Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 15 van 15

Onderwerp: tyre wear/bandenslijtage Dunlop gp racer d212

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    het advies van Carlo:
    Vering eens tegoei afstellen en bandendruk laten zakken en je probleem zou opgelost moeten zijn.

Ik zou zeggen: ga es bij hem langs en laat hem uw vering afstellen, dat kost twee keer niks en ge gaat meteen verschil voelen:
    https://www.facebook.com/brierscarlomotorservice/

Moest het echt nodig zijn van ze te reviseren of te vervangen dan zal hij het je wel zeggen, zonder da ge schrik moet hebben dat hij geld uit uw zakken probeert te slaan.
    Bedankt, zal er eens langs gaan .

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NATAS Bekijk Berichten
    1.14 op mettet zou ik toch nog wegblijven van slicks, ge gaat ze nooit heet genoeg krijgen

ik rij op de straatbanden naar daar, en draai daar rondjes zonder druk te verlagen, en die doen dat zeer goed aan rondjes van 1.10 a 1.11

uiteraard ligt mijn oorspronkelijke vering als eerste in de vuilbak om plaats te maken voor een Ohlins of Bitubo
    Met welke banden rij je soms ?
    en heb je dan al met slicks gereden ? zo ja wat rij je dan ?

Dat wil zeggen dat 90 % ongeveer van de mensen op Mettet beter zonder slicks rijdt omdat ze hun banden niet heet genoeg krijgen....wil je best geloven hoor maar vind het toch straf.

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
    Als je zo hard gaat, waarom rij ja dan niet met slicks? Nadat ja bcm eens hebt laten kijken
    Endurance compound: zelf slechte ervaring mee gehad. De hardere rubber gaf mij minder grip.. Anderen hadden dat blijkbaar niet of nauwelijks..
    Zal bij hem eens informeren ook ivm meerwaarde slicks.

Hoe dan ook rij ik niet zo snel dat ik met die gp racers op de limiet zit dus waarom zou ik op slicks rijden ?
    Heb ook zolang mogelijk op straatbanden gereden totdat ik min of meer het gevoel had dat ik echt meerwaarde uit betere banden zou halen.

Ben maar beginnend en nog lerende en zou het zonde vinden om direct van alles het beste te hebben, het is toch een leuke gedachte als je tijd x rijdt en je jezelf nog kan wijsmaken dat je allicht met aapassing x en x nog wel paar secondjes sneller zou kunnen

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    248
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deentjes Bekijk Berichten
    Met welke banden rij je soms ?
    en heb je dan al met slicks gereden ? zo ja wat rij je dan ?

Dat wil zeggen dat 90 % ongeveer van de mensen op Mettet beter zonder slicks rijdt omdat ze hun banden niet heet genoeg krijgen....wil je best geloven hoor maar vind het toch straf.
    Koop u een temperatuur metertje voor 5€
    Wie meet die weet
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    May 2008
    Ergens rond Antwerpen. Maar afkomstig van Everberg (midden Brabant!)
    Thanks
    112
    Zelfs op 1.15 bleven mijn slicks dik in orde.
    De straatbanden daarentegen liepen na 3 ronden zo heet dat ze smeerden met leuke highsiders als gevolg.
    En ja, dat kan ook zijn omdat ik niet kan rijden, dat weet ik.
    carpe diem!
    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
    VIRUS (straatripper)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten