Resultaten 1 t/m 1 van 1

Onderwerp: Kawasaki Z1000 2009

Registratie
    Mar 2007
    Thanks
    6

Kawasaki Z1000 2009 VERKOCHT

VERKOCHT

Kawa Z 1000 2009

Momenteel liggen er Michelin Pilot road 4 banden op die nog in goede staat zijn. De bougies zijn vorig jaar vervangen door irridium bougies en hiermee is ook de koelvloeistof vervangen.

Olie en oliefilter krijgt hij zowiezo elk jaar nieuw.

Olie van Motul Volsynthetisch en een K&N olifilter. De luchtfilter is ook vervangen door een exemplaar van K&N.

Er staan korte remhendels op en andere spiegels. hiervan heb ik de originele nog dus die krijg je erbij.
    Er staan 2 uitlaten op van Leovince die een E-keur (en db killers) hebben EN ook papieren.
    Er staat ook een gearindicator op die netjes is weggewerkt op het dashboard.
    Er staat momenteel een verhoogd scherm op maar het origineel heb ik ook nog en krijg je er ook bij.
    er staat een houder op voor een Garmin 590, die kan eventueel mee verkocht worden oftewel haal ik hem ervan af.
    Er ligt ook stroom tot voor om eventueel in je tanktas 12 V te voorzien. Dit alles is van het merk Optimate dus is gene brol.
    En er is dus ook een kabel voorzien om de batterij aan te koppelen via een Optimate.
    De moto is ook voorzien van dagrijverlichting. Deze is ingewerkt in de pinkers en branden continue wit, als je de pinker opzet verandert deze in oranje.
    Vanachter is hem voorzien met pinkers die in looplicht staan (audistijl)
    Het remlicht is ook aangepast dat als men remt het licht eerst snel flikkert dan langzaam en dan aan blijft (puur voor de veiligheid)

Kortom een complete moto voor een eerlijke prijs.
    Er wordt nog mee gereden dus de km stand kan nog oplopen.

Hij moet niet weg, ik wil mijn collectie een beetje uitdunnen daarmee.
    vraagprijs 5800

https://www.2dehands.be/plaats/m1426...age=mympSeller
    Laatst gewijzigd door Gravedigger; 01-08-2019 om 00:30. Reden: verkocht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten