Pagina 1 van 7 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 66

Onderwerp: Fredjeuh, we gaan je missen makker

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    0

Fredjeuh, we gaan je missen makker

>> Gerelateerd: Begrafenis Fredjeuh <<

Met een heel zwaar hart moeten we jullie op de hoogte brengen van een spijtig ongeval afgelopen vrijdag in het Zwarte Woud. Fredjeuh is daarbij jammer genoeg om het leven gekomen.

Rijden met de motor was zijn leven en hij had hier bij ons een groep gelijkgezinden gevonden.

De enorm aangename, goedlachse persoonlijkheid en positieve ingesteldheid van Fredjeuh maakt het verlies enorm zwaar voor iedereen.

Hij werd enkele weken geleden pas 30.

We houden jullie op de hoogte van wanneer de begrafenis zal zijn (vermoedelijk dinsdag). Degenen die daarbij aanwezig willen zijn, mogen dat hier laten weten zodat we de familie daarvan op de hoogte kunnen brengen.

Vanuit 2fast4u zullen we zeker aanwezig zijn bij de begrafenis.

We wensen zijn familie en vrienden en iedereen die hem kende, heel veel sterkte met dit ongelofelijk zwaar verlies.

RIP Fredjeuh

Frederik gebruikte Facebook praktisch niet, maar omdat we zelf ook wel behoefte hebben aan een plaats waar we foto's van hem kunnen verzamelen en herinneringen met elkaar kunnen blijven delen, is er een Facebook groep opgestart waar we iedereen die dat wil uitnodigen om lid te worden: https://www.facebook.com/groups/frederikdecoster/

Dit is de tekst die we voorlazen in de kerk:

Via Whatsapp kwam het bericht, er is een ernstig ongeval gebeurd. Een kwartiertje later de melding “Frederik is niet meer”.

De avond voordien was je Santana nog tips aan’t geven over welke rem ze wanneer moest gebruiken.

’s Morgens zat je aan tafel tegen Peter te vertellen over je reis naar Noorwegen.

’s Middags had je tegen Fre nog gezegd dat je de beste baan van je leven gereden had.

Kort voordien was je nog bezig met Renaat over zijn reisplannen naar de Dolomieten en wat de opties waren als het daar zou regenen…

Weet je, jouw enthousiasme werkte aanstekelijk op ons allemaal.

We gaan dit soort gesprekken met jou missen.

zoals Gerrit zei: ik hoop nog altijd wakker te worden in de hoop dat dit nieuws enkel een nachtmerrie was…

Zo heel lang was je nog niet bij ons in de club. Maar je was één van ons geworden op die korte tijd.

Iedereen, echt iedereen, vond u nen toffe gast. Altijd goedlachs, altijd vrolijk en attent. Dat typisch zalig lachende gezicht… Eigenlijk een beetje ne kwajongen, met een ongelofelijk grote liefde voor motoren.

Je was amper een maand actief op’t forum toen je een oproep deed voor reisgezellen, want je wou graag met de motor naar de Noordkaap. En zo heb je Stijn en Bjorn leren kennen, je reismaatjes.

Op de Noordkaap zijn jullie nooit geraakt, maar samen hebben jullie wel een hele mooie reis gemaakt naar de Alpen en Slovenie, dit jaar trok je met Stijn naar je geliefde Noorwegen.

De Pyreneeen waren je volgende grote reisdoel…

Eigenlijk zocht je altijd wel een excuus om met de motor te gaan rijden. Dat was je leven, je passie, je droom...

Zelfs toen het sneeuwde de derde dag van ons Eifelweekend ging je rijden met nog 3 andere zotten... want je kon alles aan, zei je!

En dan samen met den Tom aansluiten bij het groepje van Fre en Renaat – dat vond je pas echt de max!

Je keek er ook heel erg naar uit om vanavond te starten met de lessen motor techniek. Om later zelf je bobber te kunnen maken. Want dat was ook nog een droom van jou.

het heeft niet mogen zijn

Om het met de woorden van Bart te zeggen:

Ik zag een jongen, vrolijk, attent, ik kon er gedetailleerd mee over Moto GP praten (dat op zich al) maar ook over gewone dingen. Hij was iemand met respect. Hij zag perfect het bos door de bomen en deed daar nog een zonnestraal bij.

Frederik,

je was een fantastische kerel, en we hadden zo graag nog veel meer ritten met je gedaan. Het gaat nooit meer hetzelfde zijn. Maar toch zul je in gedachten altijd met ons mee blijven rijden.

Jouw reis gaat nu alleen verder, zonder al je vrienden van 2fast4u, maar ooit... ooit ontmoeten we elkaar weer...
    Laatst gewijzigd door Tam-Ara; 20-09-2019 om 12:11. Reden: info link begrafenis

2. The Following 2 Users Say Thank You to 2fast4u.be For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),STX1300 (11-09-2019)

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1144
    Veel sterkte aan de familie en vrienden van Fredjeuh, ook sterkte aan al die aanwezig waren tijdens het weekeind.

Indien de familie het wenst wil ik gerust naar de begrafenis gaan voor een erehaag te vormen,
    ​Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage: 1290 Super Duke GT '19

4. The Following 3 Users Say Thank You to Mister_Ace For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),Skimatti (12-09-2019),Tam-Ara (10-09-2019)

Registratie
    Aug 2009
    Thanks
    509
    Sterkte allemaal...

In mei samen een dagtrip gereden...

RIP .. :-(

6. The Following 3 Users Say Thank You to msxx For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),SuperDuke08 (20-09-2019),Tam-Ara (10-09-2019)

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    59
    Veel sterkte aan familie en vrienden.

Aan iedereen die aanwezig was tijdens het weekeinde, bedankt om de moeilijke momenten die we gehad hebben samen te verwerken.

RIP Fredjeuh, we dragen je voor altijd in ons hart.
    KAWASAKI Z900RS

"THE LEGEND RETURNS"

8. The Following 3 Users Say Thank You to Sugomi For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),Skimatti (12-09-2019),Tam-Ara (10-09-2019)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3864
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Ace Bekijk Berichten
    Veel sterkte aan de familie en vrienden van Fredjeuh, ook sterkte aan al die aanwezig waren tijdens het weekeind.

Indien de familie het wenst wil ik gerust naar de begrafenis gaan voor een erehaag te vormen,
    Bedankt! We gaan donderdagavond naar de familie om zijn bagage af te geven en te bespreken hoe ze het liefst hebben. Ik hou jullie hier wel op de hoogte.
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    243
    fuck man, da meende nie, krijg er de krop van in mijn keel
    Slechts 1nen halven toer met hem persoonlijk gedaan, toen ik de laatste keer mijn enkel omzikte op de rit waren met 2 weg, helaas moeten huiswaarts keren toen..
    Leek me ne fantastische kerel, had zo graag nog meer ritten gedaan met hem..

Sterkte aan familie, vrienden, en aanwezigen tijdens het weekend..

R.I.P Fredjeuh, ooit spreken we elkaar terug...
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

11. The Following 3 Users Say Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),SuperDuke08 (20-09-2019),Tam-Ara (10-09-2019)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3864
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sugomi Bekijk Berichten
    Veel sterkte aan familie en vrienden.

Aan iedereen die aanwezig was tijdens het weekeinde, bedankt om de moeilijke momenten die we gehad hebben samen te verwerken.

RIP Fredjeuh, we dragen je voor altijd in ons hart.
    Ja het is echt niet te bevatten zo ne zalige kerel...

RIP Fredjeuh, je gaat voor altijd in mijn hart blijven zitten en ik hoop dat ik dit ooit een plaats ga kunnen geven. Ik ga u missen jongske
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

13. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

Chr-Re-ie (11-09-2019)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    113
    Veel sterkte aan familie en vrienden en ook aan iedereen die aanwezig was tijdens het weekend. R.I.P.
    Triumph Street Twin
    Kymco S400 xciting

15. The Following 2 Users Say Thank You to Frank13 For This Useful Post:

Cisse (16-09-2019),Tam-Ara (10-09-2019)

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1252
    ow

Sterkte aan de nabestaanden, en iedereen die dit meebeleeft, nooit leuk om iemand af te staan, en zeker niet op zo'n leuke momenten.

Het gaat je goed Fredjeuh.

17. The Following 2 Users Say Thank You to dirjax For This Useful Post:

Registratie
    Oct 2007
    Thanks
    42

Hasta la vista, Fredjeuh...

19. The Following 2 Users Say Thank You to Muug For This Useful Post:

Bladwijzers

Bladwijzers