Goed testritverslagske, misschien wel iets voor salonmotars gelijk ik.![]()
Goed testritverslagske, misschien wel iets voor salonmotars gelijk ik.![]()
Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Chr-Re-ie (04-09-2019)
Chr-Re-ie (05-09-2019)
Waarschijnlijk zalige moto om mee te rijden, alleen die neus vind ik wat minder.
Die voorkant zou zomaar van een kawasaki kunnen komen.
Maar goed dat smaken verschillen, anders reden we allen met hetzelfde...
GSX-F750 -> CB900F -> CB1000R -> R1200GS -> Street Triple R -> MT-09 Tracer -> Street Triple RS
2002 Kawasaki ZZR 1200
A man who stands for nothing will fall for anything.
Hoe de voorkant vloekt met de rest, heb jij hem al bereden dan??
De rs is gewoon nen brave motor, ii heb getwijfeld tussen een ieuwe rs en de nieuwe aankomende XR ik moet de XR nog niet gezien hebben om te weten dat het deze gaat worden..
De RS is gewoon een te tamme versie om de S van sport te gebruiken, of het moet duiden op de zitpositie die dan weer merkelojk sportiever is dan op de XR aan den andere kant is de laatste in alle opzichten speelser, lichter te sturen, etc etc
BTW ik rijd nu ook op een XR
Oude nickname = chris46R1
Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!
2002 Kawasaki ZZR 1200
A man who stands for nothing will fall for anything.
Oude nickname = chris46R1
Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!
@ Chr-Re-ie: paar posts terug scrolen zou je merken dat je tegen 2 verschillende personen over hetzelfde onderwerp bezig bent
Verder ben ik geen helderziende en had ik wél door dat het ging om een optische vergelijking omdat al de opmerkingen over de voorkant kwam van mensen die een vergelijking maakten met het uitzicht van een andere motor (Versys in dit geval) en niemand het had over de manier waarop dat ding rijdt.
Welke jij uiteindelijk zal kiezen heeft daar trouwens niks mee te maken want het ging om de looks van de brommer zelf![]()
In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
Bladwijzers