Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 t/m 30 van 30

Onderwerp: BMW R1250RS

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    @ Chr-Re-ie: paar posts terug scrolen zou je merken dat je tegen 2 verschillende personen over hetzelfde onderwerp bezig bent

Verder ben ik geen helderziende en had ik wél door dat het ging om een optische vergelijking omdat al de opmerkingen over de voorkant kwam van mensen die een vergelijking maakten met het uitzicht van een andere motor (Versys in dit geval) en niemand het had over de manier waarop dat ding rijdt.

Welke jij uiteindelijk zal kiezen heeft daar trouwens niks mee te maken want het ging om de looks van de brommer zelf
    Citaat "en de versys is nen brave motor wat de rs niet moet zijn" + dat er duidelijk een verwijzing was naar de rest van de motor, kan ik niet rieken, dat het optisch bedoeld is, kzal zo slim nie zijn als gij é braaf kun je optisch bekijken of je kunt het over de prestaties, motorkarakter etc hebben.
    Wel ik heb braaf niet als optisch bekeken, moest er gestaan hebben hij ziet er braaf uit , ja dat is optisch..soit
    Zo weet je dan ook weer dat hij optisch er braaf uitziet maar ook qua motorkarakter beleving etc..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    7
    Heb er nu zelf ook 2 keer mee gereden, en het is inderdaad geen pk kanon zoals een XR of SDGT, maar hij gaat in de onderste regionen toch wel serieus vooruit. Ook de stille uitlaat draagt bij tot de wat brave indruk die men krijgt.
    Maar zet daar een mooie,(kleinere) uitlaat op met een betere sound, en de indruk zal al helemaal anders zijn.
    Ik persoonlijk heb liever een moto met veel koppel onderin zoals deze, binnenkort staat er overal traject controle en ben je met die massa pk's bovenin toch niets meer..
    Dat hij optisch wat braaf oogt is ook mede door de saaie kleurstellingen (behalve de gele dan die niemand koopt), onbegrijpelijk dat men daar geen HP- kleurstelling op aanbied.
    Voor mij, samen met de R, bovenaan mijn lijst van opvolgers.

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astronout Bekijk Berichten
    Heb er nu zelf ook 2 keer mee gereden, en het is inderdaad geen pk kanon zoals een XR of SDGT, maar hij gaat in de onderste regionen toch wel serieus vooruit. Ook de stille uitlaat draagt bij tot de wat brave indruk die men krijgt.
    Maar zet daar een mooie,(kleinere) uitlaat op met een betere sound, en de indruk zal al helemaal anders zijn.
    Ik persoonlijk heb liever een moto met veel koppel onderin zoals deze, binnenkort staat er overal traject controle en ben je met die massa pk's bovenin toch niets meer..
    Dat hij optisch wat braaf oogt is ook mede door de saaie kleurstellingen (behalve de gele dan die niemand koopt), onbegrijpelijk dat men daar geen HP- kleurstelling op aanbied.
    Tuurlijk gaat hij vooruit 136pk en meer dan 140nm In een sprintje tot 100 zal ik met de XR alles uit de kast moeten halen.
    Sportief gaat bij mij ook noet altijd gepaard met veel pk's wel hoe de motor rijdt.
    Bij mij voelt de motor wat loom aan niet vinnig sturend, ik kan het misschien best omschrijven als rijden met ne koersvelo of ne gewone velo de koers velo zal ten alle tijde handelbaarder zijn lichter te sturen directer etc etc..
    Trouwens wat de kleur betreft moest ik er 1ne kopen was het 100% zeker de groene of gele hoe je het ook noemen wilt, moet je int echt gezien hebben vind ik...

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    250
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    Citaat "en de versys is nen brave motor wat de rs niet moet zijn" + dat er duidelijk een verwijzing was naar de rest van de motor, kan ik niet rieken, dat het optisch bedoeld is, kzal zo slim nie zijn als gij é braaf kun je optisch bekijken of je kunt het over de prestaties, motorkarakter etc hebben.
    Wel ik heb braaf niet als optisch bekeken, moest er gestaan hebben hij ziet er braaf uit , ja dat is optisch..soit
    Zo weet je dan ook weer dat hij optisch er braaf uitziet maar ook qua motorkarakter beleving etc..
    Ik ga de volgende keer gewoon heel duidelijk zijn als ik een antwoord geef op u. Niet iedereen kan zo slim zijn als cowboy begrijp ik nu.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Ik ga de volgende keer gewoon heel duidelijk zijn als ik een antwoord geef op u. Niet iedereen kan zo slim zijn als cowboy begrijp ik nu.
    da zoude niet op mij alleen moeten doen maar proberen om altijd te doen
    Kheb vandaag nog is bij den blauwe, zwarte en groene gestaan, OPTISCH tonen ze idd braaf

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    250
    da zoude niet op mij alleen moeten doen maar proberen om altijd te doen ;)
    Kheb vandaag nog is bij den blauwe, zwarte en groene gestaan, OPTISCH tonen ze idd braaf
    Sommige personen hebben die duidelijkheid meer nodig dan anderen. Ik probeer mij gewoon aan te passen aan de persoon waar ik mee communiceer.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    May 2019
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astronout Bekijk Berichten
    Is dat niet een beetje zoals een trekker ook zeer goed vooruitgaat als er geen remorque aan hangt maar je toch een porsche koopt als je een sportieve wagen wilt ?

Ik ben nog zeer groen qua motos maar voor mij is een 2 cilinder een beetje een soort traktor. Veel macht maar geen aangenaam vervoersmiddel. Ik heb een week met een 850gs gereden en ik vond dat eigenlijk niet aangenaam. Een dag met een SD Gt . Dat was iets beter. Maar de XR is gewoon onvergelijkbaar.

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    7
    Tuurlijk gaat hij vooruit 136pk en meer dan 140nm In een sprintje tot 100 zal ik met de XR alles uit de kast moeten halen.
    Sportief gaat bij mij ook noet altijd gepaard met veel pk's wel hoe de motor rijdt.
    Bij mij voelt de motor wat loom aan niet vinnig sturend, ik kan het misschien best omschrijven als rijden met ne koersvelo of ne gewone velo de koers velo zal ten alle tijde handelbaarder zijn lichter te sturen directer etc etc..
    Trouwens wat de kleur betreft moest ik er 1ne kopen was het 100% zeker de groene of gele hoe je het ook noemen wilt, moet je int echt gezien hebben vind ik...
    Met een veel breder stuur gaat de XR natuurlijk lichter sturen, als je het op die manier wil vergelijken zou je dat eigenlijk met de R moeten doen met zijn vergelijkbaar stuur en kortere wielstand. De gele RS vind ik niet echt lelijk maar in HP kleuren zou ik hem toch veel mooier vinden. Bij Winge motors hadden ze nog geen enkele gele verkocht, alleen 3 of 4 blauwe en een zwarte..

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomM Bekijk Berichten
    Is dat niet een beetje zoals een trekker ook zeer goed vooruitgaat als er geen remorque aan hangt maar je toch een porsche koopt als je een sportieve wagen wilt ?

Ik ben nog zeer groen qua motos maar voor mij is een 2 cilinder een beetje een soort traktor. Veel macht maar geen aangenaam vervoersmiddel. Ik heb een week met een 850gs gereden en ik vond dat eigenlijk niet aangenaam. Een dag met een SD Gt . Dat was iets beter. Maar de XR is gewoon onvergelijkbaar.
    Als u denkt dat alle twins traktoren zijn moet u toch maar eens met een 1250 gaan rijden. Soepeler en aangenamer gaat u ze niet vinden.
    Totaal geen vergelijk met een V2.

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    75
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomM Bekijk Berichten

Ik ben nog zeer groen qua motos maar voor mij is een 2 cilinder een beetje een soort traktor. ...
    Je kunt daar best gelijk in hebben : aangezien de GS meestal geen remorque achteraan heeft hangen, mag je je doorgaans (en al zeker in de bergen) best reppen om ze te kunnen volgen ... ook (en vooral) met een Hayabusa, CBR1000, R1, ..., ...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten