Pagina 182 van 219 EersteEerste ... 82132172179180181182183184185192 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1811 t/m 1820 van 2190

Onderwerp: Het grote Coronavirus topic

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4489
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    Het een sluit het ander helaas niet meer uit
    ah ja, jij bent ondertussen de kaap van 40 ook al gepasseerd zeker he?

alle gekheid op een stokje: in mijn geval zal het ook wel te maken hebben met het feit dat ik vorig jaar ook al bijna niet gereden heb, en in plaats van langzaam op te bouwen, meteen een paar dagtrips ben gaan doen. En in tegenstelling tot vroeger, zijn dat nu geen dagtrips met lange pauzes op een gezellig terrasje, maar eerder korte en zelfs minder stops. Ik merk ook dat ik vooral last krijg op de lange stukken snelweg op terugweg van de Ardennen.

En ja... die leeftijd he
    Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Een nieuwe lockdown, terwijl de eerste (huidige) misschien niet eens nodig was geweest als men kort op de bal had gespeeld?

Ik weet het niet, maar ga er toch vanuit dat de man hieronder toch wel een beetje weet waar hij over spreekt? Het is niet alleen MVR die kennis van zaken heeft he.

https://www.redactie24.be/news/30666...AxOmFBoK-waZSA

Registratie
    Jul 2010
    Thanks
    792
    Van de Europese landen was alleen Duitsland enigzins voorbereid. Geholpen door het feit dat ze in januari in een bedrijf een beperkte uitbraak hadden. En dus gealarmeerd waren.
    Be strong & be kind

Registratie
    Mar 2017
    Thanks
    389
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Een nieuwe lockdown, terwijl de eerste (huidige) misschien niet eens nodig was geweest als men kort op de bal had gespeeld?

Ik weet het niet, maar ga er toch vanuit dat de man hieronder toch wel een beetje weet waar hij over spreekt? Het is niet alleen MVR die kennis van zaken heeft he.

https://www.redactie24.be/news/30666...AxOmFBoK-waZSA
    Die man zal wel professionele kennis hebben, maar vergeet precies dat waar hij het nu over heeft dat dit maanden geleden is. En dat hij dat toen al gezegd had, kan niet uit professionele kennis komen. Nu nog is er steeds geen consensus of een lockdown, massaal testen of een combinatie van beiden de beste oplossing zou zijn. En trouwens, als heel de wereldbevolking getest moest worden, waar gaat men die testen halen op zo'n korte tijd? Dat massaal testen zal dus misschien voor die periode een theoretische ideale oplossing geweest zijn maar in de praktijk niet te realiseren.
    2002 Kawasaki ZZR 1200
    A man who stands for nothing will fall for anything.

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4966
    Tuurlijk zou massaal en vooral doelgericht testen van in het begin veel beter geweest zijn, ik denk zelfs niet dat daar enige discussie of onduidelijkheid over bestaat.
    En als je de testen op het schap hebt liggen dan dat ook effectief.
    Maar als je ze niet hebt, tja, dan is dat ook geen optie hè, hoeveel er ook zeggen dat het zou moeten.

6. The Following 2 Users Say Thank You to Schussboelie For This Useful Post:

E.M. (17-05-2020),Tam-Ara (17-05-2020)

Registratie
    Apr 2017
    Thanks
    154
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
    ons in elk geval nie, alles doet zeer vandaag begot moet dringend meer gaan trainen precies...

Na 3 Ardennenritjes begin ik ondertussen toch al weer terug te snakken naar een Luxemburgritje - en het is ook jammer dat we momenteel nog niet in grotere groep mogen gaan rijden ook.

Hopelijk kunnen we de meet & greet snel terug in gang trekken!

Tam-Ara, op onze zondagse rit (met vrouwtje achterop) deze namiddag, kwam ik verschillende groepjes motorrijders tegen. Soms met 2 of 3, maar ook een veel grotere groep van zowat 15! Van Hayabusa, Blackbird, tot H-D en andere types samen (ik was verbaasd), heb nog een tijdje achter die groep gereden Vroeg mij af of dit wel al toegelaten was

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    4966
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulsph Bekijk Berichten
    maar ook een veel grotere groep van zowat 15! Van Hayabusa, Blackbird, tot H-D en andere types samen (ik was verbaasd), heb nog een tijdje achter die groep gereden Vroeg mij af of dit wel al toegelaten was
    Onder begeleiding mag je tegenwoordig met 20 ‘sporten’ hè...
    Was er een wegkapitein of zo bij?

9. The Following User Says Thank You to Schussboelie For This Useful Post:

paulsph (18-05-2020)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    408
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulsph Bekijk Berichten
    Tam-Ara, op onze zondagse rit (met vrouwtje achterop) deze namiddag, kwam ik verschillende groepjes motorrijders tegen. Soms met 2 of 3, maar ook een veel grotere groep van zowat 15! Van Hayabusa, Blackbird, tot H-D en andere types samen (ik was verbaasd), heb nog een tijdje achter die groep gereden Vroeg mij af of dit wel al toegelaten was
    idd vandaag verscheiden groepen tegen gekomen van meer en soms veel meer dan 3..
    voor mijn part allemaal bekeuren, bende eikels
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Tuurlijk zou massaal en vooral doelgericht testen van in het begin veel beter geweest zijn, ik denk zelfs niet dat daar enige discussie of onduidelijkheid over bestaat.

Ok, wat voorbij is is voorbij...

We kunnen er nu toch vanuit gaan dat er voldoende testen zijn... we zijn tenslotte zo'n 3-4 weken na dat men in het nieuws zat te roepen dat er massaal getest werd. (dat was toch de reden van die vele nieuwe besmettingen)

Dus dan mogen ze nu stoppen met die paniekzaaierij dat we aan de vooravond staan van een nieuwe lockdown, niet?

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    408
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coohhooc Bekijk Berichten
    Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. De vakanties zullen in het begin wel doorgaan(juli), tot er ergens weer een grote uitbraak zal zijn. Dan gaat alles weer terug in lockdown gaan. Ik schat de kans dat dit gebeurt redelijk hoog in en zie mijn vakantie eind augustus nog steeds niet doorgaan. Niet dat ik dit erg zou vinden. Laat ons hopen dat ik ongelijk heb, maar ik vrees er voor. Veel te veel risico's gaan er genomen worden. Wat wel een voordeel is, is dat mensen ondertussen wel (zouden moeten) weten wat ze moeten doen als ze symptomen vertonen. Ook contacttracing zal tegen dan overal in europa op een hoger plan staan waardoor er beter geisoleerd kan worden.
    Ik blijf positief en ga er voor 95% vanuit dat we naar Rhodos kunnen..
    Al zal het in het all-in hotel met buffet er wel anders aan toe gaan.
    Maar ontbijt, middag eten, en avond eten op de kamer heeft ook zijn charmes ��

Half december werd de eerste besmetting in China vastgesteld ni 5 maanden na datum zijn ze nog niet waar ze moeten zijn maar versoepelen ze nog steeds.
    Eind februari was België aan de beurt + 5 maanden zijn, we eind juli al zullen de versoepelingen hier sneller gaan dan in China.
    Ik verwacht wel een 2de piek, maar verwacht hem of hoop niet zo erg als de eerste en meer richting October novemeber..

Voor wie het nieuws gezien heeft, veel betogingen in Duitsland tegen de corona maatregelen.
    Dit en veel erger verwacht ik over gans de wereld bij een 2de uitbraak als ze den boel weer plat leggen..
    Kpeins niet de mensen het gaan blijven pikken.
    De gewone burger is er nog het minst erg aantoe, kzou momenteel geen cafébaas of restauranthouder willen zijn.
    Om nog maar te zwijgen over de massagesalons sauna's etc etc
    Maar als ge een beauty center hebt voor manicure pedicure gezichtsbehandeling dan mag je wel masseren
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

13. The Following 2 Users Say Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

adventurer (17-05-2020)

Pagina 182 van 219 EersteEerste ... 82132172179180181182183184185192 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het grote poser-foto-locatie-topic
    Door Dawg in forum Motorfilmpjes en Foto's
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 03-06-2013, 20:16
  2. Het grote kleine vragen topic
    Door LedZep in forum Sleutelhoek
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 28-07-2011, 13:24
  3. Het grote 2fast4u Babes Only Topic
    Door Imno in forum Off-Topic
    Reacties: 214