Bij mijn weten niet.
Enkel het ritje naar het terrein en wat rijden naast het parcours.
Bij mijn weten niet.
Enkel het ritje naar het terrein en wat rijden naast het parcours.
UPDATE
Vanochtend examen dus --> GESLAAGD!
Beide examens zonder bijzondere opmerkingen. Ikke blij dus
Papieren ondertussen in orde gebracht en volgende dinsdag mag ik mijn DL650a ophalen bij de dealer.
Daarna, leren, proberen en genieten natuurlijk![]()
Geproficiateerd!
Perfecte timing om nu te beginnen genieten tijdens het mooie weer!
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Plattelandsrijder (04-07-2019)
Proficiat en veel plezier met het vervolg![]()
In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
Regio?
VSV's ready to ride kan je ism met verschillende opleidingcentra wel overal in Vlaanderen volgen.
99€ voor een dag, inclusief ontbijt en lunch.
https://www.readytoride.be/
Ook een aanrader om jaarlijks het motorseizoen te starten. Gratis, wel inschrijven via de website.
www.dagvandemotorrijder.be (meestal het laatste weekend van maart)
Verder heb je in elke regio wel een paar opleidingscentra.
Op een veilige manier een bochtencursus rijden? Op het circuit van Mettet, geen racerij maar op elk niveau bochten rijden voor alle soorten motoren.
115€ voor een dag, 6 sessies van 20 minuten op het circuit en voor de eerste 3 sessies theorieles in een lokaal.
Volgende circuitdag is op 05 augustus en als ik me niet vergis is er nog plaats bij de beginnersgroep.
https://www.clubmot.be/circuit-doop/
En zo zijn er verschillende …. Gisteren ben ik met KTM street academy een bochtencursus gaan volgen op de kartbaan van Genk.
2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx
D3nn1s (07-07-2019)
De dag van de motorrijder vond oa plaats op het oefenterrein van de Kortrijkse motorrijschool, op het industriepark van "Hullehem"... Als ik de kans krijg (zoals op de dag van de motorrijder), dan doe ik wel eens zo'n sessie, pakweg om de 2 jaar. Je wordt al eens geconfronteerd met het aankweken van "minder-dan-optimale" (lees : slechte) gewoontes.![]()
Ik vervoehe ja en nin. Joak.
Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
't È nie moeilik. Nint.
Verstoa j 't nie ? Nieg ?
Plattelandsrijder (10-07-2019)
Bladwijzers