Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 17 van 17

Onderwerp: motortripke

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    ... (ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan maar dat is puur persoonlijk natuurlijk ) ...

We deden er in 2017 ook een omweg(je) voor, ook "om het eens gedaan te hebben". Maar 'm een volgende keer overslaan zou bij mij alleszins niet het gevoel geven van iets te hebben gemist.
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Jul 2012
    Thanks
    56
    Nee, maar 't gevoel van "ik moet 'm eens gedaan hebben", daarom wil'k hem ook doen.

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    463
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cberreke Bekijk Berichten
    Nee, maar 't gevoel van "ik moet 'm eens gedaan hebben", daarom wil'k hem ook doen.

Groot gelijk...

Van de meeste bekende motorlocaties wordt wel eens geroepen dat ze de moeite niet zijn, de Stelvio is daar één van. Ik doe daar ook aan mee, zo vond ik de Grossglockner niet bepaald de moeite (en de taks) waard.
    En toch... willen we allemaal wel een keer daar geweest zijn, gewoon om het eens gedaan te hebben, niet? Niks mis mee.

Ben benieuwd naar je uiteindelijke trip.
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    195
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cberreke Bekijk Berichten
    Ik heb ooit eens gelezen dat de ballons in de weekends afgesloten zouden zijn voor motoren? Of motorvoertuigen in het algemeen? Iemand die iets meer weet daarover?
    Wij zijn vorig jaar via de Vogezen terug gekomen op een zondag,via de ballons en daar was niets afgesloten.
    Het was er wel druk (begin september) en we kwamen redelijk wat flikken tegen,maar geen enkele controle of flitser gezien.
    BOCHTENPIKKERS.BE

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    174
    ik weet niet of jij het programma MyRouteapp gebruik maar ik heb daar 2 routes in de Vercors openbaar staan.
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Jul 2012
    Thanks
    56
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    ik weet niet of jij het programma MyRouteapp gebruik maar ik heb daar 2 routes in de Vercors openbaar staan.
    Neen, dat gebruik ik niet...
    Ik zou het eens moeten doen zeker

Registratie
    Jul 2012
    Thanks
    56
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Groot gelijk...

Van de meeste bekende motorlocaties wordt wel eens geroepen dat ze de moeite niet zijn, de Stelvio is daar één van. Ik doe daar ook aan mee, zo vond ik de Grossglockner niet bepaald de moeite (en de taks) waard.
    En toch... willen we allemaal wel een keer daar geweest zijn, gewoon om het eens gedaan te hebben, niet? Niks mis mee.

Ben benieuwd naar je uiteindelijke trip.
    Ja dat is ook zo, mogelijk is er niet zoveel aan, maar bon... er zijn nog zo dingen waar eigenlijk niet veel aan is, maar dat je toch het gevoel hebt van "dat moet ik toch eens doen"...

De trip zit in opbouwfase

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten