Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 16 van 16

Onderwerp: Kennisbank MRA (MyRouteApp)

Registratie
    May 2015
    Thanks
    936
    Voorbeeld van een issue bij Rever:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Yamaha TDM850 4TX: crashed
    Yamaha FZ6N S2 ABS: sold
    BMW S1000R: sold!
    Speed Triple RS 2019: current

Registratie
    Mar 2013
    Thanks
    24
    @ KAZZ, navigation is de app van mra, je hebt de gratis en de betalende versie van Myroute om routes te maken op pc, tablet of smartphone, ikzelf gebruik de betalende om dat je daar de routes kan maken op Michelin kaarten, - je weet wel, die waar de mooie baantjes met groen bijgekleurd zijn.
    En dan heb je nog hun app: Navigation voor op smartphone ( de routes die je maakt met myroute staan automatisch ook in de app. je maakt dus je route op je pc, neem je iPhone, klik hem op je motor start de app en je rijdt je gemaakte route.
    Zoals eerder vermeld werkte het niet goed op m'n Galaxy 5 wegens hitteproblemen.

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Ik denk dat mijn vraag in deze thread best op zijn plaats staat : kan er mij iemand zeggen of MRA (Gold) degelijk bruikbaar is om een hotel te vinden op het einde van de route ? Ik overweeg om eventueel eens MRA Gold (alvast een jaartje) te proberen, want het lijkt mij namelijk een pluspunt dat ik niet(/nergens) bij andere route-navigatiemethodes/mogelijkheden vind. Ik zag onlangs namelijk, in een video over MRA (Gold), dat je aan het einde van een route de POI's van het type "Hotel" kunt gebruiken, en ik had de indruk (misschien ben ik hier verkeerd ?) dat er daarmee heel wat méér hotels op te vinden waren dan de keuze(s) die booking.com aanbiedt. Het delen van routes spreekt mij ook best aan, maar daarvoor heb je eigenlijk niet eens de Gold versie nodig. De GSM App zou ik evenwel aan mij voorbij laten gaan - "never change a winning team", in mijn geval : ik en mijn Zümo(595) ...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    256
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
    Ik denk dat mijn vraag in deze thread best op zijn plaats staat : kan er mij iemand zeggen of MRA (Gold) degelijk bruikbaar is om een hotel te vinden op het einde van de route ? Ik overweeg om eventueel eens MRA Gold (alvast een jaartje) te proberen, want het lijkt mij namelijk een pluspunt dat ik niet(/nergens) bij andere route-navigatiemethodes/mogelijkheden vind. Ik zag onlangs namelijk, in een video over MRA (Gold), dat je aan het einde van een route de POI's van het type "Hotel" kunt gebruiken, en ik had de indruk (misschien ben ik hier verkeerd ?) dat er daarmee heel wat méér hotels op te vinden waren dan de keuze(s) die booking.com aanbiedt. Het delen van routes spreekt mij ook best aan, maar daarvoor heb je eigenlijk niet eens de Gold versie nodig. De GSM App zou ik evenwel aan mij voorbij laten gaan - "never change a winning team", in mijn geval : ik en mijn Zümo(595) ...
    Volgens mij kan het niet. Het wordt niet op de kaart van je gps geprojecteerd. Althans niet bij mijn tt rider410. Je kan dit wel bekomen bij zoeken - in de buurt - hotels (dit typen dus in de zoekbalk) als je onderweg bent en niet over een computer beschikt. Hier heb je wel niet de Mra voor nodig. Op de verschillende kaarten die Mra ter beschikking heeft (op pc, tablet, …), kan je dit wel op de kaart krijgen met de Gold versie. Je kan deze plaatsen ook laten opnemen op je gps voordat je vertrekt door er bvb een .ov2 bestand van te maken (voor een tt toch, garmin werkt denk ik iets anders) of er een vaste locatie van te maken op je gps.
    Heb juist eens gekeken en als je op een routepunt klikt in mra, dan opent booking.com. Je kan ook aan de linkerkant kiezen voor hotels, hostels, bed and breakfast en campings. Maar ik vermoed dat dit ook via booking.com loopt. Je kan in ieder geval niet rechtstreeks contact opnemen met een hotel vanuit mra. Je krijgt wel de naam te zien en zo kan je natuurlijk ook wel online zoeken naar tel nr. Maar het lijkt me dus straf dat deze hotels niet opgenomen zouden zijn bij booking.com.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Ik vrees dat ik mij niet 100% duidelijk heb uitgedrukt. Ik zou de GPS blijven gebruiken eens de route werd ontworpen : enkel de route ontwerpen in MRA. En als ik het dan heb over "hotels zoeken", heb ik het er niét over om dat op de GPS zélf te doen, maar wél om dit op de computer te doen ... tijdens het ontwerpen van de route.
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    256
    Allez, den helft van mijn antwoord is dan toch bruikbaar.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

7. The Following User Says Thank You to coohhooc For This Useful Post:

flupp (21-10-2019)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten