Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 19 van 19

Onderwerp: TomTom Rider 550: hoe een opgenomen route exporteren naar laptop?

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3906
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Klote probleem als je favoriete technologie merkt 5 jaar te vroeg stopt met sd kaart support

Mijn Tomtom heeft ook share by bluetooth. Is daar niets mee te doen ?

gij hebt toch ook ne 550? Die optie heb ik precies niet op de mijne
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Registratie
    Nov 2017
    Thanks
    35
    Ik heb dit gevonden https://www.youtube.com/watch?v=i-8yGV94DEo
    Nu ik heb dit geprobeerd met mijn laptop maar die herkend hij niet maar ik kon het wel versturen naar mijn iphone of mijn collega zijn nokia dus misschien hangt het af van naar welke merken hij het kan versturen?

Je kan het altijd proberen neem ik aan .
    2015 Kawasaki Zx10R in't groen met wit en een spikkeltje rood & geel met ne grote idioot er boven op.

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3906
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredjeuh Bekijk Berichten
    Ik heb dit gevonden https://www.youtube.com/watch?v=i-8yGV94DEo
    Nu ik heb dit geprobeerd met mijn laptop maar die herkend hij niet maar ik kon het wel versturen naar mijn iphone of mijn collega zijn nokia dus misschien hangt het af van naar welke merken hij het kan versturen?

Je kan het altijd proberen neem ik aan .
    Op de 550 heb ik die optie niet. Ik kan alleen maar delen via de sd card

Registratie
    May 2010
    Thanks
    3
    Klopt , vanaf de 550 zijn bepaalde functies verschoven naar de mydriveapp. Oa tracks delen , verbinding maken met de services. De optie om een rechtstreeks te delen , vanaf het toestel , via bluetooth is verdwenen.

Trouwens de smartphone verbinding voor traffic via de mydriveapp trekt op niks , verbreekt constant. Waardoor onbruikbaar

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    511
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Op de 550 heb ik die optie niet. Ik kan alleen maar delen via de sd card
    Daar is de Wifi voor in de plaats gekomen, is toch de uitleg.

Uit een nieuwsbrief van MrGps:

TomTom MyDrive app
    De TomTom Rider doet het net iets anders dan de Zumo 396, maar ook daarmee is het mogelijk routes van de smartphone naar je toestel te sturen. Alleen: lange tijd werkte dat soms/wel/vaak niet. Na wat puzzelen heb ik afgelopen vrijdagmiddag een video aan TomTom gestuurd waarmee ik liet waar volgens mij de oorzaak zat.

Wat schetst mijn verbazing? Al maandag eind van de dag bericht dat het probleem opgelost was.
    Rijd je met de TT Rider 4xx of 5xx: eventueel via de playstore je Mydrive app updaten. Vervolgens kun je. ook als je een route ontvangt die gemaakt is in het Mydrive account van een ander, die vervolgens toevoegen aan jouw routes en synchroniseren met het Rider. Zo'n linkje kun je vanuit Mydrive Web of app versturen via mail, twitter of facebook. Maar je kunt het ook bijvoorbeeld gewoon plakken in een whatsapp bericht. En als je dan met de hele tourclub één whatsapp groep maakt wordt het uitwisselen zo wel erg makkelijk.

Wat echter bij de 550 helaas niet mogelijk is is, zoals bij de 4xx en Zumo, routes uitwisselen van toestel naar toestel via Bluetooth. Wie weet komt dat nog. Maar probeer bovenstaande oplossing zeker eens uit.

TIP: bekijk ook de TomTom Roadtrips nog eens; de wereld staat niet stil; dat ziet er steeds interessanter uit. Ook voor Garmin rijders gratis te gebruiken overigens!

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3906
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    Vervolgens kun je. ook als je een route ontvangt die gemaakt is in het Mydrive account van een ander, die vervolgens toevoegen aan jouw routes en synchroniseren met het Rider. Zo'n linkje kun je vanuit Mydrive Web of app versturen via mail, twitter of facebook. Maar je kunt het ook bijvoorbeeld gewoon plakken in een whatsapp bericht. En als je dan met de hele tourclub één whatsapp groep maakt wordt het uitwisselen zo wel erg makkelijk.
    dat lukt inderdaad, maar dan moet je wel een goede wifi verbinding hebben zodat het toestel kan syncen. En het lost nog steeds niet het probleem op van een opgenomen route die je op je computer wil krijgen - want die kun je dus niet syncen naar Mydrive jammer genoeg.

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    248
    Kun je de opgenomen route ook niet exporteren naar MRA in plaats van naar MyDrive
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3906
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    Kun je de opgenomen route ook niet exporteren naar MRA in plaats van naar MyDrive
    Nope, ik kan ze enkel via de sd kaart exporteren

Registratie
    May 2014
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Nope, ik kan ze enkel via de sd kaart exporteren
    Dat klopt inderdaad. Ik verwacht echter dat hier in de toekomst meer mogelijkheden voor gaan komen; weet alleen niet hoe lang dat zal duren.

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten