Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: versys 650 zijkoffers

Registratie
    Jul 2019
    Thanks
    0

versys 650 zijkoffers

Hi allemaal,

Zoals al vermeld in mijn nieuwe member post heb ik pas mijn versys 650 verkocht
    nu heb ik nog een 2de set gloednieuwe koffers liggen (andere waren gevallen en door verzekering nieuwe gekregen)
    maar ik heb de sleutel nietmeer, heeft een van jullie weet hoe ik het slot uit de box krijg voor die aan te passen naar een universele sleutel?

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3304
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shark0killer Bekijk Berichten
    Hi allemaal,

Zoals al vermeld in mijn nieuwe member post heb ik pas mijn versys 650 verkocht
    nu heb ik nog een 2de set gloednieuwe koffers liggen (andere waren gevallen en door verzekering nieuwe gekregen)
    maar ik heb de sleutel nietmeer, heeft een van jullie weet hoe ik het slot uit de box krijg voor die aan te passen naar een universele sleutel?
    Zoek eens op de Givi sleutel sets en hun handleiding.
    Die verkopen ook apparte sleutelsets zodat je alle appart gekochte koffers met dezelfde sleutel open krijgt.
    Geen idee hoe jou koffers zijn, maar vaak heeft Kawasaki Rebranded givi koffers;
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Zondag 4 augustus 2019: 2fast4u Ardennenrit

Registratie
    Feb 2009
    Thanks
    12
    Suzuki M1800R - no rules great fun

Registratie
    Jul 2019
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunter Guy Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Zoek eens op de Givi sleutel sets en hun handleiding.
    Die verkopen ook apparte sleutelsets zodat je alle appart gekochte koffers met dezelfde sleutel open krijgt.
    Geen idee hoe jou koffers zijn, maar vaak heeft Kawasaki Rebranded givi koffers;
    Enige nadeel is dat de givi sleutels nietmeer passen op die koffers. ben bij rad geweest en ze zeiden dat het niet mogelijk was

Andere update, bij deschouwer in zemst hadden ze nog een ongeslepen sleutel liggen voor 12 euro dus ga deze vanmiddag even oppikken en dan moet ik zien die te laten slijpen in de buurt van Hasselt (tips hiervoor welkom)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten