Pagina 157 van 209 EersteEerste ... 57107147154155156157158159160167207 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1561 t/m 1570 van 2090

Onderwerp: Het grote Coronavirus topic

Registratie
    Jun 2007
    Thanks
    0
    Is niet mijn vrouw, is niet mijn partner, is EEN vriendin. Ze wil afentoe weleens meerijden.

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk Berichten
    Is niet mijn vrouw, is niet mijn partner, is EEN vriendin. Ze wil afentoe weleens meerijden.

Zo zullen er nog zijn... die wel eens een ritje willen meerijden.

Vraag is, hoever wil jij gaan met het naleven van de maatregelen? En dan beslis je of je al dan niet die vriendin gaat halen voor een ritje.
    Ik denk dat je slechts een kleine kans gaat lopen om gecontroleerd te worden.

Maar goed, hadden we het niet over dat gezond verstand waarover iedereen hier op het forum beschikt?

Ik heb net al eens een pre-ritje gedaan met de motor. BBQ pakketje besteld en net gaan afhalen... tot de conclusie gekomen dat ik de volle 100km gereden heb sinds mijn laatste tankbeurt op 15 maart.

Geen motorrijders tegengekomen, wal al veel meer volk dat samen aan het wandelen/fietsen is... precies of die hebben een go gekregen om te gaan genieten van het leven.

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4475
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten

Maar goed, hadden we het niet over dat gezond verstand waarover iedereen hier op het forum beschikt?
    niet veralgemenen he seg

Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3917
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk Berichten
    Daar was de regel duidelijk rond dacht ik, dat mag niet.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    402
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Ik zal dat gemist hebben he... het stuk waarin staat dat je effectief met twee op de motor mag..

Jambon zijn uitspraak is idd wat blijven hangen.

Soit, degene die nu dan toch hun vrouw moeten meenemen... toch ook veel plezier dan.

ik ben blij dat ik mijn vrouw MAG meenemen.

en mijn vrouw is blij dat ze mee MAG rijden

Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

6. The Following 2 Users Say Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

adventurer (03-05-2020),SuperDuke08 (03-05-2020)

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

ik ben blij dat ik mijn vrouw MAG meenemen.

en mijn vrouw is blij dat ze mee MAG rijden

Maar hier ook hoor... alleen niet achterop..

Registratie
    Aug 2010
    Thanks
    2
    Ik ga alvast een dagje verlof nemen deze week. Mooi weer voorspeld en na weeeken thuiswerk wil ik er eens alleen op uit. Ritje van een goeie 200km Vlaamse Ardennen om te beginnen. Volgend weekend dan samen met de zoon misschien wel richting de Ardennen, afhankelijk van wat er in de pers verschijnt over onze unlock. Hopelijk houdt iedereen het wat rustig.

B Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
    (filmpje niet bekeken, wel het zweden artikel gelezen)
    Mag ik dan enkele vragen stellen:

1. Ben jij overtuigd dat zonder de lockdown van bijna 2 maanden, dat we minder/evenveel/meer doden zouden gehad hebben?
    2. Ben jij overtuigd dat onze ziekenhuizen minder/evenveel/extra druk zouden gehad hebben?
    3. Hoe zou jij het allemaal aangepakt hebben?

Ik merk in dit topic mensen die initieel volledig tegen een lockdown gekant waren hun mening toch ook wat bijgeschaafd hebben.
    Maar ik vermoed dat jij nog steeds de Belgische aanpak hekelt?

Ik wil hier niet attackeren of beledigen, maar gewoon jouw denkpiste proberen te begrijpen.

Ik geef alvast mijn (simpele) redenering mee waarom zweden het best goed doet:
    1. België heeft een gemiddelde van 374 inwoners per vierkante kilometer.
    Zweden heeft een gemiddelde 20 inwoners per km2 (zelfs Stockholm heeft minder bevolkingsdichtheid dan Belgie in't algemeen met 251 inwoners per km2)

2. België scoort slechter qua aantal mensen met overgewicht... en ondertussen hebben ze al een verband gelegd tussen overgewicht & corona.
    Zoals beloofd.

1- Ja, hoeveel, ich heb ook gene glazen bol, de prof-viroloog-politieker, weten het u met 99.9% zekerheid te zeggen hoeveel, zoiets in de aard van “we hebben alles onder controle” “het is maar een griepje” en “ mondmaskers helpen niet, dus niet nodig” (met in het achterhoofd, de vernietigde maskers ter opvang asiel-illegalen, die ook weer zijn vrijgelaten)! BTW iedereen maar dan ook iedereen wist van het bestaan af sinds 17 jaar geleden en vanaf 2013/15 dat het zeer ernstig zou worden ( ik heb hier eens van een Zwitsers prof, een art gepost), staat alles zeer duidelijk in, dus niet afkomen, wij wisten van niets!
    2- Denk het wel, maar er waren 2500 +- IC bedden (of kamers), ze zijn nooit in de buurt geweest van het max- IC bedden of kamers!
    3- Meer gekeken en vooral geluisterd naar buurlanden, en /of veel vroeger maatregelen treffen, zonder 5000 keer rond de pot te draaien, en leg het vooral niet uit dat de situatie en kennis van het virus onbekend was!
    Over uw uitleg inwoners/km², heb je al uitleg gekregen, ik zeg enkel, een stad in Belgie of een stad voor mij part in Congo, de concentratie inwoners is het zelfde, zo zou je kunnen vergelijken, inwoners Australië/ China, of mss maar een stad van!
    Er werd door meerdere landen/virulogen vastgesteld dat: het virus zeer goed vat heeft (nu komt het, zoek het maar eens op) mensen die in het verleden (ook vorig jaar), een griepspuit hebben gekregen, in een rusthuis krijgt “iedereen” een griepspuit, gek hé dat ze daar niet overal mee durven uitkomen, op zwaarlijvigheid heb ik geen weet.
    Wat EM verteld, dat het ook iets te maken heeft met “luchtvervuiling”, alstemblieft hé, is die zweedse pipi langkous en die Belgische troela weer van de partij, indien ja, dan zouden buiten de Europese landen er een hoop meer gevallen zijn, denk je niet, Europa is één van de zuiverste landen of continenten of wat dan ook.
    Maar ik heb nog twee vraagjes voor jou en ook zeer vele anderen!!!
    Wie heeft er al eens een wit laken buiten gehangen?
    Wie heeft er in zen handjes geklapt? Voor de zorg sector, de brandweer, de politie, de vrachtwagen chauffeurs?
    Antwoord blijf je mij schuldig totdat ik hier een paar mooie antwoordjes krijg.
    En kijk nu toch maar eens het filmpje, en ik stuur u nog een filmpje toe, het zijn allemaal maar filmpjes, maar dat is ook van de nieuwszenders (als je het opneemt en verstuurd (het filmpje)
    https://www.youtube.com/watch?v=p_Ay...GNmbkIyGZ4Whkg

Registratie
    Jul 2007
    Thanks
    330
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B Bekijk Berichten
    Maar ik heb nog twee vraagjes voor jou en ook zeer vele anderen!!!
    Wie heeft er al eens een wit laken buiten gehangen?
    Wie heeft er in zen handjes geklapt? Voor de zorg sector, de brandweer, de politie, de vrachtwagen chauffeurs?
    Antwoord blijf je mij schuldig totdat ik hier een paar mooie antwoordjes krijg.
    nope, doe ik niet aan mee.
    zie niet in waarom applaus nodig is voor iemand die zijn job doet

Weliswaar heb ik iets nuttigs gedaan, waar ze echt wat aan hadden.
    nl gevraagd welke maskers ze nodig hadden in een ziekenhuis, deze gekocht, en geschonken aan hen.

11. The Following 5 Users Say Thank You to NATAS For This Useful Post:

adventurer (03-05-2020),coohhooc (03-05-2020),Mister_Ace (04-05-2020),Schussboelie (03-05-2020)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    167
    Heb niet staan applaudiseren op mijn stoep, wel een donatie gedaan op http://stadsbon.be (ik denk dat ze daar meer aan hebben)
    Suzuki RF600R '92 (verkocht)
    Honda VFR 800 '98 (verkocht)
    Triumph Tiger 800 2012 (verkocht)
    Triumph Tiger 800 XRT 2018 (verkocht)
    Honda CBR600F F4i 2002 (verkocht)
    KTM 1090 Adventure 2018 (huidig) (Black Sunshine)

Pagina 157 van 209 EersteEerste ... 57107147154155156157158159160167207 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het grote poser-foto-locatie-topic
    Door Dawg in forum Motorfilmpjes en Foto's
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 03-06-2013, 20:16
  2. Het grote kleine vragen topic
    Door LedZep in forum Sleutelhoek
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 28-07-2011, 13:24
  3. Het grote 2fast4u Babes Only Topic
    Door Imno in forum Off-Topic
    Reacties: 214