Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 4567
Resultaten 61 t/m 67 van 67

Onderwerp: Begrafenis Fredjeuh: donderdag 19/9 om 10u te Haacht

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3835

Begrafenis Fredjeuh: donderdag 19/9 om 10u te Haacht

De gedenkplaat die Njits en ik afgelopen weekend hebben geplaatst op de plaats waar Frederik overleden is:

Ik wil ook nog graag even de reactie van Kelly en Kristel (de zussen van Frederik) met jullie delen:

Kelly:

Zeker en vast een heeeeel mooi afscheid van Fredjeuh!

Dank u wel aan Tam-ara voor de fantastische begeleiding rond het hele gebeuren (oproeping voor bijeenkomst, de stoet na de kerk).

Stijn en Tamara, ook bedankt om zo snel ons te steunen in ons verlies, het delen van de herinneringen.

Maar niet alleen jullie, ik wil ook graag iedereen van het forum bedanken voor alle herinneringen, foto’s en voor jullie aanwezigheid. Ook voor degenen die niet aanwezig konden zijn, ik ben er zeker van dat Fredjeuh vandaag jullie niet ontgaan is en jullie gedachten bij hem waren.

Allen nog eens een zeer hartelijk DANK U WEL!

Gasse geven

Kristel:

Ik wil hier iedereen nogmaals bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben en zeker Tamara en Stijn waar we de afgelopen weken heel veel steun aan gehad hebben.

We hebben Frederik een waardig afscheid kunnen geven en Fredje zit nu voor altijd in ons hart en in onze herinnering

—-

Ik heb alles met heel veel liefde en vanzelfsprekendheid gedaan... het was voor mij ook een manier om om te gaan met het verlies.

De afgelopen 2 weken zijn keihard geweest, en ik ben heel blij dat jullie er allemaal waren voor mij -maar ook voor elkaar. Het was hartverwarmend om te zien dat jullie zo massaal aanwezig waren op de begrafenis.

Ik wil ook in het bijzonder Njits bedanken voor de steun en de vele gesprekken in de afgelopen weken. De trip naar het Zwarte Woud het afgelopen weekend was heel emotioneel en intens, maar heeft me tegelijkertijd ook rust gegeven.

En ik wil ook de ganse familie van Frederik bedanken om ons te omarmen en hun verdriet en de mooie herinneringen met ons te delen. Het is niet evident om zoiets te doen en het is voor hen ongelofelijk zwaar.

Het was niet alleen Frederik die een fantastische persoon was, het is me de afgelopen weken heel duidelijk geworden uit wat voor een warme familie hij kwam.

@koeno, zou je de foto’s en het filmpje dat je gemaakt hebt bij het buitenkomen van de kist, hier ook willen delen? De laatste groet met de ronkende motoren was voor de familie een heel intens moment en ze hebben dat heel erg geapprecieerd.

Ik had het er met E.M. gisteren nog over dat ik de volgende clubavond graag in Haacht zou doen, en ook de familie wil uitnodigen om aanwezig te zijn. Maar misschien is dat nog wat te snel. Ik weet het niet...

Ik zal in elk geval tegen de volgende clubavond een sticker voorzien voor iedereen die er eentje hebben wil:

Je moet me gewoon even laten weten welke kleur je liefst hebt.
    Laatst gewijzigd door Tam-Ara; Gisteren om 10:48.
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

2. The Following 6 Users Say Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

@Bart (Gisteren),bjoxxx (Gisteren),busge (Gisteren),denWINNE (Gisteren),Drummer (Gisteren),GxerMark (Gisteren)

Registratie
    May 2006
    Thanks
    14
    Ik kende Fredjeuh niet maar krijg hier toch tranen in mijn ogen als ik dit lees. Ride In Peace Fredjeuh

4. The Following User Says Thank You to bjoxxx For This Useful Post:

Tam-Ara (Gisteren)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3835
    Frederik gebruikte Facebook praktisch niet, maar omdat we zelf ook wel behoefte hebben aan een plaats waar we foto's van hem kunnen verzamelen en herinneringen met elkaar kunnen blijven delen, is er een Facebook groep opgestart waar we iedereen die dat wil uitnodigen om lid te worden: https://www.facebook.com/groups/frederikdecoster/
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

za 24 augustus: 2fast4u Clubavond

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    59
    2fast4u mag trots en fier zijn op Tamara om alles steeds zo goe in orde te brengen. De kracht die ze had om de prachtige tekst op de begrafenis voor te lezen was ongelooflijk. Ook wil ik de familie bedanken dat we de koffietafel mochten bijwonen. Ondanks hun verlies bleven ze warmte en vriendelijkheid uitstralen. Fredje zijn stralende lach zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan en zal bij elke rit meerijden in mijn hart 💚
    KAWASAKI Z900RS

"THE LEGEND RETURNS"

7. The Following 5 Users Say Thank You to Sugomi For This Useful Post:

denWINNE (Gisteren),E.M. (Vandaag),GxerMark (Gisteren),pierwing (Gisteren),Tam-Ara (Gisteren)

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    151
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    De gedenkplaat die Njits en ik afgelopen weekend hebben geplaatst op de plaats waar Frederik overleden is:
    Zeer mooi gebaar...

@koeno, zou je de foto’s en het filmpje dat je gemaakt hebt bij het buitenkomen van de kist, hier ook willen delen? De laatste groet met de ronkende motoren was voor de familie een heel intens moment en ze hebben dat heel erg geapprecieerd.
    Ik heb het nu al gedeeld via what'sapp. Ik zal ze vanavond op PC zetten en ook hier delen.

Ik had het er met E.M. gisteren nog over dat ik de volgende clubavond graag in Haacht zou doen, en ook de familie wil uitnodigen om aanwezig te zijn. Maar misschien is dat nog wat te snel. Ik weet het niet...
    Kunnen we fredjeuh zijn voorstel niet doen, een pokeravond en we houden de opbrengst om later nog eens een bloemstuk of dergelijke te plaatsen. (alles vrijblijven natuurlijk, kan mij ook voorstellen dat niet iedereen daar interesse bij heeft).
    Ik zal in elk geval tegen de volgende clubavond een sticker voorzien voor iedereen die er eentje hebben wil:
    Je moet me gewoon even laten weten welke kleur je liefst hebt.
    Ik ben kandidaat, en vooral in kawagroen...

@Tamara / 2fast: Hoed af voor hoe je dit opgevangen hebt. Ik denk dat niet enkel de familie maar alle betrokkenen héél veel houvast hebben aan de inzet.
    De tekst op de begrafenis was prachtig geschreven en gebracht.

Aan iedereen die er was met de motor: hoed af ook....
    Als bijstaander kan ik enkel zeggen: ik denk niet de jullie beseffen hoe intens het was om al die ronkende motoren te horen...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

9. The Following 6 Users Say Thank You to Koeno For This Useful Post:

Antropos (Gisteren),CrossBlade (Gisteren),denWINNE (Gisteren),pierwing (Gisteren),SuperDuke08 (Gisteren),Tam-Ara (Gisteren)

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    616
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sugomi Bekijk Berichten
    2fast4u mag trots en fier zijn op Tamara om alles steeds zo goe in orde te brengen. De kracht die ze had om de prachtige tekst op de begrafenis voor te lezen was ongelooflijk. Ook wil ik de familie bedanken dat we de koffietafel mochten bijwonen. Ondanks hun verlies bleven ze warmte en vriendelijkheid uitstralen. Fredje zijn stralende lach zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan en zal bij elke rit meerijden in mijn hart 💚
    Road: KTM Superduke 1290 R '19
    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Registratie
    May 2008
    Ergens rond Antwerpen. Maar afkomstig van Everberg (midden Brabant!)
    Thanks
    99
    Sticker: grijs ajb.
    T-shirt: zwart met groene opdruk. Nickname vooraan, fredje achteraan, mss met boventitel ‘in memoriam’, minstens 28 stuks voor de aanwezigen
    carpe diem!
    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
    VIRUS (straatripper)

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten