Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 13 van 13

Onderwerp: Hoe te werk gaan om juiste onderdelen te vinden?

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3403
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramV Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tips!

Ik was nog niet langs geweest bij de dealer omdat ik dacht het vervangwerk dan ook door hun te moeten laten uitvoeren + dat zij een procentje op de verkoop nemen en het dus duurder zou uitkomen.

Duidelijke uitleg, ik ga ermee aan de slag
    Ik ken de dealer prijzen vd onderdelen (al gaan die wel naar beneden als je veel onderdelen koopt), dat percentje is laag hoor.
    Volgens mij gaat een zeer groot deel vd prijs naar de kosten van stockage.
    De grote onderdelen distributeurs hebben echt van elke moto elk onderdeel op stock.
    Bij de onderdelen distributeur waar ik ze koop, gaat het zelfs om 5 mega magazijnen verspreid over Europa. En bij 1 bestelling zie ik ook dat er soms onderdelen van 3 of meerdere komen.

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Ik ken de dealer prijzen vd onderdelen (al gaan die wel naar beneden als je veel onderdelen koopt), dat percentje is laag hoor.
    Volgens mij gaat een zeer groot deel vd prijs naar de kosten van stockage.
    De grote onderdelen distributeurs hebben echt van elke moto elk onderdeel op stock.
    Bij de onderdelen distributeur waar ik ze koop, gaat het zelfs om 5 mega magazijnen verspreid over Europa. En bij 1 bestelling zie ik ook dat er soms onderdelen van 3 of meerdere komen.
    Ah zo, dat is best veel dan inderdaad. Welke distributeur is dit dan (of kan je daar enkel professioneel terecht)? Bedankt alvast!

Kan je ook gewoon onderdelen bestellen bij een motozaak om dan alles zelf te monteren of is dat not done?

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3403
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramV Bekijk Berichten
    Ah zo, dat is best veel dan inderdaad. Welke distributeur is dit dan (of kan je daar enkel professioneel terecht)? Bedankt alvast!
    Daar kan je enkel als professioneel terrecht, of als firma met vrij open statuten kwa beschrijving (zoals bij mij).
    Al kan ik niet zo maar onderdelen kopen en verkopen (voor de Belgische controle). Enkel voor de eigen moto.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten