Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 15

Onderwerp: Nieuw hier, net eerste motor gekocht

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    7

Nieuw hier, net eerste motor gekocht

Hoi allemaal. Ik ben net nieuw hier, omdat ik begonnen ben, of ga beginnen met motor rijden. Ik ben momenteel aan mijn lessen bezig en zou mijn rijbewijs op 20 maart moeten halen. Ik heb al een motor gekocht, een Kawasaki Z800, model 2015, maar eerste inschrijving pas in 2017. Hopelijk heb ik er veel plezier van, want een eerste is altijd wat afwachten.

Ik ben dus Bart (42 jaar) en woon in Ravels, in de Noorderkempen, net boven Turnhout en zou uiteraard wel eens wat ritjes in groep willen doen, rustig aan en niet al te ver om te beginnen, om wat meer gewenning te hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3147
    Welkom op 2fast4u Bart !
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

.

3. The Following User Says Thank You to E.M. For This Useful Post:

bartvo (09-03-2019)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    208
    Welkom Bart!
    Trouwens zeer verstandig om het in het begin wat rustig aan te doen. De groepsritten zou ik in het begin wat achterwege laten. Leer eerst je motor en het motorrijden zelf wat onder de knie te krijgen. Ook als je je inschrijft voor de toeristische ritten op 2fast, wordt er van je verwacht dat je de basis al goed onder de knie hebt. Niet dat er geracet wordt, maar het tempo ligt toch iets hoger dan de gemiddelde beginner aankan. Langs de andere kant houdt men bij 2fast wel altijd rekening met de minder snelle leden in de groep. Het is dus zeker mogelijk als jij denkt dat je er klaar voor bent. Laat je vooral niet opjagen als het tempo toch te hoog ligt. Volg dan zeker niet en de persoon die voor je rijdt zal zijn tempo dan ook laten zakken, zodat de groep toch bijeen blijft.
    Mooie speelgoed heb je aangeschaft en succes met je examen!
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

5. The Following User Says Thank You to coohhooc For This Useful Post:

bartvo (09-03-2019)

Registratie
    Nov 2016
    Thanks
    107
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Welkom Bart!
    Trouwens zeer verstandig om het in het begin wat rustig aan te doen. De groepsritten zou ik in het begin wat achterwege laten. Leer eerst je motor en het motorrijden zelf wat onder de knie te krijgen. Ook als je je inschrijft voor de toeristische ritten op 2fast, wordt er van je verwacht dat je de basis al goed onder de knie hebt. Niet dat er geracet wordt, maar het tempo ligt toch iets hoger dan de gemiddelde beginner aankan. Langs de andere kant houdt men bij 2fast wel altijd rekening met de minder snelle leden in de groep. Het is dus zeker mogelijk als jij denkt dat je er klaar voor bent. Laat je vooral niet opjagen als het tempo toch te hoog ligt. Volg dan zeker niet en de persoon die voor je rijdt zal zijn tempo dan ook laten zakken, zodat de groep toch bijeen blijft.
    Mooie speelgoed heb je aangeschaft en succes met je examen!
    Yow bart, welkom op 2fast, kan alleen maar bevestigen wat coohhooc schrijft, doe rustig aan en sluit aan bij toeristisch, ik heb dat ook gedaan het eerste jaar, en op die manier leer je rustig aan alle aspecten van het rijden. Ook 42 en heropstapper geweest 2 jaar geleden dus ken het gevoel.

En btw ik ben geen grote fan van het kawa design, maar uwe moto, en dan zeker als het uwen eersten is, is echt wel cool, black as hell, en direct nen akra exhaust
    Kawasaki zzr600 '96 put to rest - Honda CBR 600F '98 - Honda VFR 800 '99
    Honda VFR 800 2016
    Suzuki GSX-R600 k5 Track

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten

7. The Following User Says Thank You to Skimatti For This Useful Post:

bartvo (09-03-2019)

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3024
    Welkom @ 2f4u

Succes met het halen van het rijbewijs en veel plezier gewenst nadien met het rijden zelf
    In de garage: TRIUMPH Tiger Explorer XCa & Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

9. The Following User Says Thank You to Cowboy For This Useful Post:

bartvo (15-03-2019)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    103
    Hey Bart

Welkom. Woon in Turnhout. Das net onder Ravels.
    Laat maar horen als het gelukt is.
    We kunnen zeker ne keer afspreken. En waarom niet te ver? We gaan niet rond de kerktoren he. Das voor de wielertoeristen en in de week naar het werk.
    Tot snel en veel succes.

Groeten
    KTM SA 1290 S '17
    Kawaski Versys 1000 (Sold)

11. The Following User Says Thank You to Binkje For This Useful Post:

bartvo (15-03-2019)

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binkje Bekijk Berichten
    Hey Bart

Welkom. Woon in Turnhout. Das net onder Ravels.
    Laat maar horen als het gelukt is.
    We kunnen zeker ne keer afspreken. En waarom niet te ver? We gaan niet rond de kerktoren he. Das voor de wielertoeristen en in de week naar het werk.
    Tot snel en veel succes.

Groeten
    Ik heb altijd in Turnhout gewoond, tot vorige zomer. In het begin een beetje wennen, maar dat kan snel gaan. En altijd interesse om eens mee te rijden natuurlijk

Registratie
    Dec 2009
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartvo Bekijk Berichten
    Hoi allemaal. Ik ben net nieuw hier, omdat ik begonnen ben, of ga beginnen met motor rijden. Ik ben momenteel aan mijn lessen bezig en zou mijn rijbewijs op 20 maart moeten halen. Ik heb al een motor gekocht, een Kawasaki Z800, model 2015, maar eerste inschrijving pas in 2017. Hopelijk heb ik er veel plezier van, want een eerste is altijd wat afwachten.

Ik ben dus Bart (42 jaar) en woon in Ravels, in de Noorderkempen, net boven Turnhout en zou uiteraard wel eens wat ritjes in groep willen doen, rustig aan en niet al te ver om te beginnen, om wat meer gewenning te hebben.

Aaah hier ben je
    Beetje ver van mijn huis om ritje mee te pikken. Doe het rustig en success overmorgen!!!
    Dec 2009 Yamaha XT660X.
    QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Registratie
    Nov 2016
    Thanks
    8
    Hey Bart welkom, ben van Lichtaart wil altijd wel een ritje meedoen
    Kawasaki Z800
    Yamaha MT-07 (Tenerife)
    Triumph Sprint ST 955i (2002)(sold)
    Project: Kawasaki z650 (1979)

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preve Bekijk Berichten
    Aaah hier ben je
    Beetje ver van mijn huis om ritje mee te pikken. Doe het rustig en success overmorgen!!!
    Yep, meteen hier maar ingeschreven

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten