Resultaten 1 t/m 6 van 6

Onderwerp: marvel mystery oil

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    46

marvel mystery oil

hallo kent of gebruikt er iemand dit goedje .op YouTube zijn er believers en non believers maar de pro zijn duidelijk in de meerderheid .nu zie ik dat de olie concurrent in nl dit zou verkopen .ik zou dit willen gebruiken bij de opstart binnen een paar weken van mijn Kawasaki kz650sr .ik heb het motorblok een complete revisie gegeven en marvel mystery oil zou geweldig zijn om een motor in te rijden

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    250
    Had er nog nooit van gehoord. En nu na wat leeswerk gedaan te hebben, ben ik ook wel eens benieuwd naar "echte" ervaringen. Het zou misschien niet slecht zijn voor mijn motor van 2002. Dus ik ga dit draadje eens goed volgen. Als er hier tenminste zijn die dit al gebruikt hebben.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    46
    het zou de motor compleet uitkuisen .de meeste doen het de eerste keer een 1500km voor de olie vervanging omdat de olie extreem vuil word .nadien doen ze het bij elke olie wissel en in de benzine of mazout tank .ik denk eraan om het de volgende week te bestellen

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3162
    Als je het doet ben ik wel benieuwd naar de resultaten
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    165
    Met deze geen ervaring mee.
    Was een paar weken geleden aan het zien naar olie.
    Ik gebruikte altijd Motul 5100.Was ik aan het zien voor de motul 300v.Daar stond bij dat deze niet geschikt is als je ervoor minerale olie gebruikt had omdat deze olie(300v) een te zuiverende eigenschap heeft.(Ik vermoed dat de aanslag die loskomt de oliekanaaltjes kan verstoppen)
    Ik gebruik nu Motul 7100.

Registratie
    Jan 2011
    Thanks
    46
    na wat info zoeken ben ik er achter gekomen dat de autos en moto vanaf bouwjaar 2007 de marvel mystery ultimate oil en gas treadment moeten gebruiken . ik heb vrijdag een mailtje naar de olie concurrent gestuurd om info te verkrijgen over dit product .vandaag mailtje terug gekregen waarin stond dat zij die niet in hun sortiment hebben maar dat ze contact gingen opnemen met de firma .dus het zal nog even afwachten worden

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten