Resultaten 1 t/m 7 van 7

Onderwerp: Long Way Up

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1253

Long Way Up

Ewan McGregor en Charley Boorman gaan opnieuw op reis, we hebben hen al kunnen volgen bij "Long Way Round" en "Long Way Down", dit keer zal het "Long Way Up" worden.

De geruchtenmolen vertelt ons dat ze dit keer de tocht op en elektrische fiets aan gaan vatten, de Harley LiveWire.

https://roguemotorcycle.com/adventur...e-long-way-up/

Persoonlijk heb ik de Long Way Round al gezien en vond dit een zeer aangenaam programma, ik zal dus maar de "Long Way Down" beginnen zien voor deze uitkomt

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
    Ewan McGregor en Charley Boorman gaan opnieuw op reis, we hebben hen al kunnen volgen bij "Long Way Round" en "Long Way Down", dit keer zal het "Long Way Up" worden.

De geruchtenmolen vertelt ons dat ze dit keer de tocht op en elektrische fiets aan gaan vatten, de Harley LiveWire.

Persoonlijk heb ik de Long Way Round al gezien en vond dit een zeer aangenaam programma, ik zal dus maar de "Long Way Down" beginnen zien voor deze uitkomt
    das voor mij al een goede reden om NIET te kijken
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

3. The Following User Says Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

maniakske (09-09-2019)

Registratie
    May 2019
    Thanks
    4
    Ze zullen in elk geval veel tijd hebben om te genieten van de locale cultuur en kookkunst en zo terwijl de moto's aan het laden zijn :-).
    Kan enkel een culturele meerwaarde betekenen.

5. The Following User Says Thank You to TomM For This Useful Post:

DavyDavy (09-09-2019)

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4527
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roguemotorcycle.com
    Ewan McGregor and Charley Boorman are expected to film the third travel documentary Long Way Up, from South America to Los Angeles on Harley-Davidson LiveWire electric motorcycles.

According to Argentine media, Ewan McGregor and his team started on the 5th of September heading north and to cross the entire American continent.
    Wat een idiote blogger, alsof er boven LA niks meer bestaat.

Valt wel dat ze met 4 moto's zijn voor 2 piloten...

Registratie
    Mar 2014
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Wat een idiote blogger, alsof er boven LA niks meer bestaat.

Valt wel dat ze met 4 moto's zijn voor 2 piloten...
    Zowel in long way round als down waren ze met 3 rijders (cameraman Claudio is de derde).

Misschien nemen ze nu een 4de motor mee als reserve? 2 cameramannen? 3de avonturier, who knows
    2009-2014: BMW F800R
    2014-2019: Kawa Z1000SX - 2014-2019: Yamaha XJ6 Diversion
    2019-...: BMW F850GSA - 2019-...: BMW F850GSA

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    599
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten

Ik denk dat je stiekem hier naar a kijken was

https://roguemotorcycle.com/guides/b...s-vs-1250-gsa/
    Life's a Journey not a Destination..

9. The Following User Says Thank You to @Bart For This Useful Post:

dirjax (09-09-2019)

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    42
    Ook niet mijn idee van genietbare TV.... Zo fake allemaal. Ik heb hier nog ergens op een promo-dvd een aflevering over de aanpak van die ritten: een legertje medewerkers regelde alle paperassen (tot daar aan toe, is toch saai), een regisseur reisde de TV-sterren vóór om verderop alvast leuke dingen in te plannen (zoals ergens koken, of een bezoekje aan de lokale mafia, ...), kapotte moto gewoon vervangen door een andere.... Heel onthutsend en ontluisterend.

Wil je échte verhalen horen van échte mensen die écht alleen met éigen middelen de (halve) wereld zijn rond geweest, dan kom je beter even naar dit event, binnen twee weken: www.discoveroverland.eu

11. The Following User Says Thank You to Muug For This Useful Post:

dirjax (11-09-2019)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten