Resultaten 1 t/m 8 van 8

Onderwerp: Wijzigingen forumstructuur: feedback gevraagd

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986

Wijzigingen forumstructuur: feedback gevraagd

Het is sommigen van jullie misschien al opgevallen, maar de afgelopen dagen hebben we een paar wijzigingen doorgevoerd aan de forumstructuur in aanloop naar de overstap naar het nieuwe forum.

Dit om de structuur te verbeteren en duidelijker te maken. Feedback, opmerkingen en suggesties zijn zeker welkom.

Er zijn een aantal subfora van plaats verwisseld, de namen zijn hier en daar wat aangepast en onder Algemene Motorpraat, vind je nu een aantal nieuwe subfora waarin vanaf nu alle topic kunnen ondergebracht worden:

- Motorkleding en helmen
    - Banden en vering
    - Communicatie, intercom & camera
    - Motoraccessoires
    - Motoren en de fiscus
    - Motortransport
    - Diverse motorpraat

In de loop van volgende week, ga ik oude topics beginnen verplaatsen uit het Algemene Motorpraat fora naar deze nieuwe subfora en afhankelijk van de soorten onderwerpen die ik ga tegenkomen, sluit ik niet uit dat er nog andere subfora aan toegevoegd zullen worden.

Ik kan trouwens wel wat hulp gebruiken bij het verplaatsen van de oude topics want het zijn er "nogal veel" dus moest je je geroepen voelen om daarbij te helpen, dan laat je het me maar weten en dan geef ik je de rechten om dat te doen.

Wederom: vele handen maken het werk licht.

Ik weet dat jullie ook graag de categorie "Motoren" uitgediept zien worden, maar die laat ik nog even voor wat ze is totdat Algemene Motorpraat opgekuist is. Keuzes en prioriteiten, dat snap je wel zeker?

Oh ja, E.M. is momenteel druk bezig met de styling van het nieuwe forum en we zijn nog steeds aan't wachten tot de vBulletin mannen het probleem met de attachments die niet werken na onze testmigratie, opgelost hebben. We hebben daarom besloten om de overstap uit te stellen tot na de clubavond.
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

15 februari 2020: 2fast4u Clubavond & Bowling: wie komt af?

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986
    Even ter info: we gaan de komende dagen dus de Algemene Motorpraat opkuisen en je zal zien dat er enorm veel subfora gekomen zijn in de plaats, en er zullen er nog wel bijkomen de komende dagen.

Dus het gaat even wat verwarrend zijn en je gaat misschien je weg niet direct meer vinden. Post gerust je nieuwe topics in het subfora "Diverse Motorpraat" als je niet zeker weet waar het moet staan, wij zullen het dan wel op de juiste plek zetten.

De manier waarop we nu te werk gaan is dat we HEEL gedetailleerd gaan opsplitsen in verschillende subfora, om zo een goed zicht te krijgen op alle verschillende onderwerpen die aan bod komen. Eens we deze oefening gedaan hebben voor Algemene Motorpraat, zullen we ook de andere subfora onder handen nemen.

Eens we daarmee klaar zijn, gaan we alle nieuwe subfora globaal bekijken om te zien hoe we zaken terug beter kunnen groeperen.

We gaan dus nu even naar heel veel subfora, om daarna weer te gaan groeperen en herverdelen.

Ik hoop hiermee klaar te zijn voor we overschakelen op het nieuwe forum.

Als er nog mensen zijn die mee willen helpen, laat het me dan maar weten! Hoe meer mensen meehelpen, hoe sneller het gedaan is.

3. The Following 2 Users Say Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

@Bart (09-02-2020),Lucasfalt (10-02-2020)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986
    Het is niet altijd makkelijk om een goeie benaming te vinden voor de nieuwe subfora - willen jullie es kijken of jullie alle benamingen duidelijk vinden? En of ik misschien andere groeperingen moet maken? En of je nog weet waar je dingen moet posten?

Alle feedback is welkom. We hebben ondertussen al een 2500 posts van plaats verwisseld in de Algemene Motorpraat en er zijn ook al wat categorieen bijgekomen bij de Motoren, in de Sleutelhoek etc. maar er is nog veel werk aan de winkel.

Algemene motorpraat onderverdeling:
    https://www.2fast4u.be/forums/13-Algemene-Motorpraat

Algemene onderverdeling:
    https://www.2fast4u.be/forum.php

Hulp is trouwens nog steeds gewenst

5. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

scari (11-02-2020)

Registratie
    Feb 2014
    Thanks
    81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Het is niet altijd makkelijk om een goeie benaming te vinden voor de nieuwe subfora - willen jullie es kijken of jullie alle benamingen duidelijk vinden? En of ik misschien andere groeperingen moet maken? En of je nog weet waar je dingen moet posten?

Alle feedback is welkom. We hebben ondertussen al een 2500 posts van plaats verwisseld in de Algemene Motorpraat en er zijn ook al wat categorieen bijgekomen bij de Motoren, in de Sleutelhoek etc. maar er is nog veel werk aan de winkel.

Algemene motorpraat onderverdeling:
    https://www.2fast4u.be/forums/13-Algemene-Motorpraat

Algemene onderverdeling:

Hulp is trouwens nog steeds gewenst
    is verschieten iedere keer als je terugkomt dat het forum omgedraaid is zo zie je dat er heel veel werk word ingestoken !
    2013 : aprilia rs 125 '08 (Sold) / 2014 : CBR600RR '06 (Road) ('Nika') (Sold) / 2016 : CBR600F '98 (Track)(Sold) ( 'Dirty Diana') (Sold) / 2017 : CBR1000RR '08 (Road) ('Liz') (Sold) CBR600RR'04 (Lies)(Sold) / 2018 : KTM Superduke 1290R '15 (Road) (Eli)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scari Bekijk Berichten
    is verschieten iedere keer als je terugkomt dat het forum omgedraaid is zo zie je dat er heel veel werk word ingestoken !
    Omgedraaid?

8. The Following User Says Thank You to Tam-Ara For This Useful Post:

scari (11-02-2020)

Registratie
    Feb 2014
    Thanks
    81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    Omgedraaid?

iedere keer is er het een en ander veranderd dat bedoel ik met omgedraaid
    2013 : aprilia rs 125 '08 (Sold) / 2014 : CBR600RR '06 (Road) ('Nika') (Sold) / 2016 : CBR600F '98 (Track)(Sold) ( 'Dirty Diana') (Sold) / 2017 : CBR1000RR '08 (Road) ('Liz') (Sold) CBR600RR'04 (Lies)(Sold) / 2018 : KTM Superduke 1290R '15 (Road) (Eli)

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986
    de categorie Motoren heeft een paar nieuwe subfora gekregen, namelijk:

https://www.2fast4u.be/forums/5-Motoren

- Adventure / Allroad Bikes
    - Offroad, Enduro, Cross & SuperMoto
    - Sport Touring Bikes
    - Toerbuffels
    - Scramblers, Caferacers, Modern Classic en Retro Bikes
    - Oldtimers & classic bikes
    - Elektrische motoren

Indien jullie daar nog threads tegenkomen die verkeerd onderverdeeld zijn, laat het me dan even weten!

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    3986
    en ik zou ook graag wat feedback krijgen rond de manier waarop de huidige forumstructuur er nu uitziet. Wat vind je goed, wat vind je slecht? Hoe zou het beter kunnen?

Vinden jullie je weg nog terug?

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten