Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 42

Onderwerp: Salon

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    172
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ge zelf ziet hoe tegenstrijdig uw berichtgeving over bmw is?
    Knopkes op het salon die afgebroken zijn, is voor een u een rotslechte kwaliteit.
    Ge wilt niet afgeven, maar ge doet het toch schoon, door in 1 zin ze een tegenvaller en rotslechte kwaliteit aan te smeren.
    Hoe wordt ge eigenlijk fan van een merk? door op het salon er naar te kijken? Door alle modellen getest te hebben? of ?
    (en ja ik rijd met een bmw, en neen ik ben geen fanboy).

't zou feitelijk interessant zijn om eens te zien welke standen/motoren het meeste zit-tijd krijgen van bezoekers.
    En over dat varken zijn, ik vind dat het die andere standhouder niet siert om zijn bezoekers varkens te noemen... uiteindelijk is er een kans dat die varkens wel ne motor bij hem kopen...

maar langs andere kant:
    sommige mensen zijn varkens he... hoeveel krassen en strepen er op de koffers van bepaalde motoren staan was echt erg...
    meermaals een blikje cola zien omtuimelen in wagens tijdens mijn bezoeken aan het auto salon...
    1 zin in zijn tekst zegt genoeg, ik citeer "ik ben geen fan van het merk" neen hadden we al door, dus laten we het het snel sporadisch wat afbreken....
    Laatst gewijzigd door Chr-Re-ie; 24-01-2019 om 15:37.
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senshiri Bekijk Berichten
    On the bright side: bmw vervangt het met een glimlach onder garantie :-)

Mijn gedacht.

Ik ben ook redelijk merk-ongebonden en heb het hier en daar wel eens gehad over een mogelijke opvolger voor mijn Supertenere.
    Buiten een GS en eventueel een Tiger 1200 schiet er niet veel over als ik in dezelfde klasse wil blijven, met cardan en tubeless wielen.

Je hoort dan wel eens dat een BMW niet zo betrouwbaar zou zijn... maar hey... 5 jaar garantie als je tijdens het salon koopt...
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

Registratie
    Mar 2013
    Thanks
    57
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ge zelf ziet hoe tegenstrijdig uw berichtgeving over bmw is?
    Knopkes op het salon die afgebroken zijn, is voor een u een rotslechte kwaliteit.
    Ge wilt niet afgeven, maar ge doet het toch schoon, door in 1 zin ze een tegenvaller en rotslechte kwaliteit aan te smeren.
    Hoe wordt ge eigenlijk fan van een merk? door op het salon er naar te kijken? Door alle modellen getest te hebben? of ?
    (en ja ik rijd met een bmw, en neen ik ben geen fanboy).

't zou feitelijk interessant zijn om eens te zien welke standen/motoren het meeste zit-tijd krijgen van bezoekers.
    En over dat varken zijn, ik vind dat het die andere standhouder niet siert om zijn bezoekers varkens te noemen... uiteindelijk is er een kans dat die varkens wel ne motor bij hem kopen...

maar langs andere kant:
    sommige mensen zijn varkens he... hoeveel krassen en strepen er op de koffers van bepaalde motoren staan was echt erg...
    meermaals een blikje cola zien omtuimelen in wagens tijdens mijn bezoeken aan het auto salon...

Hey Koeno, ik versta perfect wat je bedoelt., Het komt als ik het herlees nogal hard over. Ik ben zelf met verschillende modellen gaan testrijden en ik ben geen fan van het merk, omdat gewoon de styling niet mijn ding is. Technisch gezien kan ik er niets fout van zeggen. Ze rijden best ok, maar zoals gezegd, niet mijn ding.Het zou inderdaad interessant zijn om te zien welke merken/modellen het meeste worden 'getest' op het salon.

Dat ik spreek van rotslechte kwaliteit heeft ook te maken met het feit dat ik zelf met een testrit op een bepaald moment de menuknop van de GS1250 in mijn handen had en dat de linkse selector (dat ding dat roteert) niet vlot reageerde. Toen ik dan terug kwam na de rit, wisten ze te zeggen dat dit al meer voorgevallen was...

Nu goed, mogelijke klanten varken noemen is inderdaad niet echt professioneel, maar ik heb zelf gezien hoe sommige mensen het nodig vinden om 'souvenirs' mee te nemen (lees emblemen, stukken decoratie en zelfs 1 iemand die dacht dat een airco-knop leuk zou zijn). En dan geef ik ze niets dan gelijk om dat varken te noemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie
    1 zin in zijn tekst zegt genoeg, ik citeer "ik ben geen van van het merk" neen hadden we al door, dus laten we het het snel sporadisch wat afbreken....
    Lees hier boven, ik wens ook niemand (en dus ook geen merk) aan te vallen. Ben je niet akkoord, is dat je goed recht. Net zoals ik geen fan ben van BMW, zullen er zijn die door het vuur willen gaan voor het merk. Elk zijn goed recht denk ik dan. Ja het kwam hard over, maar ik ga niet flauw doen en het origineel bericht aanpassen. Bij deze is het genuanceerd.

Dit was namelijk wat me is bijgebleven van het moto-gedeelte. Ik kan gelijkaardige verhalen vertellen van bij de auto's maar dat hoort hier niet.
    - Bikes don't leak oil, they mark their territory -
    ~ Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150 ~

***Suzuki Bandit 650 '08 (verkocht)***
    ***Honda CRF1000L '16***

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4383
    Mijn ervaring? Hoe meer mensen zeggen dat ze niet pro of anti een merk zijn, hoe meer ze het wellicht wél zijn.
    Ik ben gewoon uitgesproken KTM fan.
    Of ben ik het daardoor volgens mijn eigen theorie dan net niet?

Los daarvan, vele beursbezoekers zijn gewoon wél varkens en opportunisten.
    Je mag dat ook gerust zo benoemen vind ik, zelfs als verkoper.
    Degenen die het varken uithangen zijn waarschijnlijk immers niet de potentiële klant.

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    91
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utterdown Bekijk Berichten
    Hey Koeno, ik versta perfect wat je bedoelt., Het komt als ik het herlees nogal hard over. Ik ben zelf met verschillende modellen gaan testrijden en ik ben geen fan van het merk, omdat gewoon de styling niet mijn ding is. Technisch gezien kan ik er niets fout van zeggen. Ze rijden best ok, maar zoals gezegd, niet mijn ding.Het zou inderdaad interessant zijn om te zien welke merken/modellen het meeste worden 'getest' op het salon.

Dat ik spreek van rotslechte kwaliteit heeft ook te maken met het feit dat ik zelf met een testrit op een bepaald moment de menuknop van de GS1250 in mijn handen had en dat de linkse selector (dat ding dat roteert) niet vlot reageerde. Toen ik dan terug kwam na de rit, wisten ze te zeggen dat dit al meer voorgevallen was...
    Bericht komt hard over, maar 't is wel fijn om te lezen dat het gebaseerd is op meer dan "K heb horen zeggen dat".
    Ik heb daar dan ook alle respect voor he ;-)

Ik ga mijn GSa niet tot het uiterste verdedigen... kheb hem al eens 1.5km mogen duwen door panne, dus ik durf hem gerust een smeerlapke noemen ;-)

verder ben ik enorm fan van de CB1000R die op het salon stond...
    enkel spijtig dat mijn knietjes die zitpositie nooit zullen verdragen,
    wat direct een serieuze invloed heeft op motorkeuzes
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

6. The Following User Says Thank You to Koeno For This Useful Post:

utterdown (24-01-2019)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    172
    en ik rijd met een BMW S1000XR maar ben fan van
    2017-Yamaha-MT10-Tourer-Edition-EU-Tech-Black-VR360-027-696x391.jpg
    moet hij een betere zitpositie hebben voor de duo.
    moet hij handgrepen hebben voor de duo.
    moest hij minder verbruiken.
    dan zou ik het wel weten
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    May 2014
    Thanks
    2
    Ik vond de benelli trk 502 de verrassing van 't salon.
    Voelde als een degelijke allroad en vrij deftig afgewerkt. En de looks had hij ook. Lijkt mij veel moto voor die prijs.
    TDM850; Vstrom100,KTM SMT, Husqvarna Nuda R, Ktm 1190 Adventure R

Registratie
    Oct 2013
    Thanks
    484
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roefi Bekijk Berichten
    Ik vond de benelli trk 502 de verrassing van 't salon.
    Voelde als een degelijke allroad en vrij deftig afgewerkt. En de looks had hij ook. Lijkt mij veel moto voor die prijs.
    Da's waar en ben 'm al keertje gaan testrijden en dat was positief. Blok is wel té braaf (35kw), daarna de Leoncino getest en die vond ik dan weer te ambetant van blok (ifv woon/werk).

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utterdown Bekijk Berichten
    ... Elk zijn goed recht denk ik dan. Ja het kwam hard over, maar ik ga niet flauw doen en het origineel bericht aanpassen. Bij deze is het genuanceerd.
    ...
    Neen, het kwam niet hard over. En met de glimlach vervangen maakt de tere knoppenwinkel niet beter. Het is hoogstens een "commerciële workaround" (around a technical problem, indeed...). Als't al niet eens meer mag gezegd worden, waarvoor dient een motorforum eigenlijk, zeg. Tere pietjes.
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

11. The Following User Says Thank You to flupp For This Useful Post:

E.M. (25-01-2019)

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    91
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Tere pietjes.
    zeer nuttig.
    maar ge snapt het niet... 't Kan geen kwaad hoor!
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

13. The Following User Says Thank You to Koeno For This Useful Post:

Chr-Re-ie (25-01-2019)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten