Pagina 250 van 251 EersteEerste ... 150200240247248249250251 LaatsteLaatste
Resultaten 2491 t/m 2500 van 2510

Onderwerp: Het grote Coronavirus topic

Registratie
    Jul 2010
    Thanks
    842
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    hoeveel % kans heb je om snachts een besmetting op te lopen als alles gesloten is..
    Het zou wel eens kunnen dat ze dat doen om corona-feestjes te ontmoedigen. En om deelnemers daaraan gemakkelijker te betrappen. 's Nachts op straat en je komt een patrouille tegen: ah, je moet niet werken; ah, je moet niet naar een ziekenhuis; leg het maar eens uit...

Feit is dat ze zoiets moeten toelichten.

Wat vrijheden betreft: m.i. zijn we te individualistisch en zwart/wit geworden. Onze individuele vrijheid bestaat enkel dankzij de gemeenschap, en soms is het compromissen sluiten. Doe het misschien niet voor de overheid (die idd serieuze steken heeft laten vallen), doe het dan voor de hulpverleners voor ons (weeral) de hete stenen uit het vuur proberen halen. Ondanks vermoeidheid. Ondanks gebrek aan steun van hogeraf. Omdat zij vinden dat dat hun missie/roeping is: mensen zo goed mogelijk proberen helpen.

Zij hebben m.i. onze hulp nodig. Zelfs al bestaat die eruit hier en daar maatregelen op te volgen die in onze specifieke situatie (of naar onze inzichten) geen steek houden. In de wetenschap dat er nooit perfecte allesomvattende regels zullen zijn. Maar om het goede voorbeeld te geven naar anderen waarbij niet-naleving wel problematisch is.

Dat is toch waarom ik probeer mee te gaan met de flow. Als tijdelijke(!) en kleine individuele beperkingen het welzijn van mijn medemens en het lange-termijn voortbestaan van ons maatschappelijk systeem ten goede komen, dan heb ik dat er voor over.
    Be strong & be kind

2. The Following 2 Users Say Thank You to Leville For This Useful Post:

hubke01 (02-11-2020),Lucasfalt (26-10-2020)

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1253
    Ik stel vast dat dees topic stilgevallen is
    Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage

Registratie
    Jan 2019
    Thanks
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Ace Bekijk Berichten
    Iedereen is inmiddels overleden aan Corona. Alleen jij en ik zijn hier nog Maar je wist het nog niet

Registratie
    Nov 2009
    Thanks
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Ace Bekijk Berichten
    Mss beter zo

6. The Following 5 Users Say Thank You to hubke01 For This Useful Post:

@Bart (03-11-2020),Cowboy (03-11-2020),E.M. (02-11-2020),Leville (03-11-2020),Tam-Ara (03-11-2020)

Registratie
    Feb 2010
    Thanks
    247
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gvy Bekijk Berichten
    Iedereen is inmiddels overleden aan Corona. Alleen jij en ik zijn hier nog Maar je wist het nog niet
    Wat?? Iedereen is dood behalve jij en ik?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Registratie
    May 2004
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hubke01 Bekijk Berichten
    Mss beter zo
    Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Registratie
    Aug 2013
    Thanks
    854
    Corona meets Halloween

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk
    Road: KTM Superduke 1290 R '19
    StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Registratie
    Jan 2018
    Thanks
    84
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gvy Bekijk Berichten
    Voorzekers een complot....of anders een alternative truth.....jaja, zie je wel.....

Registratie
    Jun 2005
    Thanks
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    Zolang mensen vinden dat vrijheid belangrijker is dan de gezondheid van de bevolking zal het enkel erger worden.
    Of het dan de politiek is die incompetent is of de bevolking die zich gedraagt als een steenezel laat ik in het midden...

Klein voorbeeldje (en ik begin met een vraag)
    Hoe lang is het al geweten dat je met symptomen best thuis blijft, niet naar school/werk gaat en liefst een dokter contacteert?
    Wel 2 weken geleden is bij mijn vrouw op school een kind toegekomen, waar de mama de dag ervoor nog een positief test resultaat krijgt.
    Kind komt hoestend naar school met de mededeling: mama is positief, maar ik heb gewoon een verkoudheid hoor...
    2 dagen later kind ook thuis met positieve test... School heeft sinds dit weekend de deuren gesloten...

Hadden ouders & kind daar hun verantwoordelijkheid genomen, 't was al een besmettingske minder geweest...
    Wie is dan incompetent? De regering die op dat vlak wel een duidelijke regel heeft (ziek zijn = thuis blijven) of de bevolking die zegt: mijn vrijheid is belangrijker ik ga ziek in't rond huppelen?

Jup, ik ben vrij zeker dat je gelijk hebt, enkel dat je dat "beetje" kan weglaten...
    Ik durf bijna voorspellen dat we eind deze week aan een lockdown beginnen... en geen zachte zoals in het voorjaar.
    Een werkcollega zijn vriendin vertoonde tekenen van een besmetting dus uit voorzorg bleef hij dan ook thuis tot het resultaat van de test bekend was. De test was gelukkig negatief. Toen die collega dan terug werken kwam was de zaakvoerder lastig omdat die 1 dag was thuis gebleven! Daar word ik dus lastig van!!! Wat als zijn lief wel corona had en hij vrolijk was komen werken en misschien collega's ook besmette?

Het zijn dit soort reacties die er voor zorgen dat mensen ziek werken gaan met alle gevolgen van dien. Twee andere collega's zijn ook in quarantaine geweest omdat ze in contact zijn gekomen met een besmet persoon en daar was die ook niet blij mee. Ik snap dit niet!

Dus als je in contact bent geweest met een besmet persoon en je vertoond geen symptomen moet je gaan werken?? Ze hebben te weinig testen om iedereen te testen dus is het toch veiliger als je dan thuis blijft lijkt me? Volgens sommige zijn economische belangen belangrijker dan gezondheid
    HOnda DOminator (2003 eerste motor)
    Kawasaki Versys 650, 2008
    Zero DS ZF 13.0, 2018(elektrisch)

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    5074
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hodo Bekijk Berichten
    Een werkcollega zijn vriendin vertoonde tekenen van een besmetting dus uit voorzorg bleef hij dan ook thuis tot het resultaat van de test bekend was. De test was gelukkig negatief. Toen die collega dan terug werken kwam was de zaakvoerder lastig omdat die 1 dag was thuis gebleven! Daar word ik dus lastig van!!! Wat als zijn lief wel corona had en hij vrolijk was komen werken en misschien collega's ook besmette?

Het zijn dit soort reacties die er voor zorgen dat mensen ziek werken gaan met alle gevolgen van dien. Twee andere collega's zijn ook in quarantaine geweest omdat ze in contact zijn gekomen met een besmet persoon en daar was die ook niet blij mee. Ik snap dit niet!

Dus als je in contact bent geweest met een besmet persoon en je vertoond geen symptomen moet je gaan werken?? Ze hebben te weinig testen om iedereen te testen dus is het toch veiliger als je dan thuis blijft lijkt me? Volgens sommige zijn economische belangen belangrijker dan gezondheid
    Ik snap dat ook niet.
    En wij onze mensen maar thuishouden, vaak zelfs tegen hun eigen goesting...

Pagina 250 van 251 EersteEerste ... 150200240247248249250251 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het grote poser-foto-locatie-topic
    Door Dawg in forum Motorfilmpjes en Foto's
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 03-06-2013, 20:16
  2. Het grote kleine vragen topic
    Door LedZep in forum Sleutelhoek
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 28-07-2011, 13:24
  3. Het grote 2fast4u Babes Only Topic
    Door Imno in forum Off-Topic