Pagina 1 van 6 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 60

Onderwerp: UITGESTELD: Zondag 8 maart 2020 - 2fast4u Zeelandrit

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    0

UITGESTELD: Zondag 8 maart 2020 - 2fast4u Zeelandrit

Update 6 maart 2020: gezien de weersomstandigheden, wordt deze rit uitgesteld. We houden jullie op de hoogte wanneer deze rit opnieuw zal ingepland worden

---

Ook dit jaar hebben we een Koude-Vingers-Rit georganiseerd voor jullie - doorheen Zuid-Zeeland meer bepaald. Het wordt een vlotte rit van een kleine 200km die Zeeuws-Vlaanderen en Zuid-Beveland aandoet. Ze gaat via Doel en Verdronken Land van Saeftinghe naar de overkant en het doel is om vooral de parallel baantjes in Nederland op te zoeken

Samenkomst op Linkeroever (dat zal rond 9u30-10u zijn - we maken dit nog concreter binnenkort).

Meer details volgen nog.

Naar goede gewoonte, wordt de de rit uitgesteld indien de weersomstandigheden echt te bar zijn (regen, sneeuw, storm...). Als dat het geval is, dan wordt dat een dag of 2-3 op voorhand aangekondigd.

BRIEFING

Probeer de geluidsoverlast voor de mensen die op het terras zitten bij de stopplaatsen te beperken. Laat je motor niet langer draaien dan nodig etc. Kwestie dat we daar in de toekomst nog welkom zijn he.

Er is een goede kans dat wel wat fietsers op de baan zullen zijn. Hou hier rekening mee en pas je snelheid aan waar nodig.

Zorg ervoor dat je met een volle tank aan de start staat.

Het verwachte uur van aankomst is wat onvoorspelbaar omdat dat afhangt van hoe vaak en hoe lang jouw groepje stopt om iets te eten of te drinken. Laat ons zeggen dat het ergens tussen 16 en 17u is.

Als je vroeger zou afhaken, laat dat dan zeker weten aan je voorrijder zodat we niet onnodig op zoek naar je gaan.

Voor de rest, lees je best de 2fast4u ritten etiquette eens na als het de eerste keer is dat je meerijdt met ons.

DE ROUTEBESTANDEN

Leden met een geldige 2fast4u lidkaart van 2020 kunnen het routebestand enkele dagen voor de rit gratis downloaden.

2fast4u RITTEN: WAT KAN JE VERWACHTEN?

Zoals steeds bij een 2fast4u-rit is het de bedoeling dat elke motorrijder mee kan.
    Daarom wordt ook nu weer in verschillende groepjes gereden, elk met hun eigen rijstijl en snelheden:

• je kan kiezen uit toeristisch, vlot, sportief en zeer sportief.
    • Iedere groep heeft zijn eigen voorrijder, de toeristische groep heeft ook een achterrijder.
    • max 6 motoren per groepje (inclusief voorrijders)
    • er wordt niet gewerkt met wegkapiteins.
    • Vertrekken doen we per groep: de snelste groep vertrekt het eerst, daarna de iets langzamere, enzovoort.
    • meerijden is op eigen risico. Het bestuur, noch de voorrijders kunnen aansprakelijk gesteld worden als er iets voorvalt (accident, diefstal etc).
    • het zich niet houden aan snelheidsbeperkingen is voor eigen risico.
    • de 2fast4u ritten etiquette is ook op deze rit van toepassing. Deelname betekent dat je hiermee akkoord gaat en er rekening mee zult houden.

2fast4u wil het dragen van beschermende motorkledij tijdens de ritten ten zeerste aanmoedigen. Wij rekenen dan ook op jullie medewerking.

Nogmaals: tank meteen bij aankomst aan de start, zodat we allemaal met een volle tank kunnen vertrekken!

Nog nooit in groep gereden?
    Hier zijn enkele tips: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/groepsrijden/

2fast4u is niet verantwoordelijk voor ongevallen tijdens de rit - deelname is steeds op eigen risico

HOE INSCHRIJVEN?

Deelnemen kan door hier een reactie te plaatsen met vermelding van de groep of het tempo waaraan je graag wil rijden.
    Zoals steeds zijn we ook weer op zoek naar voorrijders. Dus als je daar zin in hebt, laat het dan hier ook even weten!

GPS BESTANDEN

Voor de lidkaart leden zullen de routes beschikbaar gesteld worden in de gps sectie van het forum. De link zal hier geplaatst worden.

Wij hebben er alvast zin in

Tot 8 maart!
    Laatst gewijzigd door Tam-Ara; 06-03-2020 om 11:08.

2. The Following 5 Users Say Thank You to 2fast4u.be For This Useful Post:

@Bart (27-02-2020),Cowboy (17-02-2020),Drummer (17-02-2020),ECHELON (17-02-2020),Maarten beckers (03-03-2020)

Registratie
    Oct 2014
    Thanks
    0

Deelnemerslijst

DEELNEMERS:

Toeristisch
    • Cmoens (sluit aan van thuis)

Vlot
    • Koeno (onder voorbehoud van bevalling van Mevr. Koeno)
    • denWINNE
    • GDS
    • moto-karel
    • Maarten Beckers

Sportief
    • Njits
    • BelgianPatriot

Zeer sportief
    • .
    Laatst gewijzigd door Tam-Ara; 03-03-2020 om 18:11. Reden: update tot post #24

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    266

Net even in m'n agenda gekeken, kan er helaas niet bij zijn.
    Wachtdienst op het werk.
    Zal wel een re-run doen op een latere datum.
    Suzuki V Strom DL 1000 (verkocht), Honda Crosstourer VFR1200X Dct ( Total Loss )

Honda Transalp XL650V (Verkocht) Honda Crosstourer VFR1200X Dct (2.0)

denoordkaap2016.blogspot.be

corsica2018.blogspot.be

5. The Following User Says Thank You to Drummer For This Useful Post:

scari (25-02-2020)

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    290
    Onder voorbehoud ben ik erbij in een vlotte groep..
    Vrouwlief moet midden maart ergens bevallen, dus begin maart zou vrij safe moeten zijn.

Ik vermoed dat het geen goed plan is om mij als voorrijder op te geven, aangezien ik last minute misschien wel moet afzeggen.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

B Guest
    In mijn agenda staat " ski-week ItaliŽ".

Registratie
    Feb 2017
    Thanks
    378
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B Bekijk Berichten
    In mijn agenda staat " ski-week ItaliŽ".

Als ge uw been of arm breekt kom ik persoonlijk de andere breken

Voor:HD softtail -Suzuki Bandit 1200-Suzuki Bandit 1250-Sym 400-Suzuki V-strom 2003-Suzuki V-strom 2006- Kawasaki Versys 1000 2014
    Nu:Kawasaki Versys 1000 2015-Yamaha T-max 500

B Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door busge Bekijk Berichten
    Als ge uw been of arm breekt kom ik persoonlijk de andere breken
    Mienen otto staat (ge weet wel waar) op een parking, als ik u was zou ik maar ( ge kunt afwisselen met de anderen) iedere dag/nacht gaan bewaken!

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    290
    Het ziet er naar uit dat ik mijn eigen groep zal voorrijden op dit moment
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Registratie
    Jan 2018
    Thanks
    32
    Je mag me bij sportief zetten.

Registratie
    Mar 2019
    Thanks
    35
    Mij mag je bij toeristisch zetten. Ik ga wel direct op de route aansluiten van thuis uit, en niet eerst naar Linkeroever rijden.
    Bij slecht weer pas ik, dan rij ik hem op een andere dag.

Gr.,

Pagina 1 van 6 1234 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 17
    Laatste bericht: 13-03-2020, 15:56
  2. AFGELAST WEGENS CORONAVIRUS - Dag van de motorrijder 2020
    Door adventurer in forum Motortreffens, Evenementen en Beurzen
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 13-03-2020, 14:50
  3. Reacties: 132
    Laatste bericht: 03-06-2019, 09:05
  4. zondag 19 mei 2019: 2fast4u Luxemburgrit > uitgesteld tot 7 juli