Resultaten 1 t/m 6 van 6

Onderwerp: nieuwe pirelli Angel GT

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    159

nieuwe pirelli Angel GT

Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

2. The Following 2 Users Say Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

E.M. (13-03-2019),GDS (14-03-2019)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Soms schiet mijn Duits toch tekort in deze materie. Als er mij iemand in 't Vlaams kan zeggen wat hij bedoelt tussen 0:46 en 0:56, en tussen 1:14 en 1:18, dan zou ik het al iets beter vatten.

Anderzijds versta ik wel dat hij er (nog) niet mee heeft gereden....
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    159
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Soms schiet mijn Duits toch tekort in deze materie. Als er mij iemand in 't Vlaams kan zeggen wat hij bedoelt tussen 0:46 en 0:56, en tussen 1:14 en 1:18, dan zou ik het al iets beter vatten.

Anderzijds versta ik wel dat hij er (nog) niet mee heeft gereden....
    hij heeft er nog niet mee gereden aangezien ze nog niet uitgeleverd zijn.

met het eerste bedoeld hij dat de karkas achter zachter is als zijn voorganger
    in het 2de deel zegt hij dat hij de ontwikkeling van de angel gt goed kent, ze hebben hem geinterviewd en hebben wel geluisterd naar hem toen hij vroeg de band (letterlijk vertaald) niet te schokkerig te maken, dus zachter, Hij zegt dat deze banden niet meer de harde reisgezellen zoals de voorganger gaan zijn omdat ze zachter zijn..

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Nov 2016
    Thanks
    99
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

in het 2de deel zegt hij dat hij de ontwikkeling van de angel gt goed kent, ze hebben hem geinterviewd en hebben wel geluisterd naar hem toen hij vroeg de band (letterlijk vertaald) niet te schokkerig te maken, dus zachter, Hij zegt dat deze banden niet meer de harde reisgezellen zoals de voorganger gaan zijn omdat ze zachter zijn..
    Ausgezeichnet; Herr Chris, das stimmt genau.
    Zum wohl
    Kawasaki zzr600 '96 put to rest - Honda CBR 600F '98 - Honda VFR 800 '99
    Honda VFR 800 2016
    Suzuki GSX-R600 k5 Track

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten

6. The Following User Says Thank You to Skimatti For This Useful Post:

Chr-Re-ie (13-03-2019)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    69
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

Dank je wel. Maar dat was al mijn aanvoelen : als hij dan zo wezenlijk verschilt van zijn voorganger, zou de II in de naam dan niet wat voorbarig kunnen zijn ? Misschien zal die band een merkbaar ander stuurkarakter hebben en zijn ze (tenzij in naam) niet vergelijkbaar ? Want hij maakte al zijn bedenkingen dat de 2 langsgroeven (vooraan) misschien onstabiliteit konden geven. Tesamen met de wijzigingen in het karkas, zou het dan niet kunnen dat die band een wezenlijk ander weggedrag geeft ?

Just thinking, hee. Want ik ga in de loop van 't jaar andere banden opleggen om op vakantie te gaan, en dat zullen Michelins Road 5 óf Pirelli's Angel GT's zijn, dus misschien ook de II's, en dus ben hierin wel geïnteresseerd ... eens ze op de markt zijn ...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    159
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Dank je wel. Maar dat was al mijn aanvoelen : als hij dan zo wezenlijk verschilt van zijn voorganger, zou de II in de naam dan niet wat voorbarig kunnen zijn ? Misschien zal die band een merkbaar ander stuurkarakter hebben en zijn ze (tenzij in naam) niet vergelijkbaar ? Want hij maakte al zijn bedenkingen dat de 2 langsgroeven (vooraan) misschien onstabiliteit konden geven. Tesamen met de wijzigingen in het karkas, zou het dan niet kunnen dat die band een wezenlijk ander weggedrag geeft ?

Just thinking, hee. Want ik ga in de loop van 't jaar andere banden opleggen om op vakantie te gaan, en dat zullen Michelins Road 5 óf Pirelli's Angel GT's zijn, dus misschien ook de II's, en dus ben hierin wel geïnteresseerd ... eens ze op de markt zijn ...
    ik denk dat hij bedoelt dat de angel 2 meer eigen demping heeft dan de 1
    hij heeft de vraag gesteld of hij met de 2 groeven niet instabiel zou worden, de tecnieker heeft gezegd ne geen probleem je krijgt geen zwalpend gevoel, hij zegt, je rijdt niet op het middel stuk alleen maar ook op de 2 groeven wat de waterafvoer en het insturen ten goede komt.

ik heb bij de pilot road 5 al een filmpje gepost waar hij het heeft over toerbanden, die hij dan nog is onderverdeeld.. de pilot road 5, conti road attack 3 en angel gt profileert hij daar bij de sport toerbanden.
    Nu zegt hij op het einde van dit filmpje dat er nu eogenlijk 3 ZEER sportieve toerbanden zijn namelijk de pilot road 5 (wat ik kan beamen) de conti road attack 3 en deze angel gt 2
    online 120/70 190/55 253€
    ik zou er in elk geval geen schrik van hebben om ze te steken.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten