Resultaten 1 t/m 5 van 5

Onderwerp: Zoekertjes: graag éérlijke foto's aub

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    34

Zoekertjes: graag éérlijke foto's aub

Bugger

zaterdag ben ik dus naar het Noorden van Londen gereden, mét een aanhanger aan me trekhaak, mét de nodige ponden op zak, om daar een motorfiets te gaan bezichtigen die op foto zeer veel belovend was.
    Ook de contacten met de verkoper waren dik in orde. Ook ter plekke. Faire kerel, niks op aan te merken.

Blijkt de motorfiets helemaal niet zo netjes te zijn... net alsof er twee liter kruipolie over gespoten was en dan twee winters mee was doorgereden, zonder ooit te reinigen. Roestige spaken, zwaar gecorrodeerde aluminium onderdelen, rare opgelaste "voetjes" onder op de middenbok, de lak van de kunststof tank had honderden bubbels en aan de binnenkant van de tank was die al grotendeels geheel verdwenen, de koffers waren precies al tien keer losgesprongen aan 100 per uur en weer opgeraapt, de lagers van het achterwiel waren in frut, hij had er een xenon-lamp in gechipoteerd, ..... mo how

Dan maar met een lege aanhangwagen terug naar huis....zonde van de afgehaalde ponden. Een geluk dat ik graag links rij.
    .
    Dus, vandaar, mannen en meiden, als je iets online te koop smijt, wees eerlijk en zet correcte foto's online.

2. The Following User Says Thank You to Muug For This Useful Post:

CDA441 (17-01-2019)

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    194
    Ik heb dat hier ook al wel eens voor gehad.
    Maar als je er speciaal voor naar Engeland rijdt is het natuurlijk veel erger.
    Ik begrijp ook niet goed waarom mensen zoiets doen,een kandidaat gaat waarschijnlijk toch gewoon weer vertrekken.
    BOCHTENPIKKERS.BE

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    439
    Om die reden koop ik ook geen tweedehandszaken meer zonder vooraf te bekijken...

Registratie
    Apr 2011
    Thanks
    10
    is een ziekte op 2dehands ook..
    Dan kom je toe en zeggen ze: ja dat zijn fotos die ik nog had staan van x aantal jaar terug

NOW: DUCATI HYPERMOTARD 950 2019
    KTM exc 250 TPI 2 stroke 2019
    Honda msx 2019

History : ,Bmw f800gs, Ktm duke 690 "18 , Ktm exc250f sixdays "18, Honda cb650f "16, ktm adventure 1090 '17:, Ducati hypermotard '10, Ducati monster, Bmw f700gs, Honda crf250L, Ducati Monster, Ktm Duke 690 "12, Yamaha R6 "02, Kawasaki Er6N "08, Yamaha Yzf 125r "11

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    34
    Als ik ver moet rijden vraag ik actuele en gedetailleerde hoge resolutiefoto's van alle aanzichten.
    2012 Triumph Speed Triple

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten