Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 94956575859
Resultaten 581 t/m 583 van 583

Onderwerp: Wat heb ik vandaag gekocht 2019

Registratie
    Feb 2015
    Thanks
    507
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    Gisteren 2 sets zijkuipen, 2 topkuipen, 1 topkuipframe, 1 kont, 2 binnenkuip-afwerkdingen en nog wat gerief gekocht om de CBR terug in een goede rijdbare staat te krijgen...
    Gekocht van nen toffe motard.... heeft zelfs helpen inladen, want met mijne manke poot zou dat niet zomaar gelukt zijn

samen met de remhendels, lak/primer en beugels die ik onlangs besteld had, heb ik nu normaal alles in huis om de motor te repareren....

Een dure eerste kennismaking met circuit rijden, genezing kost minder denk ik.

Het licht aan het einde van de tunnel, was de koplamp van den trein!
    4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    153
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B Bekijk Berichten
    Een dure eerste kennismaking met circuit rijden, genezing kost minder denk ik.

Goh, mijn eerste kennismaking was 4 jaar geleden voor 95€ valt toch mee?
    Mijn 2e keer was dit jaar voor 115euro op mettet,
    en 3e keer goeie keer 95euro en ik heb er alles uitgehaald (circuit rijden met begeleiding, zonder begeleiding, in groep D en groep B, al glijdend over asfalt, rollend over asfalt, glijdend over gras, rollend over gras, wandelend in de kiezels, meerijden in ambulance, verzorging krijgen in infirmerie, met de wagen & remork op het circuit eens gereden)

en mispakt u niet, titanium is duur hoor...
    zelfs al is het maar een boutje van 2.2centimeter...
    voor 2 consultaties bij de orthopedist ben ik al 70 euro kwijt, dan praat je nog niet over spoedbezoek, operatie, en medicatie...
    gelukkig valt dat allemaal terug op de ongevallen verzekering... (waardoor je dus in praktijk gelijk hebt).
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

3. The Following User Says Thank You to Koeno For This Useful Post:

Cowboy (04-10-2019)

Registratie
    Apr 2011
    Thanks
    10
    Optimate 4 + bmw aansluiting
    Givi tanklock beugel
    Tomtom rider 550
    NOW: BMW R1200GS

History : ,Honda XL650V "05, Hypermotard 950 "19, Bmw f800gs, Ktm duke 690 "18 , Ktm exc250f sixdays "18, Honda cb650f "16, ktm adventure 1090 '17:, Ducati hypermotard '10, Ducati monster, Bmw f700gs, Honda crf250L, Ducati Monster, Ktm Duke 690 "12, Yamaha R6 "02, Kawasaki Er6N "08, Yamaha Yzf 125r "11

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten