vele km's.
    Verkoopwaarde is voor de Vito alvast ook dik in orde, zelfs met heel veel km, blijft zijn waarde goed behouden.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    246

Ik ben het niet volledig oneens met je, maar bekijk het misschien net iets anders. De stap van een perfect op maat zittende Mazda 3 naar een camionette is toch wel een heel grote stap.

Dat zo'n Berlingo of Jumpy van 2018 niet meer te vergelijken zijn met hun voorgangers van <2010 is zeker een feit!

De afwerking die gekozen wordt door bedrijven of door particulieren kan ook anders zijn, maar verder dan een hele boek opties die gewoon standaard zijn in een personenwagen, een lederen stuurwiel en iets of wat comfortabelere zetels kom je niet. De materialen van het dashboard, de deuren, de schuifdeuren etc. zijn identiek, of je nu een basisversie of een luxeversie koopt.

En als je dan (om bij Citroën te blijven) zo'n Jumpy (of Berlingo) gaat vergelijken met een C5 Aircross om maar wat te noemen, dan kunnen we niet anders dan toegeven dat zo'n (aangeklede camionette) toch nog steeds een camionette is.

Ga je naar de personenversie van de Berlingo of Jumpy zal het iets minder hard opvallen, daar wordt ook wat meer aandacht geschonken aan geluidsisolatie en binnenbekleding... maar zelfs dan...

Soit, ik heb me daar wel bij neergelegd hoor, en kan er mee leven dat ik qua comfort (sportiviteit vooral denk ik) moet gaan inboeten. Heb alleen een beetje moeite met de hoge prijzen die eraan vasthangen.

Vanmiddag bij Ford geweest. Inclusief fleetkorting van 20.5% zat ik nog op 21 000€ ex BTW.

Het zal aan mij liggen...

We zullen het posten maar overlaten aan degene die effectief iets gekocht hebben zeker?
    het moet lukken dat mijne maat net geen 2 maanden geleden een nieuwe ford camionette gekocht heeft en die kreeg 24% korting ik kreeg 2j geleden 21% tis maar dat ge het weet en u nie int zak laat zetten
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

6. The Following User Says Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

adventurer (12-08-2019)

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    545
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    het moet lukken dat mijne maat net geen 2 maanden geleden een nieuwe ford camionette gekocht heeft en die kreeg 24% korting ik kreeg 2j geleden 21% tis maar dat ge het weet en u nie int zak laat zetten

Ik had zo al mijn idee toen de verkoper me vroeg om na andere offertes toch nog eens terug te koppelen...

Ik snap ook wel dat ze niet alle troeven op tafel gooien bij een eerste bezoek, maar vragen om terug te komen en te vergelijken is eigenlijk al toegeven dat er nog wel wat kan...

8. The Following User Says Thank You to adventurer For This Useful Post:

Chr-Re-ie (20-08-2019)

Registratie
    May 2008
    Ergens rond Antwerpen. Maar afkomstig van Everberg (midden Brabant!)
    Thanks
    112

DAT vind ik nu eens een goed gedacht zie!
    Dat de mods maar eens grote kuis houden.
    carpe diem!
    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
    VIRUS (straatripper)

10. The Following User Says Thank You to Cisse For This Useful Post:

B (12-08-2019)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3386
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
    DAT vind ik nu eens een goed gedacht zie!
    Dat de mods maar eens grote kuis houden.
    of het topic gaat naar de offtopic, veel aangekochte zaken hebben niet echt iets met motoren te maken.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Feb 2015
    Thanks
    517
    Just, doe maar eens grote kuis, altijd die eindeloze discussies door dezelfden !
    Het licht aan het einde van de tunnel, was de koplamp van den trein!
    4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    227
    Moet zeggen dat ik bij VW nog niet ben gaan kijken, benieuwd naar de kortingen die je daar kan krijgen... In de configurator zit ik snel boven de 30K.
    Heb jij daar dan veel korting gekregen?
    Als ik alles samen tel iets meer dan 20% korting.
    Dat zijn dan kortingen van VW zelf zoals "zomerkorting",pakketten aan speciale prijs of gratis en een korting van de dealer.
    Ik had dat niet verwacht bij VW op een lichte vracht die besteld is volgens mijn wensen,dus geen stockvoertuig.
    Aan uw prijs te zien wil jij toch wel een veel duurdere versie dan ik heb.
    Bepaalde zaken zoals een trekhaak en aluminium velgen heb ik speciaal niet origineel gekocht,omdat ik die prijzen absurd vond.
    Die zijn er dus later op gezet aan minder dan de helft van de prijs.
    BOCHTJES PIKKEN

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten