Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 16 van 16

Onderwerp: Intercom systeem, muziek

Registratie
    May 2019
    Thanks
    3
    Het is de sena 20s Evo geworden, alvast bedankt om mee te denken

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk

2. The Following 3 Users Say Thank You to D3nn1s For This Useful Post:

B (26-01-2020),Cowboy (26-01-2020),Smiley (25-01-2020)

Registratie
    Apr 2018
    Thanks
    46
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gvy Bekijk Berichten
    Ik gebruik gewoon waze als gps met binnen waze spotify open voor muziek en ik steek m'n standaard samsung oortjes in. Ik heb SC project uitlaten die "luid " zijn , dus ingeplugde oortjes zijn sowieso aan te raden.
    Maar ik ben benieuwd welk chinees systeempje je momenteel gebruikt, wil het wel eens bekijken.

mercie
    Vraag me niet om de naam, maar dit is het dus Eens goed rondneuzen op Ebay en je vindt er wel eentje
    20190805_195435.th.jpg
    KTM Duke 125 2010 rip
    KTM Duke 390 2017 sold
    KTM Duke 690 2018 Braaaaap

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1164
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moto-karel Bekijk Berichten
    Moest ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik de packtalk bold kopen. Deze is uitgerust met JBL speakers dus beter voor muziek. En het bereik is ook veel beter.
    Die gaat het hier worden denk ik, de Sena 20s heeft zijn kuren na 3 jaar gebruik, en de garantie is ook op
    ​Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage: 1290 Super Duke GT '19

5. The Following 2 Users Say Thank You to Mister_Ace For This Useful Post:

Cowboy (26-01-2020),moto-karel (26-01-2020)

Registratie
    May 2015
    Thanks
    945

Intercom systeem, muziek

Ik heb de packtalk slim. Mijn collega die de bold had heeft ondertussen ook de slim genomen, incl jbl speakers.
    Leuker dan zo een bold met zo een knots nog aan de zijkant en buttons die je niet kan bedienen met handschoenen
    Bij de slim is de bediening veel meer zoals sena waar deze wel beter in zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Yamaha TDM850 4TX: crashed
    Yamaha FZ6N S2 ABS: sold
    BMW S1000R: sold!
    Speed Triple RS 2019: current

7. The Following User Says Thank You to kazzz For This Useful Post:

Smiley (26-01-2020)

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    265
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deejfie147 Bekijk Berichten
    Vraag me niet om de naam, maar dit is het dus Eens goed rondneuzen op Ebay en je vindt er wel eentje
    20190805_195435.th.jpg
    Hier heb ik ook een kleine twee jaar mee rondgereden. Voor de prijs is dit absoluut onklopbaar. Het enige minpunt was dat ik zelf niet kon connecten met anderen. De anderen konden wel connecten met mij. Ik denk dat ik dat superding 32euro heb betaald. Nu heb ik een smh5-fm voor 132 euro en dat doet het ook goed hoor, maar de prijs is wel een veelvoud van de bt-S2. Om te beginnen is deze bt echt geweldig. Niet te moeilijk : je hebt geen zeshonderd mogelijkheden waardoor je het bos door de bomen niet meer kan zien. De bt is zo eenvoudig dat het bijna niet mis kan gaan. En laat dit vaak een probleem zijn met de duurste apparaten. Een waaier van mogelijkheden, maar slechts enkelen dat het juist kunnen gebruiken. Wat ik wel een voordeel vind aan die duurdere apparaten is dat als je veel samenrijdt, dat je iedereen kan connecten en door elkaar kan praten.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

9. The Following User Says Thank You to coohhooc For This Useful Post:

Deejfie147 (26-01-2020)

Registratie
    Apr 2018
    Thanks
    46
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Hier heb ik ook een kleine twee jaar mee rondgereden. Voor de prijs is dit absoluut onklopbaar. Het enige minpunt was dat ik zelf niet kon connecten met anderen. De anderen konden wel connecten met mij. Ik denk dat ik dat superding 32euro heb betaald. Nu heb ik een smh5-fm voor 132 euro en dat doet het ook goed hoor, maar de prijs is wel een veelvoud van de bt-S2. Om te beginnen is deze bt echt geweldig. Niet te moeilijk : je hebt geen zeshonderd mogelijkheden waardoor je het bos door de bomen niet meer kan zien. De bt is zo eenvoudig dat het bijna niet mis kan gaan. En laat dit vaak een probleem zijn met de duurste apparaten. Een waaier van mogelijkheden, maar slechts enkelen dat het juist kunnen gebruiken. Wat ik wel een voordeel vind aan die duurdere apparaten is dat als je veel samenrijdt, dat je iedereen kan connecten en door elkaar kan praten.
    AMEN
    KTM Duke 125 2010 rip
    KTM Duke 390 2017 sold
    KTM Duke 690 2018 Braaaaap

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten