Pagina 183 van 209 EersteEerste ... 83133173180181182183184185186193 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1821 t/m 1830 van 2089

Onderwerp: Het grote Coronavirus topic

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    70
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulsph Bekijk Berichten
    Tam-Ara, op onze zondagse rit (met vrouwtje achterop) deze namiddag, kwam ik verschillende groepjes motorrijders tegen. Soms met 2 of 3, maar ook een veel grotere groep van zowat 15! Van Hayabusa, Blackbird, tot H-D en andere types samen (ik was verbaasd), heb nog een tijdje achter die groep gereden Vroeg mij af of dit wel al toegelaten was
    Net hetzelfde vastgesteld , dikwijls grote groepen gezien en op de markt van La Roche stond het vol motoren precies of alles open was. Ze vragen dan om niet op hotspots samen te komen maar toch wordt het gedaan.
    KAWASAKI Z900RS

"THE LEGEND RETURNS"

Registratie
    Apr 2005
    Thanks
    674
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    De gewone burger is er nog het minst erg aantoe, kzou momenteel geen cafébaas of restauranthouder willen zijn.
    Om nog maar te zwijgen over de massagesalons sauna's etc etc
    Maar als ge een beauty center hebt voor manicure pedicure gezichtsbehandeling dan mag je wel masseren

Ik vrees voor de horeca...

Ze hebben de bevolking zo bang gemaakt dat ze zelfs al mogen ze terug openen, ze misschien maar op de helft mogen rekenen van wat ze normaal zouden ontvangen.
    1/3de zou deze lockdown niet overleven... Het is misschien iets te pessimistisch, maar dat er faillissementen (gaan) vallen is iets wat zeker is.

Verder loopt het al vanaf het begin vierkant... en dat doet het nu nog steeds. Wat we zagen in kleine verfwinkels vs grote DHZ zaken , en bloemenwinkels vs tuincentra zien we nu gewoon verschuiven naar andere sectoren.

Maar ook die belachelijke redenering dat tweedeverblijvers nog steeds niet naar hun tweede kot mogen gaat er bij mij niet in...
    Gelukkig heb ik zelf zo geen kot, maar ik zou me aan die maatregel alvast niet houden... NU toch niet meer...

3. The Following User Says Thank You to adventurer For This Useful Post:

Registratie
    Jul 2008
    Thanks
    4447
    In La Roche niet alleen hoor. Effe gestopt aan de lekdreef vandaag, foto gemaakt en ons snel weer uit de voeten gemaakt

Straat: BMW S1000R 2017
    Circuit: Honda CBR600rr 2008
    Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    272
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
    idd vandaag verscheiden groepen tegen gekomen van meer en soms veel meer dan 3..
    voor mijn part allemaal bekeuren, bende eikels
    Het is niet altijd wat het lijkt,op vrij drukke stukken heb ik vandaag ook gehad dat we precies met een grote groep reden,terwijl dat helemaal niet zo was.
    Een paar kleine groepjes die mekaar inhalen is zo gebeurd,maar er zullen er inderdaad wel zijn die er hun voeten aan vegen.
    Zelf ook een groep van +/- 8 wielerterroristen voorbij gereden met onderlinge afstanden van max. 50 cm.

@Schussboelie : sporten met 20 is woensdag beslist maar mag pas vanaf morgen !
    BOCHTENPIKKER

6. The Following 2 Users Say Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

Dries B (17-05-2020),Schussboelie (17-05-2020)

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    401
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
    Ik vrees voor de horeca...

Ze hebben de bevolking zo bang gemaakt dat ze zelfs al mogen ze terug openen, ze misschien maar op de helft mogen rekenen van wat ze normaal zouden ontvangen.
    1/3de zou deze lockdown niet overleven... Het is misschien iets te pessimistisch, maar dat er faillissementen (gaan) vallen is iets wat zeker is.

Verder loopt het al vanaf het begin vierkant... en dat doet het nu nog steeds. Wat we zagen in kleine verfwinkels vs grote DHZ zaken , en bloemenwinkels vs tuincentra zien we nu gewoon verschuiven naar andere sectoren.

Maar ook die belachelijke redenering dat tweedeverblijvers nog steeds niet naar hun tweede kot mogen gaat er bij mij niet in...
    Gelukkig heb ik zelf zo geen kot, maar ik zou me aan die maatregel alvast niet houden... NU toch niet meer...
    Idd wat horeca betreft staat het water bij velen aan de lippen.
    Begrijp ook niet goed waarom ze niet open mogen borden, glazen, bestek noem maar op gaat de vaatwasser in na gebruik.
    Ze kunnen perfect de tafels zetten dat er 1,5m ruimte is.
    Geen controle, das zever die zijn ze al lang verloren als ze die al ooit gehad hebben.

2de verblijvers, en iedereen praat over de kust, ik ken 2de verblijvers met een blokhut in the middle of nowhere, ook zij mogen niet gaan, trouwens da heel spelletje met die 2de verblijvers is 1 grote klucht.

Net zoals je zegt met de kleine zelfstandigen, ze hebben mensen bewust op hopen geduwd met ze naar nietszeggende onklantvriendelijke grote winkels a la Delhaize, Colruyt en andere nest geduwd, wie het meeste macht heeft plukt de vruchten

Ik moest Zaterdag in de winkelstraat in Turnhout zijn, viel daar heel hard mee ik schat amper 1/3 van een normale zaterdag.
    Toch had ik er liever niet naartoe gegaan al was er volgens mij niks aan de hand, alleen al bij het idee voelde ik me niet goed.

Er is in deze crisis gemanipuleerd op grote schaal..
    Maar da mag niet gezegd worden en zal ook nooit het daglicht zien..

Al een geluk dat de Amerikanen opt eind vant jaar een vaccin hebben
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Feb 2018
    Thanks
    150
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Het is niet altijd wat het lijkt,op vrij drukke stukken heb ik vandaag ook gehad dat we precies met een grote groep reden,terwijl dat helemaal niet zo was.
    Een paar kleine groepjes die mekaar inhalen is zo gebeurd,maar er zullen er inderdaad wel zijn die er hun voeten aan vegen.
    Vandaag ook aan de hand gehad, een paar km waar je moeilijk voorbij kan, 4 groepjes met in totaal 10 motoren in kolonne. Al heb ik de GS-club met meer dan 10 motoren ook wel regelmatig in dezelfde volgorde gepasseerd, dus daar heb ik toch mijn twijfels bij. Maar iedereen is onschuldig tot ...

Registratie
    Jun 2011
    Thanks
    1223
    lekdreef2.jpglekdreef1.jpg

Voor zij die graag een cremeke eten,

Zijn niet mijn foto's, ik was er niet hoor, maar onder den toren van de abdij verspreid Covid-19 niet
    ​Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage: 1290 Super Duke GT '19

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    401
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Zelf ook een groep van +/- 8 wielerterroristen voorbij gereden met onderlinge afstanden van max. 50 cm.

@Schussboelie : sporten met 20 is woensdag beslist maar mag pas vanaf morgen !
    Het is idd niet altijd wat het lijkt maar in 99% van de gevallen wel
    Sorry man, vandaag paar keer een groep van 4,5 en 6 motards gezien dan blijf ik er gewoon. 100a200 meter achter tot ik er deftig voorbij kan..
    7 motards aan een rood licht 1ne draait rechts den ander links, wat moet ik me daar bij voorstellen..
    Een groep van 10 motards op een parking gezellige picknick, die horen toch bij elkaar of ben ik ne kwiebus..
    Zo gans de dag door wel overtreding gezien.
    Vraag me af wie eigenlijk de snul is, ik die al 10 weken doet wat ze van me vragen, of die bende van 10a20% ezels die aan alles hun voeten veegt.

Soit kheb het al gezegd ik zaag en klaag en er is nie veel goed van hetgeen ze beslissen, maar ik hou me wel aan de regels/maatregelen. Vandaar misschien mijn gezaag
    Als ik dan zie en hoor dat die 10a20% alles gebruikt en naar eigen goesting interpreteert, ja dan word ik lastig..
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

11. The Following User Says Thank You to Chr-Re-ie For This Useful Post:

Schussboelie (17-05-2020)

Registratie
    Feb 2018
    Thanks
    150
    OMG...

Tot zover de burgerzin van de gemiddelde Belg

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3895
    Ik vond het nog meevallen vandaag. Buiten het tankstation van Ouffet, daar stonden 40 a 50 moto's, te zot voor woorden.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Pagina 183 van 209 EersteEerste ... 83133173180181182183184185186193 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het grote poser-foto-locatie-topic
    Door Dawg in forum Motorfilmpjes en Foto's
    Reacties: 87
    Laatste bericht: 03-06-2013, 20:16
  2. Het grote kleine vragen topic
    Door LedZep in forum Sleutelhoek
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 28-07-2011, 13:24
  3. Het grote 2fast4u Babes Only Topic
    Door Imno in forum Off-Topic
    Reacties: 214