Oorspronkelijk geplaatst door
Cowboy
@
Chr-Re-ie: paar posts terug scrolen zou je merken dat je tegen 2 verschillende personen over hetzelfde onderwerp bezig bent
Verder ben ik geen helderziende en had ik wél door dat het ging om een optische vergelijking omdat al de opmerkingen over de voorkant kwam van mensen die een vergelijking maakten met het uitzicht van een andere motor (Versys in dit geval) en niemand het had over de manier waarop dat ding rijdt.
Welke jij uiteindelijk zal kiezen heeft daar trouwens niks mee te maken want het ging om de looks van de brommer zelf

Citaat "en de versys is nen brave motor wat de rs niet moet zijn" + dat er duidelijk een verwijzing was naar de rest van de motor, kan ik niet rieken, dat het optisch bedoeld is, kzal zo slim nie zijn als gij é
braaf kun je optisch bekijken of je kunt het over de prestaties, motorkarakter etc hebben.
Wel ik heb braaf niet als optisch bekeken, moest er gestaan hebben hij ziet er braaf uit , ja dat is optisch..soit
Zo weet je dan ook weer dat hij optisch er braaf uitziet maar ook qua motorkarakter beleving etc..
Oude nickname = chris46R1
Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!
Bladwijzers