Heel slecht met namen, sorry daarvoor, was iemand met een wit/oranje superduke (ikzelf met een zwarte superduke). Triumph06 (Pieter) ree mee in het zelfde groepje in ieder geval. Voor de rest reden er nog 2 andere dukes mee, in totaal 4 superdukes in ons groepje. Misschien dat je daarmee weet wie de voorrijder was van onze groep? En anders zal iemand anders het straks wel kunnen zeggen :-)
Tam-Ara (08-07-2019)
2011 Kawasaki Z1000SX (black)
Braaaaaaaap braaaaaaap
De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!
s Morgens kletsnatte wegen en spannende kaka-in-de-broek momentjes meegemaakt.
De superduke voor de allereerste keer ooit in RAIN modus gezet (schaam op mij!)
maar toegegeven ... daarna ging het beter.
Na de middag ging het opdrogen van de baan hand in hand met een hoger tempo en ben ik pijnlijk tot de conclusie moeten komen dat, na enkele keer verremmen in de haarspeldbochten, de sportieve tijden voor mij toch wel stilaan gedaan zijn
Ik weet niet goed wat het is maar gezien we met een hele boel KTMs in onze groep zaten viel het me op dat ik toch wat minder vertrouwen uit mijn machine haal...
Nog enkele fotootjes:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GDS (08-07-2019)
Al eens gedacht om testrit te doen met iemand anders zijn KTM?
Kwestie van zeker te zijn dat het niet aan banden/bandenspanning/vering-issues gaat?
't lijkt mij raar dat ge vertrouwen te kort komt op zo'n beest?
Kan natuurlijk altijd aan het tempo liggen, nog nooit achter Spraz gereden, dus geen idee hoe hard hij vliegt
anders tijd om iets anders te zoeken he... nen 3 wieler ofzo...![]()
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Bladwijzers