Resultaten 1 t/m 5 van 5

Onderwerp: DRINGEND : RAM mount voeding TomTom 550 lenen

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    44

DRINGEND : RAM mount voeding TomTom 550 lenen

Donderdag ga ik voor de eerste keer van 't jaar op mijn lappen met de moto.
    Blijkt nu dat één van de twee contactjes van de TomTom-houder geen stroom krijgt.
    De kabel is OK, de TomTom is OK, één contactje geeft weerstand "nul" en dus daar kan stroom door. Het andere contactje heeft weerstand "oneindig" en daar komt dus niks door.
    Dit is een garantiekwestie, maar op 48u tijd krijg ik dat niet geregeld.
    Dus als ik tot volgende week dinsdag of woensdag die houder zou kunnen lenen, zodat ik mijn TT kan opladen onder 't rijden, dan zou ik dat wel de max vinden!
    Laat maar iets weten!
    Paul

Registratie
    Nov 2017
    Thanks
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
    Donderdag ga ik voor de eerste keer van 't jaar op mijn lappen met de moto.
    Blijkt nu dat één van de twee contactjes van de TomTom-houder geen stroom krijgt.
    De kabel is OK, de TomTom is OK, één contactje geeft weerstand "nul" en dus daar kan stroom door. Het andere contactje heeft weerstand "oneindig" en daar komt dus niks door.
    Dit is een garantiekwestie, maar op 48u tijd krijg ik dat niet geregeld.
    Dus als ik tot volgende week dinsdag of woensdag die houder zou kunnen lenen, zodat ik mijn TT kan opladen onder 't rijden, dan zou ik dat wel de max vinden!
    Laat maar iets weten!
    Paul
    Ik heb er nog 1 liggen van men reserve tomtom 40 heeft dezelfde aansluiting , enig minpuntje is dat het klipje voor de gps van de stand af te doen is afgebroken dus eens de gps er op zit heb je een lepel een mes en veel geduld nodig om die er uit te krijgen xD maar je kan de hele mount er gewoon afdraaien als je hem aan de kant zet ofzo uiteraard.

ga je mee naar het zwarte woud? dan neem ik hem wel mee tot de begin plaats anders mag je hem altijd vanaf 20u00 afhalen op mijn werk in brussel ( groot bijgaarden )of woensdag namidag bij me thuis. ( haacht regio leuven )
    2015 Kawasaki Zx10R in't groen met wit en een spikkeltje rood & geel met ne grote idioot er boven op.

Registratie
    Aug 2008
    Thanks
    29
    Via USB kabel rechtstreeks in de gps opladen, en de stekker van de mount los maken een optie?
    Ready to

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico_VDB Bekijk Berichten
    Via USB kabel rechtstreeks in de gps opladen, en de stekker van de mount los maken een optie?
    Ja, wel, gisterenavond heb ik dat zo in orde gebracht....
    usb-stekker met tiewraps vastgezet aan het stuur, dan gewone usbkabel naar die usb-stekker.
    Wat onhandig, maar het zal wel goed genoeg zijn.
    Ik ben wel flink geïrriteerd dat die TT-voeding niet blijkt te werken, maar het is mijn eigen fout, ik had het rapper moeten controleren.

@Fredjeuh, neig bedankt voor je aanbod, maar ik ga daar niet geraken. Toch heel neig bedankt!

Paul

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
    Ja, wel, gisterenavond heb ik dat zo in orde gebracht....
    usb-stekker met tiewraps vastgezet aan het stuur, dan gewone usbkabel naar die usb-stekker.
    Wat onhandig, maar het zal wel goed genoeg zijn.
    Ik ben wel flink geïrriteerd dat die TT-voeding niet blijkt te werken, maar het is mijn eigen fout, ik had het rapper moeten controleren.

@Fredjeuh, neig bedankt voor je aanbod, maar ik ga daar niet geraken. Toch heel neig bedankt!

Paul
    Kijk nu... Fredjeuh laat sporen na tot in deze topic.

De oplossing was dus eigenlijk heel stom: die TomTom-cradle verwacht 12V DC en geen 5V DC Daarom dat 'm zo dood bleef als een pier.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten