Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Motorscooter

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    0

Motorscooter

Hoi kunnen jullie mij vertellen hebben jullie op de autoweg beide handvatten vast of ook tevens lichtelijk handpalm open met de remhendel in handpalmen . Thanks

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3357
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolle_dries78 Bekijk Berichten
    Hoi kunnen jullie mij vertellen hebben jullie op de autoweg beide handvatten vast of ook tevens lichtelijk handpalm open met de remhendel in handpalmen . Thanks
    Valt te zien,
    Soms rij ik gewoon met 1 hand.(al is dat niet legaal dacht ik).

In de fille of bij druk verkeer laat ik vaak 2 vingers op de rem rusten om sneller en smoother te kunnen remmen.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3161
    Ik rij meestal met 1 hand

Neen, dat nu ook weer niet, maar er is een vrij recent topic waarover een hele discussie gaat over al dan niet één of 2 vingers aan je voorrem houden en zelfs dààr komen de vele onderlinge verschillen naar voor dus ik denk niet dat er een "standaard versie" voor is

Trouwens, de meesten hier hebben geen scooter en hebben dus enkel de rechterhendel als rem, doch dit geheel ter zijde
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Mar 2013
    Thanks
    59
    Meestal heb ik met beide handen het stuur vast. Op de autostrade laat ik zelden of nooit mijn vingers op de rem rusten. Dit doe ik enkel wanneer ik weet dat ik elke moment moet gaan/kunnen remmen. Maw, vooral in drukke situaties.

Maar ik kan daar maar 1 antwoord op geven: iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeur. Rij je graag met de rem in de hand, doe dat dan Op de rijschool zeiden ze me dat ze dat af raden, maar dat ze er op het examen niets van kunnen/mogen zeggen. Dus ik denk niet dat er een eenduidig antwoord zal zijn.
    - Bikes don't leak oil, they mark their territory -
    ~ Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150 ~

***Suzuki Bandit 650 '08 (verkocht)***
    ***Honda CRF1000L '16***

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten