Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 t/m 33 van 33

Onderwerp: Rijles Roeselare: Mijn ervaring

Registratie
    Apr 2019
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansvdc Bekijk Berichten
    Je zal versteld staan hoe je vaardigheden na élke rit telkens verbeteren.
    Je hebt helemaal gelijk.
    Dinsdag stond ik op de parking van de dealer om m'n v-strom af te halen. Shit man, daar sta je dan met je eigen machine en ga je rijden zonder dat iemand in je oor begeleiding zit te geven

Het was een zalig ritje

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Gebruik van de achterrem tijdens deze oefening kan idd helpen, al zou ik toch proberen om een minimum van gasdosering te geven. (koppeling hou je rustig neem ik aan?)
    Iets teveel remmen zonder dat je gas geeft kan ervoor zorgen dat de motor gaat afslaan.

Wat die achtjes betreft, iedereen ontwikkeld uiteindelijk wel een beetje een eigen manier dus als het lukt voor het examen zit het wel goed.
    Alleen moet je voor jezelf eens nagaan waarom je zo'n acht zou moeten kunnen rijden tijdens je examen...
    Weet dat er op de openbare weg in zo'n geval geen kegels meer staan. Dus als je al weet waar je moet kijken en waarom... dan heb je in principe die kegels niet eens meer nodig.

Succes ermee, gezien de vooruitgang tijdens de eerste les ziet het er alvast goed uit.
    Is de reden voor die 8 zodat je kan 180 graden draaien op de weg als het nodig is (dus een halve 8 rijden eigenlijk)? Kan me (als motoleek) nog geen andere reden bedenken?

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    546
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramV Bekijk Berichten
    Is de reden voor die 8 zodat je kan 180 graden draaien op de weg als het nodig is (dus een halve 8 rijden eigenlijk)? Kan me (als motoleek) nog geen andere reden bedenken?

En dit in beide richtingen, vandaar de 8.
    2015 Yamaha XTZ 1200 SuperTénéré - 2018 Tiger 800XRx

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten