Pagina 169 van 210 EersteEerste ... 69119159166167168169170171172179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1681 t/m 1690 van 2093

Onderwerp: Het grote Coronavirus topic

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3917
    Wen er maar aan NATAS, met elke versoepeling verhoogt het risico, dat gaat enkel groeien.
    Nu hijgen ze op u (wtf ?), volgende week hijgen ze op u nadat er in elke andere shop al contact is geweest.

Daarmee dat het ook zo belangrijk was om het aantal besmettingen laag te hebben bij de start.

Ivm de maskers.
    Bijna alles wat ik zoek heeft een levering van +2 weken tot 1 maand.
    Ik zoek iets in stof dat er niet te idioot uit ziet, aangezien het waarschijnlijk de norm wordt voor de komende 2 jaar.
    Iemand tips ?
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Jul 2007
    Thanks
    330
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Nu hijgen ze op u (wtf ?)
    fré, 't is bij wijze van spreken hé dat hijgen

bedoel simpelweg dat ik geen ogen op mijn rug heb en ik ken mijn klanten.......
    je bent bezig in een rayon en hoppa.... ze staan 3 cm achter u om iets te vragen, ze tikken met hun handjes ( vuil of proper ?? ) op uw schouder.........

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674

Ivm de maskers.
    Ik zoek iets in stof dat er niet te idioot uit ziet, aangezien het waarschijnlijk de norm wordt voor de komende 2 jaar.
    Iemand tips ?
    Is het nodig dat jij zo'n masker gaat dragen?

Ik begin er niet aan. Reis niet met openbaar vervoer en voor de rest kan ik wel voldoende afstand bewaren.
    Van die chirurgische maskers krijgen we op het werk voor wanneer we de social distance niet kunnen houden, maar buiten het werk? Nope... dan heb ik zo'n ding niet nodig.. Ik ga er alvast niet mee over straat lopen.

4. The Following 2 Users Say Thank You to adventurer For This Useful Post:

Chr-Re-ie (07-05-2020)

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NATAS Bekijk Berichten
    fré, 't is bij wijze van spreken hé dat hijgen

bedoel simpelweg dat ik geen ogen op mijn rug heb en ik ken mijn klanten.......
    je bent bezig in een rayon en hoppa.... ze staan 3 cm achter u om iets te vragen, ze tikken met hun handjes ( vuil of proper ?? ) op uw schouder.........
    Op het gebied van winkelen is heel deze crisis een geschenk voor mij... .

Ik heb een heel grote persoonlijke ruimte nodig en ergerde mij meermaals aan aanschuivende mensen aan de kassa... dat probleem is nu wel van de baan.

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3917
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Ik gebruikte toch vaak de trein, en denk dat ook te blijven doen.

In veel grote bedrijven is social distancing niet mogelijk, zoals bv in de lift etc.
    Bij de VRT hebben ze dat toch al gemeld.

+ ik zit in midden centrum Brussel en doe er 90% van mijn verplaatsingen te voet, doch een groot verschil met het platte land

+ ik bezie het een beetje als een anti controle maatregel.
    Als je bv met drie moto's ergens staat te pauseren, allen met een masker, denk ik dat de controle kans wel kleiner zal zijn als dat met 3 man is zonder masker.
    Ik hoor hier in Brussel dat ze mensen met masker vooral gewoon gerust laten.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Ik gebruikte toch vaak de trein, en denk dat ook te doen.
    In veel grote bedrijven is social distancing niet mogelijk, zoals bv in de lift etc.
    + ik zit in midden centrum Brussel en doe er 90% van mijn verplaatsingen te voet, doch een groot verschil met het platte land

In die trein is het verplicht dus ok... daar zal je niet anders kunnen... op het werk in sommige gevallen ook niet en ook bij ons worden we verplicht om zo'n ding op te zetten vanaf we met twee in één voertuig zitten. Dus daar kan ik wel mee om.

Maar op straat? Ook al is dat in het centrum van Brussel? Nope... daar ga ik alvast niet aan beginnen.
    Als je Van Gucht nu nog hoort zeggen dat hij in een winkel geen mondmasker gaat dragen omdat dat daar geen meerwaarde heeft... dan lijkt mij dat op straat, in open lucht al helemaal niet nodig.

En die anti-controle... volgens mij gaan ze nog maar weinig controleren na de 11de... misschien samenscholing nog wel, maar daar doe ik toch niet aan mee.

En hey... de VRT? Da's al van heel lang geleden he..

Registratie
    Jul 2007
    Thanks
    330
    Op het gebied van winkelen is heel deze crisis een geschenk voor mij... .

Ik heb een heel grote persoonlijke ruimte nodig en ergerde mij meermaals aan aanschuivende mensen aan de kassa... dat probleem is nu wel van de baan.
    ik zit in een " redelijk rare " sector nu

de voorbije weken heb ik elke dag toch nog zo'n 40 a 50 antiekhandelaars aan de deur gehad..... en weg gejaagd

vanaf maandag verwacht ik toch een paar honderd man per dag waarvan misschien 25% de regeltjes gaat volgen
    ( hoop ik, denk ik, laat ik nog weten )

van Nederlander ( gaan vrij los om met deze zever )
    via joden ( volgen de regels maar het blijft alles cash betalen )
    naar Afrikanen ( mja, het blijven afrikanen dus effe wat proper vegen met het masker dat ze daarna opzetten of gewoon delen met een paar )
    dan naar Chinezen ( geen enkele gezien aan de deur de afgelopen weken )
    tot Marokkanen ( niks is nodig, Allah beschermt wel )

dus joat, masker, handschoenen, liters handgel en voor de goederen en balie echt medisch bacterie en virusdodend middel om alles te reinigen

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    403

Ik begin er niet aan. Reis niet met openbaar vervoer en voor de rest kan ik wel voldoende afstand bewaren.
    Van die chirurgische maskers krijgen we op het werk voor wanneer we de social distance niet kunnen houden, maar buiten het werk? Nope... dan heb ik zo'n ding niet nodig.. Ik ga er alvast niet mee over straat lopen.

Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

B Guest
    Wen er maar aan NATAS, met elke versoepeling verhoogt het risico, dat gaat enkel groeien.
    Nu hijgen ze op u (wtf ?), volgende week hijgen ze op u nadat er in elke andere shop al contact is geweest.

Daarmee dat het ook zo belangrijk was om het aantal besmettingen laag te hebben bij de start.

Ivm de maskers.
    Iemand tips ?
    Buff, onderbroek, keukenhandoek, kussensloop

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    1440
    In de "bureau" sfeer:
    Het is niet doenbaar om voltijds te gaan werken en dat masker aan te houden.
    Eten en drinken kan je er niet door, en je kan al helemaal niet samen gaan eten.
    En aan uw bureau blijven in uw middagepauze he mannen, want anders moet er na elke keer dat er iemand zat alles ontsmet worden.

Mij ga je (jammer genoeg) ook niet 's middags in die veel te kleine broodjesbar zien als ik merk dat er mensen zonder masker binnengaan.

Ben al blij dat onze werkgever ons thuis kan laten werken, ik denk ook dat er bij ons een groot draagvlak is ontstaan om het thuiswerk redelijk definitief in te voeren, we zullen wel zien.

Pagina 169 van 210 EersteEerste ... 69119159166167168169170171172179 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het grote poser-foto-locatie-topic
    Door Dawg in forum Motorfilmpjes en Foto's
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 03-06-2013, 20:16
  2. Het grote kleine vragen topic
    Door LedZep in forum Sleutelhoek
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 28-07-2011, 13:24
  3. Het grote 2fast4u Babes Only Topic
    Door Imno in forum Off-Topic
    Reacties: 214