Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 2910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 t/m 120 van 130

Onderwerp: Achterstand div

Registratie
    May 2010
    Thanks
    3
    Begin maart vrijdag papieren electronisch verzonden. Maandag erop ingeschreven , bestaande plaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Registratie
    May 2020
    Thanks
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamez Bekijk Berichten
    Begin maart vrijdag papieren electronisch verzonden. Maandag erop ingeschreven , bestaande plaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Als je electronisch kan inschrijven dan gaat het inderdaad maar over 2 max3 werkdagen...bij 2de hands geen bestaande plaat; min 2 weken als ze niks verliezen. In deze tijden kunde u dat niet meer voorstellen. Ontvangst brief, iemand doet die open legt die op een stapel en dan worden die ingescand. Vanaf dan pas behandeling. Tussen ontvangst brief en scannen was er bij mij al 4 werkdagen tussen... als er ondertussen iemand iets moet zoeken in de stapel, dan verdwijnt er al eens iets of raakt er al iets zoek. Als ge zelf kunt gaan des te beter. Maar toen ik dit wou doen had ik pas een afspraak in juni...uiteindelijk had ik dit beter gedaan, tzal nu toch opt zelfde neerkomen als alles in orde is. Enjoy the weekend!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Registratie
    May 2020
    Thanks
    16
    Update: alles is in onderzoek bij DIV, maar dankzij onze gemeenschappelijke vriend covid19 is er niet altijd iemand op bureau....de politie heeft mij ook bevestigd dat je als koper een pv van verlies kan laten opstellen als je een copy hebt van het inschrijvingsbewijs en een aankoopfactuur.
    Maar eerst deze week nog afwachten...

Registratie
    Mar 2006
    Thanks
    140
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamez Bekijk Berichten
    Dan maakt het ook niet uit. Normaal maakt de verzekeringsagent dan een scan of copy van de aanvraag en kan je al rijden.

Je hebt immers al een plaat op jouw naam.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
    Hier dus niet, verzekeringsagent wil geen groen kaart geven zolang het officieel inschrijvingspapier niet voorhanden is
    Proud member of AfricaTwin.org.

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    154
    Vandaag naar de DIV in Alken geweest, was een half uur te vroeg en heb welgeteld 1 iemand voor mij gezien... toch waren alle afspraken om de 5 min bezet...door wie dan????
    Ik mocht vroeger gaan en het was op 5 min in orde. Op de vraag of dat de postbode aan huis levert had hij geen antwoord, ze wisten het zelf niet, maar sommigen leveren het blijkbaar wel af, hangt dus echt af van de postbode zelf... hopelijk ten laatste vrijdag de plaat in huis en kan ik de Multistrada eens deftig testen en mijn eigen aanpassen aan een hoogpoter...

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    ***Street Triple 765 R ('18) Rest In Pieces***
    ***Speed Triple 1050 RS ('19)***

Registratie
    Feb 2015
    Thanks
    687
    Morgen ook eens online een "speciale" nr-plaat voor mene nieuwen V-Klasse reserveren, want dat duurt 2/3 weken, en dan is hem daar currently brand new.
    Het licht aan het einde van de tunnel, was de koplamp van den trein!
    4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    60
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GDS Bekijk Berichten
    Vandaag naar de DIV in Alken geweest, was een half uur te vroeg en heb welgeteld 1 iemand voor mij gezien... toch waren alle afspraken om de 5 min bezet...door wie dan????
    Ik mocht vroeger gaan en het was op 5 min in orde. Op de vraag of dat de postbode aan huis levert had hij geen antwoord, ze wisten het zelf niet, maar sommigen leveren het blijkbaar wel af, hangt dus echt af van de postbode zelf... hopelijk ten laatste vrijdag de plaat in huis en kan ik de Multistrada eens deftig testen en mijn eigen aanpassen aan een hoogpoter...

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    Als ge toevallig niet thuis bent,wordt er een briefje met barcode achtergelaten,en kunt ge zoals ik uw plaat gaan afhalen bij een postpunt in de buurt.
    Bij al mijn leveringen van Bpost krijg ik trouwens een mail,ben ik nie thuis gaat mijn levering altijd naar het zelfde postpunt hier in mijn dorp,blijft zelf langer open dan een postkantoor,elke dag tot 18hr en zaterdag tot 12hr.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

8. The Following User Says Thank You to Scoob For This Useful Post:

GDS (28-05-2020)

Registratie
    May 2020
    Thanks
    16
    Update just bericht van Bpost nrplaat wordt morgen geleverd, na klacht x-aantal mails en telefoons hebben ze mijn papieren gevonden... de aanhouder wint, CU on the road!

10. The Following 3 Users Say Thank You to Humo For This Useful Post:

E.M. (28-05-2020),GDS (28-05-2020),Tam-Ara (28-05-2020)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4364
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Humo Bekijk Berichten
    Update just bericht van Bpost nrplaat wordt morgen geleverd, na klacht x-aantal mails en telefoons hebben ze mijn papieren gevonden... de aanhouder wint, CU on the road!

:moto
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

12. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

Humo (28-05-2020)

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoob Bekijk Berichten
    Als ge toevallig niet thuis bent,wordt er een briefje met barcode achtergelaten,en kunt ge zoals ik uw plaat gaan afhalen bij een postpunt in de buurt.
    Bij mijn nieuwe papieren (plaat had ik al) hebben ze ook een briefje in de bus gestoken, zelfs al was ik thuis.
    Je moet immers betalen en de postbodes mogen momenteel, in het kader van de corona voorzorgen, geen cash ontvangen.
    's Anderendaags (na 11u) naar het postpunt dus.

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 2910111213 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten