Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 15 van 15

Onderwerp: Deauville - bedenkingen en vraag

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    217

De verwarmde handschoenen van Gerbing zijn hun investering meer dan waard.
    Je hebt er zelfs levenslange garantie op.

Afhankelijk van je WW Afstand gebruik je ofwel de batterijen ofwel met het kabeltje.
    Ikzelf gebruik de kabel en vind dit niet storend.
    Dit is een gewoonte.

Maar alleen jij kan die beslissing nemen of je deze investering wil doen.

Grtz Drummer
    Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

Honda Transalp XL650V (Verkocht) Honda Crosstourer VFR1200X Dct (2.0)

denoordkaap2016.blogspot.be

corsica2018.blogspot.be

2. The Following User Says Thank You to Drummer For This Useful Post:

Maillon (07-11-2019)

Registratie
    Jun 2015
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummer Bekijk Berichten

Afhankelijk van je WW Afstand gebruik je ofwel de batterijen ofwel met het kabeltje.
    Dit is een gewoonte.

Maar alleen jij kan die beslissing nemen of je deze investering wil doen.

Grtz Drummer
    Bedankt voor de aanrader, levenslange ragantie klinkt wel goed ik zal de opties even bekijken en overwegen
    Ride like everyone is out to kill you, they are.

Honda Deauville 650

Registratie
    Aug 2011
    Thanks
    3171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummer Bekijk Berichten

Dit is een gewoonte.
    Ik ben en blijf grote fan van verwarmde handschoenen.
    Verwarmde handvaten zijn handig (ja hebt ze bijvoorbeeld altijd bij), al verwarmen ze wel enkel de handpalm terwijl een handschoen uiteraard ook de voorkant/bovenkant van hand en vingers warm kan houden .

Zelf zowel met kabels als batterijen gereden en persoonlijk vond ik batterijen makkelijker, gewoon omdat ik het maar bleef vergeten bij het afstappen dat ik nog "vast hing" aan de motor. Geen gevaar of risico voor een val of zo, maar ik vond kabels dan weer een geklooi.
    Het is dus erg persoonlijk qua aanvoelen wat dat betreft.

Aangezien ik sinds een paar maand niet meer met de motorfiets ga werken heb ik thuis ook nog een paar (oudere, 4 jaar of zo) Gerbings liggen met batterijen. Je dient ze wel dagelijks op te laden en gaan dan pakweg nog een uur mee in de hoogste stand. Als je die wilt mag je ze bij mij komen halen, dat scheelt al een beetje qua investering .

Wat de vier pinkers betreft. Ik heb de laatste 10 jaar toch wel "een beetje" door de files heen gereden en heb ze nooit gebruikt, zelfs al had ik ze er op staan qua optie. Enerzijds is het inderdaad verboden (ik vraag me soms af of iemand dat wel weet ) maar vooral zie ik er het nut niet van in. De mythe dat ze je beter zien komen kan je wel vergeten. Dan zou je al stroboscoop verlichting moeten gebruiken om gezien te worden en DAT is zeker niet legaal

Succes met het vervolg
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

5. The Following User Says Thank You to Cowboy For This Useful Post:

Maillon (08-11-2019)

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    227
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Wat de vier pinkers betreft. Ik heb de laatste 10 jaar toch wel "een beetje" door de files heen gereden en heb ze nooit gebruikt, zelfs al had ik ze er op staan qua optie. Enerzijds is het inderdaad verboden (ik vraag me soms af of iemand dat wel weet ) maar vooral zie ik er het nut niet van in. De mythe dat ze je beter zien komen kan je wel vergeten.
    Inderdaad,ik zit tijdens mijn werkuren wel eens in de file met de wagen,maar ik heb nog nooit ondervonden dat ik een moto met 4 pinkers op beter zie in mijn spiegels dan één dat dat niet doet.
    Een felle koplamp of extra lampen vallen soms wel meer op.
    BOCHTJES PIKKEN

7. The Following User Says Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

Maillon (08-11-2019)

Registratie
    Jun 2015
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
    Ik ben en blijf grote fan van verwarmde handschoenen.
    Verwarmde handvaten zijn handig (ja hebt ze bijvoorbeeld altijd bij), al verwarmen ze wel enkel de handpalm terwijl een handschoen uiteraard ook de voorkant/bovenkant van hand en vingers warm kan houden .

Zelf zowel met kabels als batterijen gereden en persoonlijk vond ik batterijen makkelijker, gewoon omdat ik het maar bleef vergeten bij het afstappen dat ik nog "vast hing" aan de motor. Geen gevaar of risico voor een val of zo, maar ik vond kabels dan weer een geklooi.
    Het is dus erg persoonlijk qua aanvoelen wat dat betreft.

Aangezien ik sinds een paar maand niet meer met de motorfiets ga werken heb ik thuis ook nog een paar (oudere, 4 jaar of zo) Gerbings liggen met batterijen. Je dient ze wel dagelijks op te laden en gaan dan pakweg nog een uur mee in de hoogste stand. Als je die wilt mag je ze bij mij komen halen, dat scheelt al een beetje qua investering .

Wat de vier pinkers betreft. Ik heb de laatste 10 jaar toch wel "een beetje" door de files heen gereden en heb ze nooit gebruikt, zelfs al had ik ze er op staan qua optie. Enerzijds is het inderdaad verboden (ik vraag me soms af of iemand dat wel weet ) maar vooral zie ik er het nut niet van in. De mythe dat ze je beter zien komen kan je wel vergeten. Dan zou je al stroboscoop verlichting moeten gebruiken om gezien te worden en DAT is zeker niet legaal

Succes met het vervolg
    Goed punt, ze verwarmen inderdaad wel meer als handvaten, en handschoenen kan ik ook houden voor volgende motors enzo.

Thanks voor het aanbod! ik zal je even een pb sturen, ik wil je er wel wat voor geven, ik neem het niet graag aan voor niks en ik zie je sowieso wel op de volgende rit
    Ride like everyone is out to kill you, they are.

Honda Deauville 650

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten